Mijn man appte net "Baby won't mind, he's a modern man" dus ik denk dat meneer gewoon zijn roze puckababy gaat rockenquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en de Puckababy één nachtje gebruiken en morgen ruilen is geen optie? Ik snap je hormonen volledig namelijk...
Gewoon terugtrekken hoor. Hoe je het ook went of keert. Je moet schijt hebben aan bezoek: je trekt je terug of je voedt waar zij bij zijn en neemt de tijd die je nodig hebt en dat moeten ze maar accepterenquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:00 schreef Fien10 het volgende:
Ik hoop straks ook gewoon met bezoek waar ik me goed bij voel te kunnen voeden en ook gewoon in het openbaar mocht het nodig zijn. Maar S aanleggen is nu nog best een opgave. Hij kan erg driftig worden als het niet meteen lukt en dan zijn we zo 10 minuten aan het tobben. Zijn aanhap is wel goed, en zodra hij beet heeft laat hij ook niet meer los, maar nu heeft het soms nog wat voeten in de aarde en dan trek ik me liever even terug dat ik alle geduld heb voor hem dan dat ik er toch een beetje gestrest van raak met ogen op me gericht.
Nicequote:Op maandag 1 augustus 2016 19:00 schreef Fien10 het volgende:
You go Chanty!![]()
Ik lig lekker huid op huid met m'n baby in bed. Heeeeerlijk.
Rotterdamquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Groetjes uit Rotterdam, gister hier aangekomen. T heeft twee keer 5 uur in de auto goed doorstaan.
Verder zijn onze nachten een beetje chaotisch sinds we op vakantie zijn. Nu blijven we dikke anderhalve week op dezefde plek, ik hoop dat dat helpt.
Straks gaan we de fiets van SaskiaR ophalen, dan kunnen we voor het eerst fietsen met T. Zo'n zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Arja op 03-08-2016 09:32:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt denk ik Sull maar een swaddle me is ook een inbakerslaapzakquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:54 schreef Arja het volgende:
Ja die ogen zijn echt groot en zo helder.
Mijn vader noemt haar "tweety" en daar lijkt ze ook wel een beetje op
Molo wat is spruw?
Hoe groot is L. nu?
Luna wat cute met de hond
nouk: "swaddle me"??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |