SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 16 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 17 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 18 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 19 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 20 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 21 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Antw:
94. Ja
97. Ja (in de halve finale)
98. Ja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
100. Ja
101. Ja
102. Ja
103. Ja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Owh ook halve finale, ik zat alleen aan de finale te denken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Antw:
94. Ja
97. Ja (in de halve finale)
98. Ja![]()
Ja zo las ik finales, als het een nee wordt genoemd door woodu vind ik het ook prima (maar dan was de vraag wel te laat gesteldquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh ook halve finale, ik zat alleen aan de finale te denken.)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik dacht zelf met finales aan finale vrouwen en mannen, dan is het inderdaad te laat, maar anders had er (halve) voor moeten staan oid.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zo las ik finales, als het een nee wordt genoemd door woodu vind ik het ook prima (maar dan was de vraag wel te laat gesteld)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: