Jij snapt het!quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:11 schreef Hallojo het volgende:
Terechte klacht. Mijn groente is ook altijd binnen een paar manden al verrot
schijf van vijf! is bewezen door tnoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 04:21 schreef Azpilicueta het volgende:
Je bent toch geen konijn? Koop gewoon normale voedsel.
Je gedraagt je zowel als een schaap als een konijn. Hoe krijg je het voor elkaar. Waarom kies je ervoor om als een ruggegraatloze beta het leven door te gaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 04:33 schreef possetje het volgende:
[..]
schijf van vijf! is bewezen door tno
Hoi mijn zusje maakt altijd naast een lekker stuk vlees ook altijd een lekkere salade met feta enzo erdoorheen! dan vind ik het wel erg lekker !quote:Op woensdag 3 augustus 2016 04:36 schreef Azpilicueta het volgende:
Je gedraagt je zowel als een schaap als een konijn. Hoe krijg je het voor elkaar. Waarom kies je ervoor om als een ruggegraatloze beta het leven door te gaan?
Hmmmm, plottwist. Foto van zusje in kwestie?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 04:38 schreef possetje het volgende:
[..]
Hoi mijn zusje maakt altijd naast een lekker stuk vlees ook altijd een lekkere salade met feta enzo erdoorheen! dan vind ik het wel erg lekker !
mijn zus heeft er voor gekozen anoniem op het web te zijn en heeft dus geen enkele foto op het web staan,,,quote:Op woensdag 3 augustus 2016 04:39 schreef Azpilicueta het volgende:
Hmmmm, plottwist. Foto van zusje in kwestie?
Ah, ze is dus lelijk. Weten we dat ook weerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 04:42 schreef possetje het volgende:
[..]
mijn zus heeft er voor gekozen anoniem op het web te zijn en heeft dus geen enkele foto op het web staan,,,
Je kan ook spek ( 98% ) bakken/grillen en dan prei ( 2% ) eraan toevoegen, das best wel lekker.quote:
Dit is de enige schijf die teltquote:Op woensdag 3 augustus 2016 04:33 schreef possetje het volgende:
[..]
schijf van vijf! is bewezen door tno
quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:36 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
geen idee, ik ben astroloog
Waarom daar prei inzit heb ik nooit begrepen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:06 schreef Barrah het volgende:
[..]
Dit is de enige schijf die telt
[ afbeelding ]
Pics van je zusjequote:Op woensdag 3 augustus 2016 04:38 schreef possetje het volgende:
[..]
Hoi mijn zusje maakt altijd naast een lekker stuk vlees ook altijd een lekkere salade met feta enzo erdoorheen! dan vind ik het wel erg lekker !
Ik ben jelly.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:11 schreef -supergirl- het volgende:
Wie is jelly op mijn vet coole Mr. Mime? Ben nog niemand tegen gekomen die er een heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |