Geen tijd meer gehad om te wisselen, ADO- en PEC-verdediging en ADO-aanvaller die niet speelt.quote:Op zondag 18 september 2016 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oeps
Zit zelf op 110 punten. Best netjes
Had eerst nog overwogen om spelers van FC Utrecht te nemen, snel weer gewisseld. Was een complete miskoop geweest als ik de spelers wel had laten staan.quote:Op maandag 19 september 2016 11:32 schreef Ebakkenes het volgende:
Top 20 van de laatste speelronde. Heb naar mijn gevoel weer leuke aankopen gedaan. Nu maar hopen dat ik de volgende ronde weer hoog ga scoren.
quote:Op maandag 19 september 2016 13:34 schreef SnuggLe het volgende:
Ik zou wederom even de bekerwedstrijden afwachten. Wie weet welke blessures je krijgt? Maarja, praten tegen dovemansoren, niet Drizzt?
Je kunt dat mijn inziens beter over een langere termijn bekijken.quote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef Ebakkenes het volgende:
[..]
Had eerst nog overwogen om spelers van FC Utrecht te nemen, snel weer gewisseld. Was een complete miskoop geweest als ik de spelers wel had laten staan.
Het gaat om de EERquote:Op vrijdag 23 september 2016 08:31 schreef onlogisch het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2016-2017/prijzen
Waarom is de prijzen pagina helemaal leeg
Je hebt tot morgenavond 17:59quote:Op vrijdag 23 september 2016 17:49 schreef Peterselieman het volgende:
straks maar eens bedenken welke spelers ik ga wisselen
dat scheelt weerquote:Op vrijdag 23 september 2016 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt tot morgenavond 17:59
Klaassen scoort veel dus die zal ook wel veel mogen speulen!quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:15 schreef Bayswater het volgende:
Bij Ajax is geloof ik alleen Sanchez zeker van een basisplek.
Gelukkig had ik die gekozen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop dat je Sanchez hebt gekozen, die scoorde namelijk net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |