Zit die er nog ja? Sinds de veranderingen in spawns niet meer tegen gekomen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:17 schreef Ang3l het volgende:
Jinx, bij stadswandelpark t tunneltje onderdoor richting Genneperpark en ring.
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit die er nog ja? Sinds de veranderingen in spawns niet meer tegen gekomen.
Oeh, die ga ik een keer checken. Sowieso de TUE nog niet geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:50 schreef victorinox het volgende:
Er zit een Charmander op het fietspad langs de Dommel als je net uit de tunnel steil omhoog gaat richting de Zwarte Doos.
Me too. Vanavond met wildvreemden een battle in t park gewonnen en gym overgenomen. Daarna met die groep het hele park afgestruind. Pokemon, brings strangers togetherquote:
Zet je me erbij dan in de OPquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me too. Vanavond met wildvreemden een battle in t park gewonnen en gym overgenomen. Daarna met die groep het hele park afgestruind. Pokemon, brings strangers together
Ik ben er 2x geweest, maar heb niets speciaals gevangen. Bij de Zwarte Doos ga ik wel altijd even het terrein op om 4 stops en een gym mee te pakken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Iemand als eens op de TUE gaan jagen?
Is dat wat?
Hier nog een team Valorquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:36 schreef baaart het volgende:
Team valor reporting in
Iemand die een slowpoke spawn weet?
Was er gisteren even langs gelopen en vanaf de sauna door het park gelopen. Veel Staryu gevangen, 3 of 4! En inderdaad best wat auto's en mensen aanwezig. Kan me voorstellen dat een gay sauna dat niet zo heel chill vindtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Sauna Tibet is vaak ook druk. 2 pokestops mat vaak lures. Plus bossen en water en dergelijke in de buurt. Toch wel typisch, de hele parking van een gay sauna vol met mannetjes in auto's en in de bosjes
Eigenaars zijn er alles behalve blij mee.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:36 schreef baaart het volgende:
Team valor reporting in
Rood represented in de OPquote:
Als je langs t stadhuis loopt aan je rechterhand komt er een parkje met water aan de rechterkant. Daar zijn er veel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:36 schreef baaart het volgende:
Team valor reporting in
Ik heb daar van 't weekend een eggxecute gevangen en nog wat ander meer voorkomend spul. Er zitten vooral ook veel Pokéstops.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Toegevoegd.
Iemand als eens op de TUE gaan jagen?
Is dat wat?
Dat slingerpark is tof. Veel magicarp, electabuzz, polywhirl en andere leuke beesten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:42 schreef UndercoverCccc het volgende:
[..]
Als je langs t stadhuis loopt aan je rechterhand komt er een parkje met water aan de rechterkant. Daar zijn er veel.
Je bedoelt Lex en Edo en Anne Frank?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:42 schreef UndercoverCccc het volgende:
[..]
Als je langs t stadhuis loopt aan je rechterhand komt er een parkje met water aan de rechterkant. Daar zijn er veel.
Die ja, het is een lange sliert van verschillende parkjes die in elkaar overlopen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt Lex en Edo en Anne Frank?
Daar vond ik gister m'n eerste elactrabuz. Vroeg me af of dat was omdat ze er lampjes op hadden gehangen voor t food festivalquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Die ja, het is een lange sliert van verschillende parkjes die in elkaar overlopen.
-Magicarp --> Kanaal bij de praxisquote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:41 schreef UndercoverCccc het volgende:
Hey laten we locaties neerzetten waar verschillende Pokemon gevonden kunnen worden.
Weten jullie goede locaties voor:
-Magicarp
-Dratini
-Charmender
-Growlith
-Ryhorn
-Scyther --> Zat vlakbij t standswandelpark
Thanks!
En heeft iemand al Aerodactyl gevangen?
Gisteravond nog ff geweest. Nog steeds bizar drukquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien morgen eens naar het stadswandelpark
Kleine moeite inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gisteravond nog ff geweest. Nog steeds bizar druk![]()
Vind die lure gatherings wel leuk, alleen jammer dat er toch weer debielen zijn die menen niet op te hoeven ruimen.
Met als gevolg lege flesjes, pizzadozen etc etc in t park.
In principe heft de gemeente niks tegen dit sort dingen, ze hebben zelfs extra fietsenstallingen geplaats en prullenbakken. maar kan em voorstellen dat ze dit dan toch niet meer zo leuk vinden. Een paar die t verpesten voor de rest.
Ruim verdomme gewoon je zooi op, sukkels.
Thanks! Bedoel je de praxis in strijp? Die Scyther bij t stadswandel park loop ik steeds misquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
-Magicarp --> Kanaal bij de praxis
-Dratini --> Ook kanaal wel eens
-Scyther --> Zat vlakbij t standswandelpark. Ring oversteken, hoek van t park.
Ik zag idd 3 Jinxes op m'n nearbij vanochtend op CS. Maar kon ze niet vinden. Stond aan de stadskantquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:00 schreef Tuttel het volgende:
Hey! Sinds de spawns zijn veranderd heb je duizend drowsees op CS aan de noordkant bij de bussen samen met een zooitje jinxes en gastlessen.
Ja die Drowzees op het station, WTF! Altijd minstens 2, en laatst 3 tegelijk?!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:00 schreef Tuttel het volgende:
Hey! Sinds de spawns zijn veranderd heb je duizend drowsees op CS aan de noordkant bij de bussen samen met een zooitje jinxes en gastlessen.
Verder vind ik het dommelpaadje op het TU terrein altijd mooi meegenomen qua magikarps, psyducks, slowpokes, de ocassionele eevees en wat meer races zoals charmander en squirtle.
Gyms zijn wel een drama in Eindhoven om ze lang genoeg te houden. Ten veel gezonde variatie in de teams :p Mystic hier trouwens!
Als je aan de stadkant richting het 18 Septemberplein loopt zit ie net voorbij dat koffietentje. Daar ving ik m vanmiddag iig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag idd 3 Jinxes op m'n nearbij vanochtend op CS. Maar kon ze niet vinden. Stond aan de stadskant
Ik ben vrijdagavond bij de sauna daar geweest, continu twee lures aan veel kunnen vangen daar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef Debsterr het volgende:
Vandaag weer klein rondje gedaan via Sauna Tibet en Stadswandelpark. Lijkt erop dat er voortaan een Squirtle spawn zit bij de sterrenwacht. En bij de sauna nog een tijdje met een aardige gast zitten kletsen die 2 lures had aangezet. Jammer dat ook daar een berg rotzooi in het gras was neergedonderd.
Zitten veel Staryu's enzo viel mij op:). Wat zijn verder jouw favo spots?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Ik ben vrijdagavond bij de sauna daar geweest, continu twee lures aan veel kunnen vangen daar.
Kwam er vandaag weer langs gereden en zag inderdaad een behoorlijk stapel vuil liggen, beetje jammer.
Vooral rondjes bij ons in het dorp. Bij het kasteel (Heeze) zitten vrij veel verschillende pokemons.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zitten veel Staryu's enzo viel mij op:). Wat zijn verder jouw favo spots?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |