Ten eerste wordt het voor anderen al moeilijk van iemand te houden die niet van zichzelf houdt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin als anderen niet van hem houden?
Als je in een relatie meer huilt dan lacht vraag je dan af of je een relatie hebt met een vent of met een uiquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:29 schreef matthias24 het volgende:
ja maar de grote vraag luid.........moet ik naar hem terug gaan ofniet?
Je hoeft niet alleen op goed advies te rekenen in een topic als je eerst zelf meerdere schoppen nageeft aan kwetsbare mensen. Aan je manier van praten lijkt het wel alsof je het goed praat, soort van: hij zit nou eenmaal in die positie, het is niet netjes, maar ach moet kunnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk 'normaal' gedrag van iemand die niet sterk in zijn schoenen staat en zich eenzaam voelt. Met een groep meelullen en anderen naar beneden halen geeft toch het gevoel ergens bij te horen en 'iemand' te zijn. Natuurlijk is het niet wenselijk dat de TS dat doet, maar ik denk dat dat juist voortkomt uit zijn eigen probleem (deze dus). Hoeven we hem naar mijn mening daar niet op af te rekenen hier, ik denk dat hij meer heeft aan een goed advies.
True ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ten eerste wordt het voor anderen al moeilijk van iemand te houden die niet van zichzelf houdt.
Ten tweede, als je van jezelf houdt en tevreden bent over wie je bent dan sta je al een stuk sterker in je schoenen en zullen eventuele tegenslagen ook minder impact op je hebben
Nee zo bedoel ik het niet helemaal. Beetje een dooddoener maar: Ik keur het niet goed maar ik begrijp het wel. (quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je hoeft niet alleen op goed advies te rekenen in een topic als je eerst zelf meerdere schoppen nageeft aan kwetsbare mensen. Aan je manier van praten lijkt het wel alsof je het goed praat, soort van: hij zit nou eenmaal in die positie, het is niet netjes, maar ach moet kunnen.
Het wel benoemen in zijn EIGEN topic zal hem waarschijnlijk wel doen denken dat het niet fijn is om, in een serieus door iemand anders geopend topic, niet serieus te worden genomen terwijl diegene misschien kampt met serieuze issues. Dan kan het voor iemand net de druppel zijn om zichzelf wat aan te doen als er nog eens nare dingen worden neergezet zonder dat daar:quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet helemaal. Beetje een dooddoener maar: Ik keur het niet goed maar ik begrijp het wel. (). Ik denk dat als TS zelf weer een beetje alles op de rails heeft hij ook niet meer zomaar anderen naar beneden haalt. Overigens begrijp ik je wel hoor, alleen ik denk dat TS eigenlijk al weet dat wat hij doet niet kan en anders hoort hij dat ook wel in die desbetreffende topic waarschijnlijk. En of je het dan hier nog eens benoemd tja, ik zou het niet doen, jij wel, denk dat voor allebei wel wat voor te zeggen is.
Maar het is helemaal niet gegarandeerd dat anderen van hem gaan houden als hij van zichzelf houdt. Dat heeft bij mij maar een minimaal effect gehad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ten eerste wordt het voor anderen al moeilijk van iemand te houden die niet van zichzelf houdt.
Ten tweede, als je van jezelf houdt en tevreden bent over wie je bent dan sta je al een stuk sterker in je schoenen en zullen eventuele tegenslagen ook minder impact op je hebben
Je bekijkt het verkeerd. Als je niet van jezelf houdt is het voor anderen heel moeilijk om van jou te houden zoals ik zei. Dat wil niet meteen zeggen dat iedereen automatisch in love op je is als je jezelf accepteert ofzo. Het opent echter de deur naar meer en positiever contact met mensen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet gegarandeerd dat anderen van hem gaan houden als hij van zichzelf houdt. Dat heeft bij mij maar een minimaal effect gehad.
Dit ja. Dit soort mensen klagen alleen maar over hoe zwaar ze het hebben en op een gegeven moment is het vanaf de andere kant gezien op. Je kan niet elke keer ondersteunend blijven reageren, je wordt er doodmoe van.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je bekijkt het verkeerd. Als je niet van jezelf houdt is het voor anderen heel moeilijk om van jou te houden zoals ik zei. Dat wil niet meteen zeggen dat iedereen automatisch in love op je is als je jezelf accepteert ofzo. Het opent echter de deur naar meer en positiever contact met mensen.
Tevens bespeur ik in je posts enige vorm van pessimisme, op FOK! boeit t niet echt maar in real life is het vaak voor anderen wat leuker als een persoon niet de hele tijd negatief is. Keertje een dipje kan gebeuren natuurlijk, maar chronisch negatieve mensen zijn zeer vaak niet zo leuk om mee om te gaan. Althans zo zie ik het.
Uit ervaring weet ik dat het niet uit hoeft te maken of je positief of negatief doet. Als je kop anderen niet aan staat, dan houdt het gewoon op.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je bekijkt het verkeerd. Als je niet van jezelf houdt is het voor anderen heel moeilijk om van jou te houden zoals ik zei. Dat wil niet meteen zeggen dat iedereen automatisch in love op je is als je jezelf accepteert ofzo. Het opent echter de deur naar meer en positiever contact met mensen.
Tevens bespeur ik in je posts enige vorm van pessimisme, op FOK! boeit t niet echt maar in real life is het vaak voor anderen wat leuker als een persoon niet de hele tijd negatief is. Keertje een dipje kan gebeuren natuurlijk, maar chronisch negatieve mensen zijn zeer vaak niet zo leuk om mee om te gaan. Althans zo zie ik het.
Ik denk dat dat weinig met je kop te maken heeft ,maar alles met je houding en uitstraling. Je kop is dan gewoon waar ze het aan ophangen. Als het je kop niet was geweest was het wel je jas geweest, of je fiets, of je broodtrommel, of je schoenen, of of of of.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:21 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat het niet uit hoeft te maken of je positief of negatief doet. Als je kop anderen niet aan staat, dan houdt het gewoon op.
Dat is de grootste bullshit aller tijden, want als je bijvoorbeeld met narcisten te maken hebt, dan maakt het geen fuck uit wat je uitstraling is. Dan pakken ze je *wel* om de kleur van je onderbroek en ze zullen niet stoppen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weinig met je kop te maken heeft ,maar alles met je houding en uitstraling. Je kop is dan gewoon waar ze het aan ophangen. Als het je kop niet was geweest was het wel je jas geweest, of je fiets, of je broodtrommel, of je schoenen, of of of of.
Waar ze je mee pakken maakt niet uit, dat is gewoon een kapstokje. Waarom ze het doen is echt niet vanwege je schoenen of zulke onzin, maar wel degelijk vanwege je houding/uitstraling.
En laat een uitstraling nou net iets zijn wat je niet kunt faken. Zelfs al heb je alleen maar de beste kleding (ik gebruik voor het vb even kleding aan, alleen maar de juiste merkjes in de juiste prijscategorie, dan zal dát de reden zijn waarom ze je gaan pakken, als ze niks anders weten te bedenken zo gauw.
It's all about uitstraling.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is de grootste bullshit aller tijden, want als je bijvoorbeeld met narcisten te maken hebt, dan maakt het geen fuck uit wat je uitstraling is. Dan pakken ze je *wel* om de kleur van je onderbroek en ze zullen niet stoppen.
Niet weten dat niemand opgewassen is tegen narcisten, ook jij niet cgquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
![]()
jji zult altijd het eeuwige slachtoffer zijn. Die kleur van je onderbroek doet er totaal niet toe. Dat jij daar leuk op reageert, DAT doet er wel toe, DAAROM gaan ze er mee door. Of die onderbroek nou wit, zwart, blauw, groen of bruin (
) is, dat boeit totaal niet.
Wat een onzin, als je gewoon assertief bent kan je ze in ieder geval een toontje lager laten zingen. Je hoeft niet per se vrienden te worden met die narcistenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:35 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet weten dat niemand opgewassen is tegen narcisten, ook jij niet cg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar weet jij niks van waar ik wel of niet tegen 'opgewassen' ben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:35 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet weten dat niemand opgewassen is tegen narcisten, ook jij niet cg
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat een onzin, als je gewoon assertief bent kan je ze in ieder geval een toontje lager laten zingen. Je hoeft niet per se vrienden te worden met die narcistenDat hoeft helemaal niet. Stop giving a fuck. Klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
En wat zegt je partner ervan dan? Houdt diegene wel van je? En geloof je je partner daarin?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef matthias24 het volgende:
n. ik denk niet dat mensen van mij houden
Dan is er tenminste één iemand die van je houdt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat heeft eigenwaarde voor zin? Really?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je snapt echt helemaal niets van die stoornis. Als je niet reageert, dan proberen ze je het juist harder en net zolang totdat er echt iets heel geks gebeurt, zoals dat de politie ingeschakeld moet worden. Als je van ze weggaat, dan kunnen ze je bijvoorbeeld gaan stalken. Daar heb ik zelf ervaring mee en de enige manier om van ze af te komen is om de autoriteiten in te schakelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
![]()
jji zult altijd het eeuwige slachtoffer zijn. Die kleur van je onderbroek doet er totaal niet toe. Dat jij daar leuk op reageert, DAT doet er wel toe, DAAROM gaan ze er mee door. Of die onderbroek nou wit, zwart, blauw, groen of bruin (
) is, dat boeit totaal niet.
Pesten is geen stoornis. Pesten is gewoon zoeken wie er leuk reageert, en dat ben jij. Want ik ben vroeger ook gepest, en niks autoriteiten. Gewoon zelf oplossen en de rest van de middelbare school was geen enkel issue.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je snapt echt helemaal niets van die stoornis. Als je niet reageert, dan proberen ze je het juist harder en net zolang totdat er echt iets heel geks gebeurt, zoals dat de politie ingeschakeld moet worden. Als je van ze weggaat, dan kunnen ze je bijvoorbeeld gaan stalken. Daar heb ik zelf ervaring mee en de enige manier om van ze af te komen is om de autoriteiten in te schakelen.
Ik heb geen last meer van ze. Pesters zijn cluster B. Een psycholoog of een psychiater zal je exact hetzelfde vertellen. Ze zullen je waarschijnlijk vertellen dat je zelf ook cluster B (ook de narcistische persoonlijkheidsstoornis) hebt met je kijk op pesten. Narcisten hebben namelijk geen goede sociale vaardigheden. Ze vinden zaken als pesten doodnormaal en ze doen zelf er net zo hard aan mee. Met een sociale vaardigheidstraining kun je je vaardigheden checken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Pesten is geen stoornis. Pesten is gewoon zoeken wie er leuk reageert, en dat ben jij. Want ik ben vroeger ook gepest, en niks autoriteiten. Gewoon zelf oplossen en de rest van de middelbare school was geen enkel issue.
Ik word niet meer gepest en heb er ook geen last van. Hoe is dat bij jou, met je ingeschakelde autoriteiten?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb geen last meer van ze. Pesters zijn cluster B. Een psycholoog of een psychiater zal je exact hetzelfde vertellen. Ze zullen je waarschijnlijk vertellen dat je zelf ook cluster B (ook de narcistische persoonlijkheidsstoornis) hebt met je kijk op pesten. Narcisten hebben namelijk geen goede sociale vaardigheden. Ze vinden zaken als pesten doodnormaal en ze doen zelf er net zo hard aan mee. Met een sociale vaardigheidstraining kun je je vaardigheden checken.
Maar TS komt waarschijnlijk niet meer terug. Dit topic is dood en wat je verder nog te melden hebt zal ik niet meer lezen. Bij deze heb je het laatste woord, je hebt gelijk, ik ben het met je eens of whatever je wilt horen. Het interesseert me niet meer. Toedeloe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |