Nog zoeen onzeker kneusje die gaat voor een onderdanig aziaatjequote:Op maandag 1 augustus 2016 18:19 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Half-aziaten zijn overigens een van de mooiste vrouwen ter wereld.
Jouw moeder was ook onderdanig hoor, heeft niets met Aziaten te maken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nog zoeen onzeker kneusje die gaat voor een onderdanig aziaatje
Vrouwen met kortkapsel zijn nooit onderdanigquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:47 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jouw moeder was ook onderdanig hoor, heeft niets met Aziaten te maken.
Lekkerman, keihard misbruiken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Lekker pittig wel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:48 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vrouwen met kortkapsel zijn nooit onderdanig
Ohquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:49 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik krijg daar geen stijve van om eerlijk te zijn
Sowieso je eigen ras verradenquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nou ja, dat doe ik in feiten ookquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:50 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Sowieso je eigen ras verraden
Ausradieren!!!!
quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:50 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Sowieso je eigen ras verraden
Ausradieren!!!!
Maar ik zoek sws en trouw sws met een donkere meidquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dat doe je niet, want je bent maagd en single![]()
Vind het zo leuk om jou te plagen
Nou succes. Maar serieus, zolang je geforceerd blijft zoeken zal het nooit werken. Doe gewoon chill, praat normaal en je zal snel wel een leuk getint meisje vinden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:53 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Maar ik zoek sws en trouw sws met een donkere meid
Even de nadelen opsommen om met een autochtone Priscilla te trouwen:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |