Ik hoop het voor je. Ik kan haar je echt van harte aanbevelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:12 schreef Chris1964 het volgende:
[..]
Nee ben toch echt Chris😊. Heb je echt interesse?
:|quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Ik kan haar je echt van harte aanbevelen..
Wat dan? Moet ik zeggen dat hij met een grote boog om je heen moet lopen onder het mom "don't stick your dick in crazy"?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat dan? Moet ik zeggen dat hij met een grote boog om je heen moet lopen onder het mom "don't stick your dick in crazy"?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Hai mailadres werkt niet. Mijn bericht wordt geweigerd. Chrisquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oke je kunt me ook bereiken op lamon@hotmail.com . Wij komen uit Kerkrade allebei, dus vlakbij![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Als je een vrouw bent: ja graag😊😊SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom sluit je de mannen al bij voorbaat uit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:21 schreef Chris1964 het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent: ja graag😊😊
Leg uit😋quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:13 schreef Allures het volgende:
Oh ik lees nu pas het topic. Ik zie al waarom het niet lukt
Omdat ik niet op mannen valquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom sluit je de mannen al bij voorbaat uit?
O ja, twee vriendinnen mag natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:24 schreef clixplicity het volgende:
Dames, mochten jullie zuid-limburg te ver vinden en liever iets afspreken in het midden van het land, dan houd ik mij aanbevolen.
Ehm.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:21 schreef Chris1964 het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent: ja graag😊😊
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |