abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 13:33:41 #176
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164361611
12 uur klaar, half 1 stapte ik mijn huis binnen *O* Ben echt fan van dat nieuwe afdruksysteem.

Ben nu ook lang zo moe niet.
pi_164362000
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 02:34 schreef vannelle het volgende:

[..]

Denk dat dat precies hetzelfde is wat ik bedoelde met te enthousiast zijn, iedereen heeft dat blijkbaar.
Lukt het een beetje met klussen en verhuizen? Gaat het goed komen?
Lukt best goed, links en rechts de nodige hulp waar ik heel erg blij mee ben ^O^ , gaat goed komen 8-).

Dank je wel PoS, doe mijn best :@
pi_164363431
Superkimmi, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Goed dat je even tijd voor jezelf neemt. Heel veel sterkte nogmaals :*

LPFAN fijn dat je zo snel thuis was ^O^
Maar balen dat die flow zo hoog is. Ik hoop ook dat je niet geopereerd hoeft te worden ervoor.
pi_164363685
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:33 schreef LPFAN het volgende:
12 uur klaar, half 1 stapte ik mijn huis binnen *O* Ben echt fan van dat nieuwe afdruksysteem.

Ben nu ook lang zo moe niet.
Dat laatste is zeker mooi meegenomen. ^O^
pi_164366859
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 08:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Goedemorgen vannelle :o Ben jij zo vroeg of zo laat? ;)

Er tussen in, ik kon niet slapen. Bah.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:00 schreef superkimmi het volgende:

[..]

......verhaal.....
Dat is zwaar, heel zwaar. Kan me goed voorstellen dat dat veel met je doet.
Toen mijn vader op sterven lag heb ik daar ook een aardige deuk van meegekregen.
Ik werkte toen nog maar heb geen vrij gevraagd, ik heb gewoon gezegd dat ik voorlopig niet meer kwam werken.
Maar zoals je zelf al zegt is het soms beter als iemand overlijdt, kwalititeit van het leven vind ik belangrijker dan de kwantiteit. Maar het blijft zwaar.
Ik wens jou/jullie veel sterkte en bij deze een dikke knuf!!
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2016 @ 16:56:59 #181
137949 Disana
pi_164367555
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:00 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder zal het einde van deze week niet meer halen. We zijn daar de afgelopen week bijna continu geweest met het hele gezin. Heel mooi, maar ook heel slopend. Zeker omdat wij nog elke keer op en neer moeten voor de hond (wel lieve vrienden die haar een paar keer hebben uitgelaten)

Gisteren knakte het even. Er zijn inmiddels best wat spanningen voelbaar. Dat is volkomen logisch in de huidige situatie, maar voor mij persoonlijk erg zwaar. Heb dat gisteren wel netjes uitgesproken dat ik daar wrg gevoelig over ben en er is ook heel lief op gereageerd, maar sinds dat moment loop ik continu met tranen in mn ogen en ben ik doodmoe en echt benauwd.

In principe ga ik vanavond even met mn beste vriend de stad in (behalve als de situatie erg verslechterd is en ze echt richting haar laatste adem gaat. Die vriend werkt de hele dag en vroeg t gisteravond laat pas, dus superlief.

Maar nu ze echt nietds meer zelf kan (niet eens een glas vasthouden bijv) en steeds verwarder wordt en korter wakker, mag het best een keer klaar zijn, het is goed zo. We vermoeden dat ze per se onze trouwdag (eergisteren) en haar middelste zoon zijn verjaardag (vandaag) wilde halen..
Ik kan me levendig voorstellen dat je er in deze situatie behoorlijk doorheen zit, en ik bedoel het niet onaardig tegenover je schoonmoeder, maar voor jou hoop ik dat het einde in zicht is.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2016 @ 16:57:40 #182
137949 Disana
pi_164367586
quote:
18s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:38 schreef LPFAN het volgende:

[..]

*O*

Vandaag weer een flowmeting gehad van de shunt. 2400 ml per minuut. Is eigenlijk te hoog. Over 2 maand weer meten, is hij dan weer gestegen moet ik er aan geopereerd worden. :{

Is slecht voor je hart als hij zo hoog is. Als je bekijkt dat hij minimaal 400 ml moet zijn..
Oh jee, mogelijk een operatie. Ik hoop dat het niet nodig zal blijken te zijn.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 16:58:49 #183
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164367631
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh jee, mogelijk een operatie. Ik hoop dat het niet nodig zal blijken te zijn.
`
Ik hoop het ook.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 17:00:23 #184
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164367693
Ik heb er gelukkig nog geen last van, maar als de flow hoger wordt, kan ik last krijgen van mijn hart, spieren en bloedvaten. Zit ik niet op te wachten, dus hoop dat hij wat gedaald is in Oktober.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2016 @ 17:17:34 #185
137949 Disana
pi_164368149
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:00 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb er gelukkig nog geen last van, maar als de flow hoger wordt, kan ik last krijgen van mijn hart, spieren en bloedvaten. Zit ik niet op te wachten, dus hoop dat hij wat gedaald is in Oktober.
Ja dat hoop ik ook voor je. Het is een momentopname, misschien valt het mee.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 17:18:56 #186
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164368189
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja dat hoop ik ook voor je. Het is een momentopname, misschien valt het mee.
Ja. 2 maanden geleden was het 2100. Maar goed een paar maanden geleden was het 1300. Dus ben benieuwd.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2016 @ 17:21:53 #187
137949 Disana
pi_164368276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:18 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja. 2 maanden geleden was het 2100. Maar goed een paar maanden geleden was het 1300. Dus ben benieuwd.
Het wisselt dus nogal. Afwachten dan maar.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 17:25:28 #188
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164368364
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Het wisselt dus nogal. Afwachten dan maar.
Ja.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 17:33:00 #189
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_164368592
Jullie zijn lief! :*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_164368615
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:33 schreef superkimmi het volgende:
Jij ook :* Maar nu ook even lief voor jezelf zijn :*
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 17:35:51 #191
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164368716
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:33 schreef superkimmi het volgende:
:*
pi_164374332
Ik vind het mooi geweest voor vandaag :Z
Ik wil morgen weer aan het werk, hopelijk kom ik een beetje fit van bed af.

Weltrusten ya'll :W
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 20:56:21 #193
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164374910
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 20:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag :Z
Ik wil morgen weer aan het werk, hopelijk kom ik een beetje fit van bed af.

Weltrusten ya'll :W
Ik hoop het voor je! Weltrusten! :*
pi_164377256
LPFAN,ik moet volgende week voor mijn implanon naar de gyneacoloog.

Blijft ellende.

Keep you posted ;)
Op anoniem
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 22:12:04 #195
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164378120
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:52 schreef PrisTheShiz het volgende:
LPFAN,ik moet volgende week voor mijn implanon naar de gyneacoloog.

Blijft ellende.

Keep you posted ;)
Hmm getver! Heb je weer bloedingen?
pi_164382311
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hmm getver! Heb je weer bloedingen?
Ja alweer sinds mijn vakantie :'(
Niet heel erg, inlegkruisje is genoeg maar fijn is anders...
Ook veel donker bloed dus dat is wel vreemd..
Op anoniem
pi_164385371
Donker bloed is "oud" bloed volgens mij.
Oftewel: Het ligt er al een tijdje maar komt er nu pas uit, hoeft dus geen recent probleem te zijn.
Wat je je wel af kunt vragen is waarom het zo lang duurde.

En er is iets wat me al een tijdje bezig houdt maar niet heb gezegd om de vrede maar te bewaren.
Niet dat ik ruzie wil maar ik wil wel even kwijt wat ik denk.
Er zijn vanuit hier mensen weggestuurd omdat ze geestelijke problemen hebben en dat paste volgens sommigen niet in dit topic.
Er is een apart topic voor gemaakt wat totaal niet loopt, lekker handig ook om mensen die geestelijk in de knoop zitten weg te sturen.

Nu gaat het hier vooral over diabetes, die ziekte is sterk aanwezig hier.
Weet je dat daar ook al een eigen topic voor is? LIF / Diabetes deel 5
Ik ben eerlijk gezegd dat hokjesproppen wel een beetje beu, laat mensen toch praten, daar is dit topic toch voor?
Reacties worden zonder uitleg verwijderd, veel mensen praten compleet langs elkaar heen.... Is dat echt de kant die we op willen gaan?

Als dit zo doorgaat gaat dit topic echt naar de klote. En het is te voorkomen.
Ik voel me niet tekort gedaan toen ik over het bezoek van mijn dochter poste maar het was tekenend. En ik typ dit alleen maar als voorbeeld, niet omdat ik gefrustreerd ben.
Sommigen plaatsten 1 korte opmerking om vervolgens weer een heel verhaal over zichzelf te houden.
Dat geeft mij het idee dat het sommigen niks uitmaakt hoe het met jou gaat maar alleen maar hun verhaal willen typen om bijval te krijgen, iemand anders quoten is dan een noodzakelijk kwaad.
Ik zeg niet dat ik hier gelijk in heb, het komt zo op mij over.

Het zorgt er iig voor dat ik wat minder bereid ben dingen te delen.
Ondertussen weet ik meer van suikerziekte dan ik ooit voor mogelijk had gehouden en elk verhaal lijkt op het vorige verhaal.
Nogmaals: LIF / Diabetes deel 5

Heel dit topic lijkt wel een slowchat wat alleen maar getolereerd wordt omdat er medische dingen in een verhaal staan.
Kunnen we het niet beperken tot posten als er iets belangrijks aan de hand is?
Ik heb echt het idee dat ik heel vaak hetzelfde lees.

En ja, het is laat. En nee, ik ben niet dronken. Het valt me al een tijdje op dat het zo gaat en ik ben dan toevallig de 1e die er wat van zegt.

Persoonlijk: Gaat best wel niet zo goed.
Veel pijnscheuten maar de oorzaak is bekend. Ik had dat weekend met mijn dochter echt niet willen missen!
Maar toch heb ik het idee dat ik wat soepeler loop, even kijken hoe het gaat na een paar dagen rust. :)
  woensdag 10 augustus 2016 @ 04:30:51 #198
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_164386398
Goeie tip, ik ga wel in dat diabetestopic verder aangezien ik binnenkort over ga op een ander medicijn.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_164387300
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 02:06 schreef vannelle het volgende:
Donker bloed is "oud" bloed volgens mij.
Oftewel: Het ligt er al een tijdje maar komt er nu pas uit, hoeft dus geen recent probleem te zijn.
Wat je je wel af kunt vragen is waarom het zo lang duurde.

En er is iets wat me al een tijdje bezig houdt maar niet heb gezegd om de vrede maar te bewaren.
Niet dat ik ruzie wil maar ik wil wel even kwijt wat ik denk.
Er zijn vanuit hier mensen weggestuurd omdat ze geestelijke problemen hebben en dat paste volgens sommigen niet in dit topic.
Er is een apart topic voor gemaakt wat totaal niet loopt, lekker handig ook om mensen die geestelijk in de knoop zitten weg te sturen.

Nu gaat het hier vooral over diabetes, die ziekte is sterk aanwezig hier.
Weet je dat daar ook al een eigen topic voor is? LIF / Diabetes deel 5
Ik ben eerlijk gezegd dat hokjesproppen wel een beetje beu, laat mensen toch praten, daar is dit topic toch voor?
Reacties worden zonder uitleg verwijderd, veel mensen praten compleet langs elkaar heen.... Is dat echt de kant die we op willen gaan?

Als dit zo doorgaat gaat dit topic echt naar de klote. En het is te voorkomen.
Ik voel me niet tekort gedaan toen ik over het bezoek van mijn dochter poste maar het was tekenend. En ik typ dit alleen maar als voorbeeld, niet omdat ik gefrustreerd ben.
Sommigen plaatsten 1 korte opmerking om vervolgens weer een heel verhaal over zichzelf te houden.
Dat geeft mij het idee dat het sommigen niks uitmaakt hoe het met jou gaat maar alleen maar hun verhaal willen typen om bijval te krijgen, iemand anders quoten is dan een noodzakelijk kwaad.
Ik zeg niet dat ik hier gelijk in heb, het komt zo op mij over.

Het zorgt er iig voor dat ik wat minder bereid ben dingen te delen.
Ondertussen weet ik meer van suikerziekte dan ik ooit voor mogelijk had gehouden en elk verhaal lijkt op het vorige verhaal.
Nogmaals: LIF / Diabetes deel 5

Heel dit topic lijkt wel een slowchat wat alleen maar getolereerd wordt omdat er medische dingen in een verhaal staan.
Kunnen we het niet beperken tot posten als er iets belangrijks aan de hand is?
Ik heb echt het idee dat ik heel vaak hetzelfde lees.

En ja, het is laat. En nee, ik ben niet dronken. Het valt me al een tijdje op dat het zo gaat en ik ben dan toevallig de 1e die er wat van zegt.

Persoonlijk: Gaat best wel niet zo goed.
Veel pijnscheuten maar de oorzaak is bekend. Ik had dat weekend met mijn dochter echt niet willen missen!
Maar toch heb ik het idee dat ik wat soepeler loop, even kijken hoe het gaat na een paar dagen rust. :)
Je hebt een punt vannelle, dit topic is niet meer wat het was. Vaak reageren mensen niet of heel summier op dingen. Ook worden er domweg mensen genegeerd. Moet je voorstellen dat je in het echt wat probeert te vertellen en mensen negeren je?
Waarom mogen de psychische problemen er niet gewoon bij? Deze mensen hebben dit vaak in combinatie met iets lichamelijks.

Ik loop bv bij de poh ggz voor Burnout en adhd, maar adhd is wel iets lichamelijks. En natuurlijk de rest van de shit waar ik last van heb.

De tolerantie in dit topic is helemaal weg. En dat is jammer want ik had er veel steun aan.

Waarom niet allemaal ons beste beentje voor en gewoon weer zoals vroeger?
Op anoniem
pi_164387301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 04:30 schreef twiFight het volgende:
Goeie tip, ik ga wel in dat diabetestopic verder aangezien ik binnenkort over ga op een ander medicijn.
Maar dat willen we dus niet... :'(
Op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')