Haha ja. Het is wel zo dat ik minder drink de laatste tijd. Dus toen ik 24-uurs urine op moest sparen was het beduidend minder dan normaal.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Zorgen gemaakt om niks!
Nu kun je weer rustig plassen

Ja daar mag je wel trots op zijn. Iets toch doen ondanks dat het je wat kost, geeft vaak voldoening.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Fijn Disana! Kun je gerust het weekend in
Ik ben vanmorgen weer aan het werk geweest, had ik beter niet kunnen doen, maar vooruit. Kan niet blijven afbellen
Toch veel werk verzet in drie uurtjes, daar ben ik best een beetje trots op![]()
Nu eerst maar weer richting bed

Ben je aan het klussen? Dat is zonder meer inspannend. Verstandig dat je tussendoor wat meer wil gaan rusten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Redelijk geslapen.. Nu alweer stuk, klussen in huis valt niet mee. Dan maar iets meer rusten tussendoor.
Haha, *boks boks.
Fijn Disana, klinkt wel bijna alsof je over 4 weken weer een "date" hebt

Spannend, ik ben ook benieuwd!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:05 schreef LPFAN het volgende:
Morgen kom ik weer de maandelijkse bloedwaardes te weten. Ben benieuwd. Vooral naar fosfaat, natrium en HB.

Bijna klaar met klussen, gelukkig heb ik hulptroepen, had het alleen echt niet geredquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je aan het klussen? Dat is zonder meer inspannend. Verstandig dat je tussendoor wat meer wil gaan rusten.

Fijn die hulptroepen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Bijna klaar met klussen, gelukkig heb ik hulptroepen, had het alleen echt niet gered

Balen van die fosfaat zeg. Nu nog meer slikken? Die zijn heel vies toch? Fijn dat je wel weer dat makkelijke afdrukken magquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:18 schreef LPFAN het volgende:
Veel plezier vannelle!
Heb mijn waardes binnen, alles is goed behalve mijn fosfaatWord er moedeloos van, kan het maar niet onder controle krijgen terwijl ik al 8 van die dingen eet op een dag. Bah.

Ja zijn idd heel vies.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Balen van die fosfaat zeg. Nu nog meer slikken? Die zijn heel vies toch? Fijn dat je wel weer dat makkelijke afdrukken mag
Vannelle veel plezier met je dochter dit weekend

quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Balen LP.. zit het ook in bepaalde voeding/drank wat je kunt laten staan? NOG meer suikerbommetjes is ook geen fijne oplossing natuurlijk..
En succes met afdrukken straks
@vannelle; wat klink je als een lieve vaderIk hoop écht van harte dat alles goed mag gaan dit weekend, het is je enorm gegund!
![]()
Jammer dat je je dochter zo weinig kan zien, woont ze te ver weg?

Nou mooi is dat..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]Vooral in zuivel. Laatst mijn hele eetpatroon doorgelicht met dietiste. Neem ook extra steeds maar blijkbaar helpt het allemaal niet.

Denk ik wel ja, donderdag overleggen met dokter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou mooi is dat..Nu dus aan de extra pillen?
Hoe ging het aanprikken dit keer?

Goed geslapenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:28 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Denk ik wel ja, donderdag overleggen met dokter.
Prikken ging wel oke. Hoe is het met jou?

jeps, in Zeeland. Da's wel even een stukje rijden....quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Jammer dat je je dochter zo weinig kan zien, woont ze te ver weg?

Aii dat is behoorlijk uit de richting helaas..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
jeps, in Zeeland. Da's wel even een stukje rijden....

Fijn dat je je prima voelt! Succes met het huishouden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Goed geslapenWas half 11 al wakker, maar voel me prima.
Vandaag het huis aan kant maken, ligt nog genoeg poetswerk en wasMorgen naar een verjaardag van vrienden, en dan gaan we de laatste twee weken in
![]()
Ik ben echt zó toe aan vakantie

Echt ideaal, maar mag toch niet elke keer? Wel balen van je hoofdpijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:16 schreef LPFAN het volgende:
Afdrukken ging weer super!5 minuten en klaar. Misschien kan door dit afdrukken eindelijk ook mijn antistolling omhoog, want er blijft veel achter in de kunstnier en dan spoel ik ook minder uit.

Ja, mag uiteindelijk wel maar omdat het nog nieuw is mag nog niet elke verpleegster het doen. Vandaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Echt ideaal, maar mag toch niet elke keer? Wel balen van je hoofdpijn

quote:

Nou ik hoop het niet voor jequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]![]()
Verpleegster zei dat ik heel misschien zelfs 4 uur zou moeten om die fosfaat onder controle te krijgen, Denk het niet, rest van mijn waardes zijn goed dus dan krijg ik daar weer last van, donderdag maar ff overleggen of ik misschien een andere fosfaatbinder kan krijgen, om te proberen.

Nee idd, maar als het moet om die fosfaat onder controle te krijgen, dan moet het maar, maakt me qua tijd geen bal uit. Ben iig benieuwd naar het overleg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou ik hoop het niet voor je

Dankjewel schatquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:08 schreef vannelle het volgende:
Wel alles gelezen maar ga niet op alles reageren, ik wil wel iedereen sterkte en doorzettingsvermogen wensen.
En met name HJM, gecondoleerd lieverd.
Misschien zat het er al aan te komen in jullie CZ familie maar iemand verliezen op wat voor manier dan ook is gewoon erg zwaar.
Bij deze een dikke knuf.
[..]

Snap ik welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dankjewel schatdeze keer is het "gelukkig maar" oma die al ruim 12 jaar dement was.
Maar zulke dingen worden nooit makkelijk, al dat geregel en omdat mams en haar man natuurlijk ook CZ zijn doe ik mijn best om te helpen waar ik kan maar pffff.
Klinkt hard maar ben blij als het maandag achter de rug is.

Antistolling moest bij mij juist omlaag. Zat te hoog. 3,9.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:16 schreef LPFAN het volgende:
Afdrukken ging weer super!5 minuten en klaar. Misschien kan door dit afdrukken eindelijk ook mijn antistolling omhoog, want er blijft veel achter in de kunstnier en dan spoel ik ook minder uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |