Heel erg treurig inderdaad. Je weet dat er wat mis is als TLJ één van de sterkere selecties heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Die selecties....is er buiten Movistar en Tinkoff 1 ploeg te vinden die de Vuelta serieus neemt?
Ik schat Bonifazio hoger in.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zullen wel 3 etappeoverwinningen van Sbaragli of Arndt krijgen ofzo
Of juist wel, omdat ze allemaal winstkansen denken te hebben..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Misschien komen er wel helemaal geen massasprints, niemand die de koers controleert voor een stel C-sprinters.
Extreem kleurloze renner ook gewoon. Het wordt als leuk gezien omdat er een Zuid-Afrikaans vlaggetje naast zijn naam staat, maar in werkelijkheid is hij een van de saaiste renners in het peloton. Weer dat eeuwige aanklampen voor een negende plek.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:48 schreef Columbiafan het volgende:
Meintjes wel een beetje aan het uitpersen zo.
Vooralsnog zou ik Bonifazio zeggen, maar het houdt niet over inderdaad. Verwacht dat er maar weinig massasprints zullen zijn. Ik hoop nog stiekem op een grote ronde-debuut van Wouter Wippert.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:22 schreef Mani89 het volgende:
Wie van dit zooitje ongeregeld moet ik in godsnaam als sprintkopman gaan opstellen.
Druckerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:22 schreef Mani89 het volgende:
Wie van dit zooitje ongeregeld moet ik in godsnaam als sprintkopman gaan opstellen.
quote:Veel Vuelta bij de NOS
De 71e editie van de Ronde van Spanje start op zaterdag 20 augustus en de NOS zal op televisie een flink aantal etappes live uitzenden. In de weekends is de Vuelta op televisie live te volgen, doordeweeks worden er samenvattingen gemaakt. De gehele ronde is bovendien live via een stream te volgen. In het eerste weekend van 20 en 21 augustus valt de Vuelta nog samen met de Olympische Spelen. Commentaar zal bij toerbeurt worden gegeven door Maarten Ducrot, Herbert Dijkstra, Joris van den Berg en Danny Nelissen.
In de weekends is de Vuelta op televisie live te volgen, doordeweeks worden er samenvattingen gemaakt
Er is een sterk deelnemersveld met toppers als Steven Kruijswijk, Robert Gesink, Philippe Gilbert, Chris Froome, Alberto Contador en Nairo Quintana. Omdat Nederlandse renners het de laatste jaren goed doen in de Ronde van Spanje tekende de NOS vorig jaar –samen met de European Broadcasting Union- een meerjarig contract tot 2020. De overkomst voorziet in live rechten voor radio, televisie, internet en mobiel.
De derde grote ronde van 2016 vertrekt nabij Ourense in Noordwest-Spanje. Net als in voorgaande jaren begint de ultieme klimmerskoers met een ploegentijdrit. In de Vuelta 2016 liggen liefst tien aankomsten bergop op de renners te wachten.
NOS De Ronde van Spanje 2016
Zaterdag 20 augustus, 18.20–20.45 uur NPO 1
Zondag 21 augustus, 16.00-18.00 uur NPO 1
Zaterdag 27 augustus, 16.00–18.00 uur NPO 1
Zondag 28 augustus, 16.00–18.00 uur NPO 1
Zaterdag 3 september, 16.00–18.00 uur NPO 1
Zondag 4 september, 16.00–18.00 uur NPO 1
Zaterdag 10 september, 16.00–18.00 uur NPO 1
Zondag 11 september NPO 1, 16.00–18.00 uur NPO 1
Zendtijd in combinatie met KLM Open
Na 17.00 uur alleen via live stream op internet
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:43 schreef Jason22 het volgende:
Zaterdag 20 augustus, 18.20–20.45 uur NPO 1
Soort van Premier League of Cycling: 10 weekenden op een rij op zaterdag en zondag een etappe. Na elk weekend moeten de laatste 15 in het klassement naar huis.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:18 schreef Evertjan het volgende:
volgens de NOS rijd men tijdens de ronde van Spanje alleen in het weekend
Dit inderdaad. Kansloze traditie van Vaughters.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:30 schreef Slobeend het volgende:
Cannondale. Schiet eens op met je selectie. Dat steeds op het laatst bekend maken wordt een beetje een vermoeionde act.
Volgens Scorito niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik hoop nog stiekem op een grote ronde-debuut van Wouter Wippert.
Hij gaat een Quintanaatje doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:19 schreef wimderon het volgende:
Tjaves gaat met één koersdag na de Giro de Vuelta in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |