abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164145906
Er is een nieuwe functie uit genaamd snapchat herinneringen. Hoe werkt deze functie precies? Als ik snaps maar dan gaan die direct in mijn herinneringen maar kan iedereen die snaps zien? En nu ik die snapchats herinneringen heb openstaan kunnen ze ook mijn oude snaps zien?
pi_164146042
Yep. Alles is zichtbaar :Y
Ich hock in meinem Bonker
  maandag 1 augustus 2016 @ 01:37:28 #3
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_164146509
Herrinderingen is gwn een soort van dropbox voor je snaps.. neemt geen geheugen in van je tel. Andere kunnen deze niet zien. Wel wanneer je dit expliciet per foto aangeeft
Ik ben geil
pi_164146732
SNap er ook geen zak meer van. Kunnen ze het niet lekker simpel houden
pi_164192286
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 01:37 schreef defokkingfoker het volgende:
Herrinderingen is gwn een soort van dropbox voor je snaps.. neemt geen geheugen in van je tel. Andere kunnen deze niet zien. Wel wanneer je dit expliciet per foto aangeeft
Dit. En je kunt nu ook foto's die je niet met snapchat hebt gemaakt toevoegen aan snapchat en dan eventueel nog bewerken. Dat kon eerst ook niet.
pi_164196101
goed dat je het zegt ik zal voorzichtiger met mn pikfotos omgaan
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')