Je durft wel te fokken op het werk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
durf het ook nog niet te googelen op het werk.
Ik ben schaamteloos en heb dus gegoogeld voor je:quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
durf het ook nog niet te googelen op het werk.
Natuurlijk, makkelijk geld verdienen zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:12 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je durft wel te fokken op het werk?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:13 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ben schaamteloos en heb dus gegoogeld voor je:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:25 schreef MPC60 het volgende:
Ik zou arcee wel ff aandouwen dan trouwens.
Deze is er ook nogquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:26 schreef MPC60 het volgende:
Welke anders, gaat toch over Transformers hier?
Wat voor werk doe je. 😱quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Natuurlijk, makkelijk geld verdienen zo
Oh op die fiets, hoe koel ik g1 ook vind, prime is toch wel ff van een andere klasse qua Visuals.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:27 schreef pinman het volgende:
[..]
Deze is er ook nog
[ afbeelding ]
originele versie uit G1![]()
En waar zit zeg maar de cockpit op dat model?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:27 schreef pinman het volgende:
[..]
Deze is er ook nog
[ afbeelding ]
Ja Transformers Prime is een van de beste transformers seriesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:32 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Oh op die fiets, hoe koel ik g1 ook vind, prime is toch wel ff van een andere klasse qua Visuals.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:33 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
En waar zit zeg maar de cockpit op dat model?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:34 schreef pinman het volgende:
[..]
Ja Transformers Prime is een van de beste transformers series![]()
G1 was ook wel leuk. Heb ik gezien en ik ben 18
Ik heb er geenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:36 schreef MPC60 het volgende:
[..]ik ben 37 en heb ongeveer 50 bots. Alleen zitten de meeste in een doos want anders krijg ik ruzie thuis.
Mooie tijd om er eens mee te beginnen met al die nieuwe releases.quote:
Moet je ze ook inelkaar zetten net zoals gundam?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:39 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Mooie tijd om er eens mee te beginnen met al die nieuwe releases.
Mag niet meer:quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:13 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is een overloper.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:45 schreef pinman het volgende:
[..]
Waarom is hij nou eigenlijk een mongool?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Nope, je kan ze eeuwig in en uit elkaar halen maar dat is niet hetzelfde als gundam. Gundam is ook heel tof trouwens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Moet je ze ook inelkaar zetten net zoals gundam?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:14 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hij is een overloper.Hij is wel grappig vaak. Een klasgenoot van mij lijkt heel erg op hem qua met uiterlijk bezig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt boos als er iets op zijn kleding of op zijn haar komt
![]()
G1 beste G.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:27 schreef pinman het volgende:
[..]
Deze is er ook nog
[ afbeelding ]
Nee. G1 beste G. Prime is for Pussies. En ga niet zeggen dat het alleen maar ligt aan het feit dat ik die Transformers heb gezien toen ik jong en nog gelukkig was en dat ze nu heel erg tegenvallen. Ook al is het zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:16 schreef pinman het volgende:
[..]
G1 is leuk maar Transformers Prime is beste
leuk voor je maar wil je nou een transformer zijn of niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:18 schreef Duzzy het volgende:
Niet tranen met tuiten hebben gehuild toen prime 'dood' ging in seizoen 2![]()
quote:
Ik wil dan sowieso deze baas zijn..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:23 schreef pinman het volgende:
[..]
leuk voor je maar wil je nou een transformer zijn of niet?
Soundwavequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:13 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik ben sowieso deze baas dan..
[ afbeelding ]
Ik luister iedereen af en kan mezelf installeren in een vrouwenkleedkamer zonder opgemerkt te wordenquote:
Transformers die seks hebben met mensen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:17 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Yep!
[ afbeelding ]
En het zijn nog een stelletje hommo's ook nog.
Een gat is een gat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:20 schreef pinman het volgende:
[..]
Transformers die seks hebben met mensen?
En dan alles aan Megatron doorgeven?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:19 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik luister iedereen af en kan mezelf installeren in een vrouwenkleedkamer zonder opgemerkt te worden
Welke transformer zou jij willen zijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:22 schreef Sigaartje het volgende:
Voor de geilaards het vervolg van de strip. Hijg hijg. (Let vooral op hoe ze over de motorkap leunt)
[ afbeelding ]
Is dat een retorische vraag?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:25 schreef pinman het volgende:
[..]
Welke transformer zou jij willen zijn?
Shockwavequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:20 schreef jogy het volgende:
Oh en uiteraard alleen maar Shockwave en nooit iemand anders.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:13 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je wiltquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:22 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[ afbeelding ]
Shockwave is voor mij ook de tofste Transformer, maar mag ik ook Mikaela Banes (Megan Fox) uit de Transformer-films zijn?
[ afbeelding ]
Zodat ik mezelf kan betasten.
Wil je zo graag gepaald worden door Shia LaBeouf?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:22 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
mag ik ook Mikaela Banes (Megan Fox) uit de Transformer-films zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Brrr, en liever ook niet door Austin Brian Green.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:37 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Wil je zo graag gepaald worden door Shia LaBeouf?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:03 schreef LurkJeRot het volgende:
Wel een hoop spoilers hier.Slechte grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:40 schreef Rodawa het volgende:
mijn penens is soms net ene transvormer als jij snapt wat ik daarmee bedeolt
<3quote:
Nog steeds Knockout. De transformer uit de OPquote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Pinman, als je moest kiezen zou je dan liever een bootleg transformer of gewoon een mens zijn?
Wat voor drugs heb jij op man?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:17 schreef goodtripbob het volgende:
Ik ben liever een teleporterende shapeshifter.
Dan kan ik niet alleen maar van auto naar robot veranderen maar echt elke vorm, kleur en samenstelling van moleculen zijn die ik maar wil. Dan kan ik dus steeds het laatste molecuul dat het sterkste is als lijf gebruiken en moleculen die cpu en memory meest optimaal kunnen vormen daar zal mijn ego in zitten.
O ja, en ik hou alleen maar mijn pik en ballen biologisch om nog te kunnen voortplanten. Maar als ik kan shapeshiften kan ik ook gewoon mijn pik laten opsplitsen in 10 piemels die als tentakels elk een andere vrouw bezwangeren.
En teleportatie is oo gewoon gaaf. Dan is er geen snelheid waarmee je reist(Er is sowieso helemaal geen echte afstand. Alles is een x,y en z as ingevuld in een script zodat wij deze 4d wereld kunnen waarnemen)maar alleen maar cpu-speed van hoe snel de cpu van onze matrix het script kan uitvoeren, dat een groep molecullen die bij elkaar een ego vormen, allemaal een andere x, y en z waarde geeft zodat dat character, in deze grote vol met bewustzijnsscripts matrixgame zoals the sims hier bij ons, op een andere plek staat ineens.
Lees dit eens:quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:09 schreef HPLC het volgende:
Ik vroeg het eigenlijk voor een vriend, genaamd pinman
Doe normaal joh, viespeukquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:01 schreef pinman het volgende:
[..]
Lees dit eens:
http://tfwiki.net/wiki/Reproduction#Sexual_reproduction
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel mensen zullen hier op gefapt hebben?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:56 schreef pinman het volgende:Mensen die geen transformer willen zijn
Eigenlijk zou die deur voor de transformers veel groter moeten zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |