(Skik)
Op een beweeglijk standpunt sta je het sterkst (J.A. Deelder)
(Raggende Manne)
quote:
op 01-05-2000 om 06:16 PM schreef wanderer het volgende:
45 graden
dikke zon
groot strand
bierKEEP ON DREAMING!
Eeehhhh dit alles meegemaakt in Chicago in 95 (Recordzomer in de VS vielen alleen in Chicago iets van 900 doden door de hitte) en zelfs dagen van boven de 50 en geloof me, dat is niet wat je wilt of waar je van droomt. Doe er dus maar een graadje of 10 a 15 af, is al warm zat. Tel die 10 a 15 wat mij betreft dan maar weer bij het aantal biertjes op....
wanderer
Telling some one that he can go to hell in such a way that he is looking forward to the trip
Het is momenteel in Enschede: Zwaar bewolkt, Er staat een windje van ik schat kracht 3 a 4 en het is een graad of 6. Zo, meteen on topic gekomen zo...
Oet Mor'n
en eeehhh Beppie kun je mij dat paars ook leren?
Oant moarn om met pp te spreken
quote:
op 01-07-2000 om 12:25 AM schreef ayla1 het volgende:en eeehhh Beppie kun je mij dat paars ook leren?
ayla1, je doet eerst een [
en dan typ je zonder spatie er achteraan
me kan ook paars
en dan zonder spatie weer een ]
dat wordt dan
* Beppie kan ook paars.
succes (ik heb het van Knut geleerd)
quote:
op 01-07-2000 om 12:11 PM schreef Beppie het volgende:
ayla1, je doet eerst een [
en dan typ je zonder spatie er achteraan
me kan ook paars
en dan zonder spatie weer een ]
dat wordt dan
* ayla1 kan ook paars.succes (ik heb het van Knut geleerd)
test test * ayla1 en nu paars?.
[Dit bericht is gewijzigd door ayla1 (Datum 07 Januari 2000).]
Met dank aan Knut & Beppie
[Dit bericht is gewijzigd door Manono (Datum 07 Januari 2000).]
Dit weertype gaat echter wel veranderen. Door een lage drukgebied boven Engeland kan er morgen hier en daar wat neerslag vallen. Vooral in Frimly Green wordt veel Neerslag voorspeld, de zogenoemde 'pijltjesregen'. Verwacht wordt dat dit weertype wel de volledige week zal aanhouden.
Dat was het voor vandaag, dan zeg ik u nu vanaf de boer'n klompefeesten vanuit Lettele gedag en met z'n allen: Oet Moarn!
zoals ik begrepen heb op de chat heb jij die 10 a 15 graden er al bijgeteld in Bier of zie ik het verkeerd ????
dus dan meld ik hier maar ff dat ik nog een pilsje ga pakken
[Dit bericht is gewijzigd door Harrie (Datum 07 Januari 2000).]
Morgen wederom het zelfde weerbeeld, enige verschil welke er gaat optreden is dat de wind iets draait en de temperatuur dientengevolge langzaam wat zal zakken. Nachtvorst is dus vannacht al mogelijk en morgen zal het kwik niet horen uitkomen dan 4, maximaal 5 graden.
Dat was het weer voor vandaag hier vanuit Buurse alwaar de jaarlijkse modderweilandloop op het punt van beginnen staat. Ik ga zo kijken maar daarvoor zeg ik u vast: Oet Moarn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |