abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164181690
Hallo,

Het is zomervakantie. In september kan ik weer werken en begint mijn hobby ook weer. Nog een maand. Mijn studie staat na recent de bachelor te halen een jaar verplicht op pauze. Ik zit de hele dag thuis, alleen op mijn kamer. Ik kook al een half jaar niet meer en eet alleen fastfood. Sindsdien is mijn bloeddruk met 20mmHG gestegen naar 137 over nogwat, hopelijk kan ik dit continueren tot een hartaanval. De paar vrienden die ik dacht te hebben verzinnen alleen smoesjes als ik wil afspreken. Het enige dat ik doe is doelloos op FB, en internet kijken. Als ik me eindelijk kan motiveren, lees ik een boek.

Ik wil heel graag dood, liever gisteren dan vandaag. Weet iemand wat ik kan doen?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_164181713
Psycholoog
Ik ben terug.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 18:09:49 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_164181716
Op vakantie! :7
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_164181740
Biertje drinken film kijken/series en fappen!
Ik zwaai naar dieren.
pi_164181765
All of the above!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164181767
Singlereizen.. tinder... kinky...
pi_164181774
Een psycholoog zoeken inderdaad. En zoek naar vrijwilligerswerk zodat je toch wat te doen hebt. Lees wat boeken, organiseer een meet...
pi_164181832
Sporten.
Hebben we al bingo?

Serieus even.
Je wilt niet dood, je wilt een ander leven en daar moet je wat voor doen. Dus zoek hulp erbij of vind de motivatie in jezelf.

Ervaring hier leert dat mensen dat niet echt willen doen en alleen maar troostende woorden willen horen. Don't be that guy.
We zijn best lief hier hoor, steun kan je best krijgen maar wees wel duidelijk wat je wilt met het openen van dit topic :)
Hell To The Liars
pi_164182127
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:17 schreef Droopie het volgende:
Sporten.
Hebben we al bingo?

Serieus even.
Je wilt niet dood, je wilt een ander leven en daar moet je wat voor doen. Dus zoek hulp erbij of vind de motivatie in jezelf.

Ervaring hier leert dat mensen dat niet echt willen doen en alleen maar troostende woorden willen horen. Don't be that guy.
We zijn best lief hier hoor, steun kan je best krijgen maar wees wel duidelijk wat je wilt met het openen van dit topic :)
De afgelopen jaren heb ik er heel veel voor gedaan, maar alles is nu weer ingestort tot nulniveau.

Waarom zou ik het nog eens proberen?
pi_164182142
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

De afgelopen jaren heb ik er heel veel voor gedaan, maar alles is nu weer ingestort tot nulniveau.

Dat kunnen wij je niet vertellen, daar moet je zelf achter komen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164182160
Je wil inderdaad een ander leven, en je weet niet hoe.
Kleine stapjes, of gewoon eens iets doen wat je nog niet kent?

Vrees, bang? Laat die gevoelens en luister even naar je verstand.

Ja kan bijvoorbeeld dit eens proberen: http://www.wwoof.net/
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 18:36:39 #12
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_164182170
Vissen en hasj roken.. krijg je alle inspiratie die je nodig hebt
pi_164182208
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Wat moest je de vorige keer dan 'repareren' ?
Hell To The Liars
pi_164182235
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:38 schreef Droopie het volgende:

[..]

Wat moest je de vorige keer dan 'repareren' ?
Geen vrienden, geen leven hebben, niet geaccepteerd worden, eigenlijk dus hetzelfde als nu
pi_164182322
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Geen vrienden, geen leven hebben, niet geaccepteerd worden, eigenlijk dus hetzelfde als nu
Accepteer jezelf eerst en werk aan je mindere punten, welke niet te verbeteren zijn, accepteer ze.

Maar heb je hulp gezocht?
Zo nee waarom niet?

Je hebt een bachelor gast, geld is je toekomst en dat is een basisbehoefte en de rest is ook binnen handbereik alleen daar moet je voor investeren, in jezelf
Hell To The Liars
pi_164182406
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:43 schreef Droopie het volgende:

[..]

Accepteer jezelf eerst en werk aan je mindere punten, welke niet te verbeteren zijn, accepteer ze.

Maar heb je hulp gezocht?
Zo nee waarom niet?
Eigenlijk heb ik mezelf al geaccepteerd. Zo heb ik geaccepteerd dat omringd zijn door extraverte mensen en feesten me ongelukkig maakt, ik ben veel introverter.

2 jaar geleden hulp gezocht, toen ben ik eruit geklommen en daarna ging het allemaal wat beter. Twee hobby's gezocht, een aantal vrienden gemaakt, door mezelf te accepteren gingen andere mensen mij meer waarderen, enzovoort. Verder vonden ze het nodig me de diagnose Asperger te geven.
pi_164182457
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Eigenlijk heb ik mezelf al geaccepteerd. Zo heb ik geaccepteerd dat omringd zijn door extraverte mensen en feesten me ongelukkig maakt, ik ben veel introverter.

2 jaar geleden hulp gezocht, toen ben ik eruit geklommen en daarna ging het allemaal wat beter. Twee hobby's gezocht, een aantal vrienden gemaakt, door mezelf te accepteren gingen andere mensen mij meer waarderen, enzovoort. Verder vonden ze het nodig me de diagnose Asperger te geven.
Zonder details over Asperger te weten, wat triggerde deze huidige situatie?

Vrienden die afbelde? Te veel vrije tijd die je besteed aan piekeren?
Hell To The Liars
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 18:49:58 #18
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_164182469
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Koop een vlieger en ga genieten op het strand..
Het leven bestaat niet alleen uit feestende en beestende mensen..
pi_164182543
Thuis op de bank lammen en jezelf zielig vinden en rotzooi vreten... Natuurlijk ga je je dan depressief voelen. Dus hop van die bank af, ga sporten, werken weet ik veel wat maar hou jezelf bezig. En ga groenten eten en zorg voor een gezond dieet.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164182572
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:49 schreef Droopie het volgende:

[..]

Zonder details over Asperger te weten, wat triggerde deze huidige situatie?

Vrienden die afbelde? Te veel vrije tijd die je besteed aan piekeren?
Smoesjes van "vrienden". Als ik doordram maken ze een afspraak met me. Vervolgens weet ik al dat ze gaan afzeggen, en dit blijkt elke keer weer zo te zijn. Ondertussen spreken ze wel met andere vrienden (die ik niet ken) en/of met hun vriendin af.
pi_164182640
Bestaan er nog groepsvakanties voor jongeren voor in augustus? Waarin je het liefst actief bezig bent?
  Forum Admin dinsdag 2 augustus 2016 @ 18:57:18 #22
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_164182651
Voor deze gedachten heb je professionele hulp nodig. Per direct. FOK! kan en wil hier geen platform voor bieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')