Zo zie je maar dat die nazi-vergelijkingen niet altijd op niets slaan. Helaas zal die boodschap niet aankomen bij het extreem-rechtse klootjesvolk. Die zullen hoogstens blijven huilen dat ze vervolgd worden door de policor of zoiets.quote:In Oostenrijk heeft presidentskandidaat Norbert Hofer van de extreemrechtse partij FPÖ bakzeil gehaald bij de rechter nadat hij een SPÖ-kopstuk voor laster had aangeklaagd omdat die hem met een nazi had vergeleken. Dat meldt het Oostenrijkse persbureau APA.
De rechtbank in Innsbruck sprak Ingo Mayr, leider van de sociaaldemocratische partij (SPÖ) van Tirol, vrij nadat die door Hofer was aangeklaagd wegens belediging en laster.
Mayr had de 45-jarige Hofer op Facebook met een nazi vergeleken en in een reactie op een commentaar "en nazi's steun ik niet" geschreven.
De rechter baseerde haar uitpraak op het beginsel van de vrijheid van meningsuiting. Bovendien neemt de FPÖ volgens haar onvoldoende afstand van extreemrechtse groeperingen en zoekt de partij er zelfs contact mee.
De uitspraak is niet definitief want de advocaat van Hofer heeft aangekondigd in beroep te gaan.
Bij de presidentsverkiezingen in mei werd Hofer nipt verslagen door de groene kandidaat Alexander Van der Bellen. De FPÖ vocht die uitslag aan bij het Grondwettelijk Hof. Dat oordeelde dat zich te veel onregelmatigheden hadden voorgedaan bij het tellen van de stemmen die per brief waren uitgebracht. Op 2 oktober moeten de Oostenrijkers daarom opnieuw naar de stembus voor nieuwe presidentsverkiezingen.
Bron: De Redactie
Door wie en waar is die vergelijking dan weerlegd? Jouw Posts waren in ieder geval eerder voeding van de vergelijking dan weerlegging.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:10 schreef Elzies het volgende:
Ik denk dat die onzinvergelijking al in #1 zijn weerlegd. Dus wat is het nut van een #2?
Mijn hele post staat vol met tegenargumenten, en jij focust op één aanspreking. Oogkleppen much?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:01 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik merk dat bij gebrek aan fatsoenlijke tegenargumenten jezelf verlaagt tot termen als halfgare idioten.
De nazivergelijking is niet gestoeld op antisemitisme. De vergelijking die ik maakte is dat domme Duitsers 80 jaar geleden maar wat graag Hitler's roddels over Joden geloofden, net zoals domme Nederlanders nu maar wat graag Wilders' roddels over moslims geloven.quote:Waar schrijf ik op dat ik Mein Kampf overtuigend vind? Nogmaals, ik ben niet antisemitisch, net zoals het gedachtegoed van PVV niet antisemitisch is. Dan vind ik een nazivergelijking (die in beginsel gestoeld is op antisemitisme) nogal ongeloofwaardig.
Vrijwel iedere religie met enige aanhang heeft een sociaal en politiek programma. Zoals ik al zei: je onderscheid is arbitrair.quote:Er bestaat een politieke islam, een economisch perspectief vanuit een islamitisch gedachtegoed, een sociaal maatschappelijke structuur op basis van de islam. De islam is veel meer dan louter het belijden van een religie. Daarom spreekt men van een totalitaire ideologie die alle aspecten in zich draagt. Die visie is niet afkomstig van extreemrechtse kringen maar een visie die door vele anderen wordt gedeeld. Tel daarbij op het onderwerpingsideaal die ten grondslag ligt binnen de islam en feitelijk de letterlijke betekenis is van de term islam en dan begrijp je misschien wat ik hier bedoel.
Ik weet niet, maar het feit dat ik met argumenten kom, betekent dat niet dat ik de discussie best aandurf? En dat ze nietszeggend lijken, komt vooral omdat jij niet in staat bent begrijpend te lezen. Je kijkt naar volkomen de verkeerde dingen en je lijkt niet te begrijpen wat ik zeg.quote:Het is jammer dat jij de discussie hierover niet aandurft en jezelf telkens blijft verschuilen achter nietszeggende argumenten.
Ik heb al eerder jouw argument weerlegd dat de 'roddels' van Wilders over de islam geen roddels zijn maar een actuele werkelijkheid, waarbij aan de islam gerelateerde conflicten en oorlogen gegeven feiten zijn alsmede de bestaande integratieproblematiek binnen de moslimgemeenschappen binnen Europa.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mijn hele post staat vol met tegenargumenten, en jij focust op één aanspreking. Oogkleppen much?
[..]
De nazivergelijking is niet gestoeld op antisemitisme. De vergelijking die ik maakte is dat domme Duitsers 80 jaar geleden maar wat graag Hitler's roddels over Joden geloofden, net zoals domme Nederlanders nu maar wat graag Wilders' roddels over moslims geloven.
[..]
Vrijwel iedere religie met enige aanhang heeft een sociaal en politiek programma. Zoals ik al zei: je onderscheid is arbitrair.
[..]
Ik weet niet, maar het feit dat ik met argumenten kom, betekent dat niet dat ik de discussie best aandurf? En dat ze nietszeggend lijken, komt vooral omdat jij niet in staat bent begrijpend te lezen. Je kijkt naar volkomen de verkeerde dingen en je lijkt niet te begrijpen wat ik zeg.
Citeer dan eens dat citaat waar ik letterlijk opschrijf dat ik Pechtold met Hitler vergelijk. Dat citaat is er niet en dat weet je drommels goed. Bij gebrek aan ga je simpelweg leugentjes verkondigen en ik daag je bij deze uit dit te verifiëren. Wedden dat je dit citaat niet kunt geven en ik hier wederom mijn gelijk aantoon?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vond de poging van Elzies om Pechtold met Hitler te vergelijken overigens wel tamelijk briljant. Sloeg natuurlijk als een lul op een drumstel, maar het gaf wel een mooi inkijkje in het raadselachtige brein van dat soort figuren.
Beiden zijn extreemrechts.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:41 schreef Elzies het volgende:
Ik heb nog geen enkel steekhoudend argument gelezen die dat aantoont.
Dat heb je niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb al eerder jouw argument weerlegd dat de 'roddels' van Wilders over de islam geen roddels zijn maar een actuele werkelijkheid, waarbij aan de islam gerelateerde conflicten en oorlogen gegeven feiten zijn alsmede de bestaande integratieproblematiek binnen de moslimgemeenschappen binnen Europa.
Je moet niets. Het is alleen een suggestie, die ik al uitgebreid onderbouwd heb.quote:[quote]
Datzelfde geldt ook voor de stelling dat je de PVV moet vergelijken met een nazipartij. Ik heb nog geen enkel steekhoudend argument gelezen die dat aantoont. Alle pogingen daartoe heb ik weerlegd zonder inhoudelijke tegenargumentatie.
Is bij dezen bewezen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan, omdat ik weinig zin heb om voor de 1001e keer dezelfde discussie te hebben, zeker aangezien ik niet de indruk heb dat jij openstaat voor andere meningen. Maar toch, ik wil dat best even doen hoor:
Hebben mensen 300+ berichten lang al gedaan. Ik dacht het eens in kleine stukjes te proberen. Misschien kun je het dan wél overzien.quote:
Het was meer in de richting van: als jullie Wilders met Hitler vergelijken, dan doe ik hetzelfde, maar dan met Pechtold!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:43 schreef Elzies het volgende:
[..]
Citeer dan eens die citaat waar ik letterlijk opschrijf dat ik Pechtold met Hitler vergelijk. Dat citaat is er niet en dat weet je drommels goed. Bij gebrek aan ga je simpelweg leugentjes verkondigen en ik daag je bij deze uit dit te verifiëren. Wedden dat je dit citaat niet kunt geven en ik hier wederom mijn gelijk aantoon?
Oeh, gewaagde poging.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hebben mensen 300+ berichten lang al gedaan. Ik dacht het eens in kleine stukjes te proberen. Misschien kun je het dan wél overzien.
Je gaat nergens in op mijn gegeven argumenten. Je grijpt terug naar het persoonlijke terwijl ik simpelweg een inhoudelijke discussie probeer te voeren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat heb je niet.
[..]
Beter lezen, schat.
[..]
Je moet niets. Het is alleen een suggestie, die ik al uitgebreid onderbouwd heb.
Ik ga trouwens even teruggrijpen naar iets dat ik eerder al gepost heb, puur om even in te wrijven dat ik gelijk heb:
[..]
Is bij dezen bewezen.
Dat is onzin. Als ik een argument geef, ga jij huilen over een detail en vervolgens zeuren dat ik geen inhoudelijke discussie wil voeren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:47 schreef Elzies het volgende:
[..]
Je gaat nergens in op mijn gegeven argumenten. Je grijpt terug naar het persoonlijke terwijl ik simpelweg een inhoudelijke discussie probeer te voeren.
Je erkent dus wat je eerder heb opgeschreven (namelijk dat ik Pechtold met Hitler vergelijk) op een onwaarheid berust. Ik heb dat niet letterlijk opgeschreven en jij kan dat citaat niet verifiëren. Dat is helder en duidelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was meer in de richting van: als jullie Wilders met Hitler vergelijken, dan doe ik hetzelfde, maar dan met Pechtold!
Kan ook een van je maffe geloofsgenoten op dit forum zijn geweest. Kwam in ieder geval gisteren voorbij.
Nee, ik huil niet. Ik vraag om gedegen en inhoudelijke tegenargumentatie. Als je als reactie geeft dat de ander 'huilt' dan onttrek je jezelf van de oorspronkelijke discussie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is onzin. Als ik een argument geef, ga jij huilen over een detail en vervolgens zeuren dat ik geen inhoudelijke discussie wil voeren.
http://speld.nl/2011/05/1(...)ers-en-adolf-hitler/quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wilders is zeven letters, Hitler is zes letters. Die vergelijking houdt dus absoluut geen steek!
Jouw gedrag bewijst eerder dat de vergelijking terecht is de verering van de grote leider stijgt tot ongekende hoogte. En in het vorige deel negeer je gewoon het terroristische oogmerk bij de aanslag met de brandbom op de moskee in Enschede. Henk en Ingrid vertonen hetzelfde gedrag als de aanhangers van de nazi's. Je hebt een harde kern die zich al in een soort van uniform kleden, je hebt een grote groep openbare meelopers die hun bij demonstraties aanvullen en je hebt een grote groep aanhangers die zich op internet in de meest schandalige teksten laten gaan waarna je tot slot nog de grootste groep hebt die de partij steunen en nauwelijks iets zeggen van de misstanden binnen die beweging en die kritiekloos alle onzin geloven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb al eerder jouw argument weerlegd dat de 'roddels' van Wilders over de islam geen roddels zijn maar een actuele werkelijkheid, waarbij aan de islam gerelateerde conflicten en oorlogen gegeven feiten zijn alsmede de bestaande integratieproblematiek binnen de moslimgemeenschappen binnen Europa.
Datzelfde geldt ook voor de stelling dat je de PVV moet vergelijken met een nazipartij. Ik heb nog geen enkel steekhoudend argument gelezen die dat aantoont. Alle pogingen daartoe heb ik weerlegd zonder inhoudelijke tegenargumentatie.
Inderdaad hoor helemaal niet vergelijkbaar met speeches van Hitler waarin hij ook constant wees op de alliantie tussen de joden en de verachtelijke mensen die het arme volk onderdrukten.quote:Onze strijd is niet eenvoudig. Niet alleen hebben de linkse elites bezit genomen van veel cruciale plaatsen in de samenleving, hun alliantie met de islam betekent dat ook fysiek gevaar dreigt.
Duidelijk toch dat volgens zijn opvattingen je niet kunt kiezen voor de islam en toch ook voor Nederland kan kiezen, moslims en alle mensen die vinden dat er godsdienstvrijheid moet zijn en dus ruimte voor de Islam horen volgen Wilders retoriek niet bij Nederland, ze moeten kiezen.quote:Kiezen voor de islam of kiezen voor Nederland.
Ik lees telkens dezelfde onzin. Bewijs nu eens dat Wilders de aansturing is voor het gooien van een brandbom op een moskee in Enschede. Bewijs dat voor een rechtbank en je zult bakzeil halen. Dat heeft men al eerder geprobeerd en toen werd Wilders op alle punten vrijgesproken. Klaarblijkelijk hebben tegenstanders van Wilders meer moeite met de Nederlandse rechtspraak dan Wilders zelf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jouw gedrag bewijst eerder dat de vergelijking terecht is de verering van de grote leider stijgt tot ongekende hoogte. En in het vorige deel negeer je gewoon het terroristische oogmerk bij de aanslag met de brandbom op de moskee in Enschede. Henk en Ingrid vertonen hetzelfde gedrag als de aanhangers van de nazi's. Je hebt een harde kern die zich al in een soort van uniform kleden, je hebt een grote groep openbare meelopers die hun bij demonstraties aanvullen en je hebt een grote groep aanhangers die zich op internet in de meest schandalige teksten laten gaan waarna je tot slot nog de grootste groep hebt die de partij steunen en nauwelijks iets zeggen van de misstanden binnen die beweging en die kritiekloos alle onzin geloven.
De grote leider zelf heeft ondertussen aangegeven de huidige rechtsstaat maar niets te vinden, de mensenrechten te willen afschaffen en de democratie binnen zijn beweging een slechte oplossing te vinden. Daarnaast verheerlijkt hij geweld door met scherp te willen schieten omdat er een preventieve werking vanuit gaat. Zijn sterk nationalistische voorwoord van het verkiezingsprogramma (met name 2010) en de verheerlijking van het Nederlandsche volk ten opzichte van het in zijn ogen verderfelijke, de vergroting van de tegenstellingen met politieke tegenstanders alles geeft aan dat het een extreem rechtse partij is.
[..]
Inderdaad hoor helemaal niet vergelijkbaar met speeches van Hitler waarin hij ook constant wees op de alliantie tussen de joden en de verachtelijke mensen die het arme volk onderdrukten.
Tot slot ook nog de tekst:
[..]
Duidelijk toch dat volgens zijn opvattingen je niet kunt kiezen voor de islam en toch ook voor Nederland kan kiezen, moslims en alle mensen die vinden dat er godsdienstvrijheid moet zijn en dus ruimte voor de Islam horen volgen Wilders retoriek niet bij Nederland, ze moeten kiezen.
Extreem rechts toch dat is wel duidelijk. Overigens geldt dat dus ook bij "Kiezen voor
onze vlag of voor de vlag van de multiculturele EU-heilstaat." Compromisloos, je bent voor of tegen hem en als je tegen hem bent dan ben je een gevaar voor hem/Nederland.
Waarom zou dat bewijs relevant zijn voor het zijn van een extreem rechtse politieke beweging?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:18 schreef Elzies het volgende:
Bewijs nu eens dat Wilders de aansturing is voor het gooien van een brandbom op een moskee in Enschede.
Maar iets roeptoeteren omdat je ergens tegen bent is geen bewijs. Ik zie nu al waar deze topic op uitdraait. Geen inhoudelijke tegenargumentatie. Net als bij #1.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom zou dat bewijs relevant zijn voor het zijn van een extreem rechtse politieke beweging?
Inderdaad geen inhoudelijk weerwoord terwijl ik toch vrij veel feiten heb gegeven waarom de PVV een extreem rechtse beweging is met een extreem rechtse aanhang. Maar goed jij verschuilt je maar achter het feit dat sites als wijsteunendePVV en pvvaanhangers niet bij de PVV horen want die partij heeft maar één lid. Zoals ik het zie bewijs je steeds weer mijn gelijk, het gaat niet om de inhoud, de PVV is goed dat is de grote leider de rest zijn vijanden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:21 schreef Elzies het volgende:
[..]
Maar iets roeptoeteren omdat je ergens tegen bent is geen bewijs. Ik zie nu al waar deze topic op uitdraait. Geen inhoudelijke tegenargumentatie. Net als bij #1.
Ik heb nog een overeenkomst, Elzies! Zowel Hitler als Wilders maken een scheiding tussen 'de elite' en 'het volk' in hun campagnes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:21 schreef Elzies het volgende:
[..]
Maar iets roeptoeteren omdat je ergens tegen bent is geen bewijs. Ik zie nu al waar deze topic op uitdraait. Geen inhoudelijke tegenargumentatie. Net als bij #1.
Ik kan even de posts citeren waar ik een gedegen en inhoudelijke argumentatie heb neergetypt. Niet dat ik denk dat het veel uithaalt, jij lijkt dat toch niet te lezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:56 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee, ik huil niet. Ik vraag om gedegen en inhoudelijke tegenargumentatie. Als je als reactie geeft dat de ander 'huilt' dan onttrek je jezelf van de oorspronkelijke discussie.
Hij vraagt waarom het relevant is, en jij antwoordt dat het geen bewijs is. Wat voor een antwoord is dat nou weer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:21 schreef Elzies het volgende:
[..]
De PVV is geen extreem rechtse beweging met louter een extreem rechtse aanhang. Ruim 1,3 miljoen Nederlanders hebben gestemd op de PVV. Gewone Nederlanders, zoals jij en ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Inderdaad geen inhoudelijk weerwoord terwijl ik toch vrij veel feiten heb gegeven waarom de PVV een extreem rechtse beweging is met een extreem rechtse aanhang. Maar goed jij verschuilt je maar achter het feit dat sites als wijsteunendePVV en pvvaanhangers niet bij de PVV horen want die partij heeft maar één lid. Zoals ik het zie bewijs je steeds weer mijn gelijk, het gaat niet om de inhoud, de PVV is goed dat is de grote leider de rest zijn vijanden.
Inderdaad het is een extreem rechtse beweging met ook niet extreem rechtse aanhang, mensen die denken dat er oplossingen worden geboden. Overigens niet gewone Nederlanders als mij, eerder naïeve mensen die vergelijkbaar met vroeger een behoorlijk aantal NSB stemmers gewoon een foute keus maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:25 schreef Elzies het volgende:
[..]
De PVV is geen extreem rechtse beweging met louter een extreem rechtse aanhang. Ruim 1,3 miljoen Nederlanders hebben gestemd op de PVV. Gewone Nederlanders, zoals jij en ik.
Zijn bepaalde mensen nu echt zo dom? Een NSB-er zou juist stemmen voor meer antisemitisme, een PVV-er zal nooit stemmen voor een nieuwe Joodse Holocaust. Daarvoor moet je toch echt een ander publiek aantrekken, zoals veel radicale moslims in ver islamiseerde wijken. Binnen dat gedachtegoed vindt je juist overeenkomsten met Hitlers ideeën. Zoals hun gezamenlijke opvatting de Holocaust simpelweg te ontkennen. Wir haben es nich gewust.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Inderdaad het is een extreem rechtse beweging met ook niet extreem rechtse aanhang, mensen die denken dat er oplossingen worden geboden. Overigens niet gewone Nederlanders als mij, eerder naïeve mensen die vergelijkbaar met vroeger een behoorlijk aantal NSB stemmers gewoon een foute keus maken.
Jij blijkbaar wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zijn bepaalde mensen nu echt zo dom? Een NSB-er zou stemmen voor antisemitisme, een PVV-er zal nooit stemmen voor een nieuwe Joodse Holocaust. Daarvoor moet je toch echt een ander publiek aantrekken, zoals veel moslims in ver islamiseerde wijken. Binnen dat gedachtegoed vindt je juist overeenkomsten met Hitlers ideeën. Zoals hun gezamenlijke opvatting de Holocaust simpelweg te ontkennen. Wir haben es nich gewust.
Zucht. Niemand beweert dan ook dat de PVV of haar aanhang antisemitisch is. Daar is de vergelijking ook helemaal niet op gestaafd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zijn bepaalde mensen nu echt zo dom? Een NSB-er zou juist stemmen voor meer antisemitisme, een PVV-er zal nooit stemmen voor een nieuwe Joodse Holocaust. Daarvoor moet je toch echt een ander publiek aantrekken, zoals veel radicale moslims in ver islamiseerde wijken. Binnen dat gedachtegoed vindt je juist overeenkomsten met Hitlers ideeën. Zoals hun gezamenlijke opvatting de Holocaust simpelweg te ontkennen. Wir haben es nich gewust.
Ik heb al vijf keer gezegd dat Wilders niet antisemitisch is, maar dat de overeenkomsten op andere vlakken liggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:44 schreef Elzies het volgende:
[..]
[..]
Dat noem je toch geen inhoudelijke tegenargumentatie.
Je probeert nog steeds de antisemiet en de vriend van Israël in hetzelfde radicale hokje te duwen. Het lukt je niet, hé?![]()
Nou ja, strijden. Ik vind het schrijven op forums meer een hobby dan strijden hoor. Van strijden krijg je alleen maar een hoge bloeddruk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht. Niemand beweert dan ook dat de PVV of haar aanhang antisemitisch is. Daar is de vergelijking ook helemaal niet op gestaafd.
Je bent continu aan het strijden tegen argumenten die uit je eigen koker komen en die je projecteert op je discussiepartners.
Vergeet ook de meeuw van de PVV niet hequote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:54 schreef Nibb-it het volgende:
Zegt toch wel genoeg dat die facebookpagina van Nederland mijn vaderland dezelfde naam droeg als een NSB-blaadje. Zo!
Dus volgens jou klopt het niet dat de PVV zich afzet tegen de elite omdat de partij geen plannen heeft om andere landen binnen te vallen? Oké dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:59 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nou ja, strijden. Ik vind het schrijven op forums meer een hobby dan strijden hoor. Van strijden krijg je alleen maar een hoge bloeddruk.![]()
Ik ben wel iemand die op basis van argumentatie en tegenargumenten reageer. Iedereen is natuurlijk vrij om de PVV als nazipartij te bestempelen, maar kom dan ook met gedegen argumenten die dat aantoont. Buiten wat onderbuik retoriek lees ik niets concreets waarbij ik de gegeven argumenten simpelweg kan weerleggen.
Nu lees ik weer van een reactie van Ludichrist dat het afzetten tegen de elite een overeenkomst zou zijn. Totale kolder natuurlijk want ik lees nergens in het PVV partijprogramma de drang om Oostenrijk en Polen binnen te vallen. De PVV verwerpt juist het pro-Europese ideaal van een Vierde Rijk van Europa en streeft daarom naar een Nexit.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:59 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nu lees ik weer van een reactie van Ludichrist dat het afzetten tegen de elite een overeenkomst zou zijn. Totale kolder natuurlijk want ik lees nergens in het PVV partijprogramma de drang om Oostenrijk en Polen binnen te vallen.
Heel veel ex-PvdA en wat ex-VVD schat ik in.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:25 schreef Elzies het volgende:
[..]
De PVV is geen extreem rechtse beweging met louter een extreem rechtse aanhang. Ruim 1,3 miljoen Nederlanders hebben gestemd op de PVV. Gewone Nederlanders, zoals jij en ik.
Wtf is dit voor hitleriaanse demagogie?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
Dus volgens jou klopt het niet dat de PVV zich afzet tegen de elite omdat de partij geen plannen heeft om andere landen binnen te vallen? Oké dan.
Het is duidelijk dat je het gewoon niet snapt. Je hebt nooit een echte opleiding genoten en nooit de moeite genomen om je echt in zaken te verdiepen. Dat is geen schande, maar het maakt een discussie met jou tot een surreëele mindfuck.
Mede-forummers, we kunnen het beter opgeven.
Hitler was juist een anti-intellectueel. Grappig genoeg is dat wederom een overeenkomst met Wilders.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:12 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wtf is dit voor hitleriaanse demagogie?
Wat ben jij een blinde idioot. Man man man manquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:25 schreef Elzies het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je niet in staat bent inhoudelijk weerwoord te geven. Ik heb jouw poging tot punt voor punt onderuit gehaald. Natuurlijk is dat niet leuk voor je, maar wel de eerlijke weergave.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man man
Dat kun jij wel zeggen, maar Wilders wil Polen niet binnenvallen dus kan er pertinent op geen enkele manier sprake zijn van een overeenkomst met Wilders. Jouw argumenten houden geen steek.quote:
De PVV verzet zich tegen de huidige politieke elite omdat diezelfde pro-Europese elite streeft naar een politieke en militaire eenwording van de EU waarbij onze soevereiniteit wordt opgeofferd. Dan vind ik een vergelijking dat Wilders streeft naar een vergelijkbare Derde of Vierde Rijk van Europa nogal ongeloofwaardig. Iets wat de waarheid geen recht doet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus volgens jou klopt het niet dat de PVV zich afzet tegen de elite omdat de partij geen plannen heeft om andere landen binnen te vallen? Oké dan.
Het is duidelijk dat je het gewoon niet snapt. Je hebt nooit een echte opleiding genoten en nooit de moeite genomen om je echt in zaken te verdiepen. Dat is geen schande, maar het maakt een discussie met jou tot een surreëele mindfuck.
Mede-forummers, we kunnen het beter opgeven.
Ja, en hij heeft iedere keer al mijn argumenten weerlegd door te zeggen dat ik niet inhoudelijk wil discussiëren. Dat is wel de eerlijke voorstelling.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat kun jij wel zeggen, maar Wilders wil Polen niet binnenvallen dus kan er pertinent op geen enkele manier sprake zijn van een overeenkomst met Wilders. Jouw argumenten houden geen steek.
Hitler verzette zich tegen de elite omdat die heel Europa wilde verenigen onder bolsjewistische heerschappij en daarbij de Duitse soevereiniteit wilde opofferen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:17 schreef Elzies het volgende:
[..]
De PVV verzet zich tegen de huidige politieke elite omdat diezelfde pro-Europese elite streeft naar een politieke en militaire eenwording van de EU waarbij onze soevereiniteit wordt opgeofferd. Dan vind ik een vergelijking dat Wilders streeft naar een vergelijkbare Derde of Vierde Rijk van Europa nogal ongeloofwaardig. Iets wat de waarheid geen recht doet.
Niemand beweert dan ook dat Wilders streeft naar 'een vergelijkbaar Derde of Vierde Rijk'. Daarin schuilt de overeenkomst ook niet, en dat is ook door niemand in deze reeks betoogt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:17 schreef Elzies het volgende:
[..]
De PVV verzet zich tegen de huidige politieke elite omdat diezelfde pro-Europese elite streeft naar een politieke en militaire eenwording van de EU waarbij onze soevereiniteit wordt opgeofferd. Dan vind ik een vergelijking dat Wilders streeft naar een vergelijkbare Derde of Vierde Rijk van Europa nogal ongeloofwaardig. Iets wat de waarheid geen recht doet.
Tja, en 1+1 = 3.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:28 schreef Wespensteek het volgende:
Discussiëren met sommige mensen is net schaken met een duif. Hoe goed je ook kunt schaken die duif gooit gewoon alle stukken om, schijt op het bord en loopt vervolgens rond alsof ie gewonnen heeft.
Ja ik weet het, je hebt geen vleugels, geen snavel en legt geen eieren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Tja, en 1+1 = 3.
Nu een vergelijking met een duif. Ik blijf lachen.
Zoals ik al zei: ik wel best alle posts waarin ik inhoudelijk heb gereageerd even quoten, maar het is een beetje zonde van mijn tijd want jij gaat dat toch straal negeren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:25 schreef Elzies het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je niet in staat bent inhoudelijk weerwoord te geven. Ik heb jouw poging tot punt voor punt onderuit gehaald. Natuurlijk is dat niet leuk voor je, maar wel de eerlijke weergave.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |