SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Zullen wel aan het steggelen zijn over bankgarantie of zo, Italiaantjesquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is Milik nou al gepresenteerd bij Napoli?![]()
![]()
Goh, verrassend. Normaal ben je altijd zo positief over Ajax.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
2-0 voor PAOK denk, daarna maar eens zien tegen wie we in de vEL moeten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Aan een Italiaanse bankgarantie heb je ook niet zo gek veel meer vandaag de dag.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zullen wel aan het steggelen zijn over bankgarantie of zo, Italiaantjes
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ligt aan de bankquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan een Italiaanse bankgarantie heb je ook niet zo gek veel meer vandaag de dag.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Grappig dat die PSV'ERS zo negatief zijn over Ajax terwijl ik ze destijds alle geluk wenste in de Vcl tegen die belgen. Na 1 wedstrijd kwamen de vd Kerkhofjes al dat PSV de CL kon wonnen
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Willy en René zijn dan ook Jiskefet typetjes.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig dat die PSV'ERS zo negatief zijn over Ajax terwijl ik ze destijds alle geluk wenste in de Vcl tegen die belgen. Na 1 wedstrijd kwamen de vd Kerkhofjes al dat PSV de CL kon wonnenOh.![]()
Willem , Zjak Swart , Willy & Renequote:Op maandag 1 augustus 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willy en René zijn dan ook Jiskefet typetjes.
Bij elke topclub lopen er gekken rondRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik wens Ajax ook alle geluk, maar ik ben wel negatief. Dat kan toch prima tegelijkertijd?quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig dat die PSV'ERS zo negatief zijn over Ajax terwijl ik ze destijds alle geluk wenste in de Vcl tegen die belgen. Na 1 wedstrijd kwamen de vd Kerkhofjes al dat PSV de CL kon wonnen![]()
Echt he? Alsof ze niks om jouw mening geven ofzo. :Squote:Op maandag 1 augustus 2016 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig dat die PSV'ERS zo negatief zijn over Ajax terwijl ik ze destijds alle geluk wenste in de Vcl tegen die belgen.![]()
Sowieso je iets aantrekken van mensen die hopen dat je verliest. Sportief die succeswensen hoor, maar ik kan er ook wel enigszins inkomen dat veel PSVers hopen dat zij de enige in de CL zijn.![]()
Wat een gelul. Als het goed is kom je op een bepaalde leeftijd dat je zonder je clubbrilletje op kunt ouwehoeren over voetbal.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig dat die PSV'ERS zo negatief zijn over Ajax terwijl ik ze destijds alle geluk wenste in de Vcl tegen die belgen. Na 1 wedstrijd kwamen de vd Kerkhofjes al dat PSV de CL kon wonnenDit, dus.![]()
Daarom.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Willem , Zjak Swart , Willy & Rene
Bij elke topclub lopen er gekken rondOh.![]()
Het scheelt een paar miljoen inderdaad. Toch hoop ik, voor het Nederlandse voetbal, dat Ajax ook wat laat zien.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:20 schreef GGMM het volgende:
Sowieso je iets aantrekken van mensen die hopen dat je verliest. Sportief die succeswensen hoor, maar ik kan er ook wel enigszins inkomen dat veel PSVers hopen dat zij de enige in de CL zijn.![]()
Ik heb via een verstandelijk gehandicapt familielid veel contact met mensen met een beperking. Ik heb geleerd alles wat die zeggen met een korrel zout te nemen, dat zou jij ook moeten doen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig dat die PSV'ERS zo negatief zijn over Ajax terwijl ik ze destijds alle geluk wenste in de Vcl tegen die belgen. Na 1 wedstrijd kwamen de vd Kerkhofjes al dat PSV de CL kon wonnen![]()
Echt hè :S Wie ben jij?quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he? Alsof ze niks om jouw mening geven ofzo. :SCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dat eerste blijkt nergens uit. Dat tweede stipt het calimero gehalte nog maar eens aan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik wens Ajax ook alle geluk, maar ik ben wel negatief. Dat kan toch prima tegelijkertijd?Een wijs persoon.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:54 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik heb via een verstandelijk gehandicapt familielid veel contact met mensen met een beperking. Ik heb geleerd alles wat die zeggen met een korrel zout te nemen, dat zou jij ook moeten doen.
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Forum Opties Forumhop: Hop naar: