welk gedicht?quote:
Nooit geweestquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duitse Waddeneilanden zijn ook de moeite waard.
Dat gedicht dat ik mooi mocht zienquote:
Ook ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die graven zich meestal in, dus weinig last vanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook ?
Nederlandse waddeneilanden ook alleen jammer van de Duitsers
vooral Helgolandquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is er mis met Duitsers en wanneer was je er voor de laatste keer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook ?
Nederlandse waddeneilanden ook alleen jammer van de Duitsers
Sneu gedoe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is er mis met Duitsers en wanneer was je er voor de laatste keer?
Ik post tien secondenj geleden in het duits in het VBL SC topic Himmel hog Jaugzent. Zum Kotzenh bhetrübt. Dat Duits mijn fravoriet taal is ik tienen had en mijn fravoriete leraar Duis gaf. Ik hyeb veel type fouten ik kan m'n euigenj nieuwe PC niet bij houden. DUITSquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is er mis met Duitsers en wanneer was je er voor de laatste keer?
Prima buren heb ik in Duitsland, uitermate beleeft en correct, kan het goed met ze vinden inmiddels.quote:
Doen wat rustiger aan danquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post tien secondenj geleden in het duits in het VBL SC topic Himmel hog Jaugzent. Zum Kotzenh bhetrübt. Dat Duits mijn fravoriet taal is ik tienen had en mijn fravoriete leraar Duis gaf. Ik hyeb veel type fouten ik kan m'n euigenj nieuwe PC niet bij houden. DUITS
Ik ga er maar niet op inquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Prima buren heb ik in Duitsland, uitermate beleeft en correct, kan het goed met ze vinden inmiddels.
Ik vind het bestquote:
Dat is een hoax. Je ziet quotesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |