Gelachen om die post. Goede satire.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:46 schreef Coco98 het volgende:
Oei in het F1 topic worden we tokkies genoemd.
Omdat het 2019 is.quote:
Dit is wel een heel gemene opmerking tegenover de Feyenoorders.quote:
Ik mis jou bij Haxball.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:48 schreef S0nic het volgende:
Die resultaten van Ajax bij historiewat slecht.
Misschien kunnen ze Guidetti terughalen dan worden ze geheid kampioen!quote:Op zondag 31 juli 2016 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is dit nu oprecht het beste wat Feyenoord kan?
Als het aan jou ligt, haha.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn heeft de TT gemaakt. Als het aan mij lag was die veel beter.
We schamen ons ook doodquote:Op zondag 31 juli 2016 19:48 schreef Bolasie het volgende:
Eigenlijk best een schande van PSV dat het 'maar' 1-0 staat.
PSV was in de eerste helft ook niet goed.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:48 schreef Bolasie het volgende:
Daar twijfel ik niet aan!quote:Op zondag 31 juli 2016 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn heeft de TT gemaakt. Als het aan mij lag was die veel beter.
Leuk en aardig, maar het staat 0-1.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:48 schreef Bolasie het volgende:
Sterkte.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:49 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord dit nog wint neem ik één week een UI naar keuze van degene die direct na deze post post.
Toch hadden ze vaker moeten scoren vandaag.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV was in de eerste helft ook niet goed.
Klopt.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Toch hadden ze vaker moeten scoren vandaag.
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:49 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord dit nog wint neem ik één week een UI naar keuze van degene die direct na deze post post.
Je hoopt bijna dat Feyenoord wint.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV was in de eerste helft ook niet goed.
is al een hwlft niet meer bezig met voetballenquote:Op zondag 31 juli 2016 19:48 schreef Bolasie het volgende:
Nepfanquote:Op zondag 31 juli 2016 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Je hoopt bijna dat Feyenoord wint.
De vorige keer dat ik een wedje legde, gooide hij er angstvallig een tweede bet op zodat hij de vernedering niet hoefde te doormaken.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Je hoopt bijna dat Feyenoord wint.
GGMM en zijn streken altijd.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik een wedje legde, gooide hij er angstvallig een tweede bet op zodat hij de vernedering niet hoefde te doormaken.
IK HEB DAARNA AANGEBODEN DE UI AAN TE HOUDEN MAAR DAT HOEFDE NIET VAN JOU.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik een wedje legde, gooide hij er angstvallig een tweede bet op zodat hij de vernedering niet hoefde te doormaken.
Klopt.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK HEB DAARNA AANGEBODEN DE UI AAN TE HOUDEN MAAR DAT HOEFDE NIET VAN JOU.
Jaquote:Op zondag 31 juli 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat in de afgelopen 15 jaar Leicester City vaker kampioen is geworden dan Feyenoord.
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat in de afgelopen 15 jaar Leicester City vaker kampioen is geworden dan Feyenoord.
Sparta ookquote:Op zondag 31 juli 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch aardig wat prijzen gepakt die jongen.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wissel Maher er eens in Cocu, dan kunnen we helemaal lachen dat we mét Maher gewonnen hebben
Ja of Loca .. oh die staat er al inquote:Op zondag 31 juli 2016 19:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wissel Maher er eens in Cocu, dan kunnen we helemaal lachen dat we mét Maher gewonnen hebben
Davy zegt al 5 seizoenen hetzelfde.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gaan we nou weer een heel seizoen lang hetzelfde zeggen
EN BRENETquote:Op zondag 31 juli 2016 19:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja of Loca .. oh die staat er al in
Of Nars... oh staat er ook al.
Koch dan
Wat? Die ook al?
Net zo vaak kampioen geworden als Lance Armstrong in die tijd de Tour heeft gewonnen, da's wel een heuse prestatiequote:
Mijn excuses, drolletje.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schilder me dan niet af als een laffe hond. Dat siert je helemaal niet
Te laag deze steek. #TeamDavyquote:Op zondag 31 juli 2016 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy zegt al 5 seizoenen hetzelfde.
Volgens mij is hij nog nooit gegroeid sinds zijn 12e (qua intellect, hij is wel behoorlijk aangekomen)
Lance heeft wel meer gele truienquote:Op zondag 31 juli 2016 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zo vaak kampioen geworden als Lance Armstrong in die tijd de Tour heeft gewonnen, da's wel een heuse prestatie
Ik vind het triest dat je zo op de man blijft spelen, misschien ben jij ook nooit gegroeidquote:Op zondag 31 juli 2016 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog nooit gegroeid sinds zijn 12e (qua intellect, hij is wel behoorlijk aangekomen)
Benieuwd hoe hij dit gaat counteren.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
oefquote:Op zondag 31 juli 2016 19:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het triest dat je zo op de man blijft spelen, misschien ben jij ook nooit gegroeid
Het is een eng duoquote:Op zondag 31 juli 2016 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb gehoord dat ggmm een laffe hond is. Stijn zei et, dus dan zal het wel zo zijn
Het voelde wel een beetje als het EK he.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik mijn tijd nuttig besteed heb
GGMM is mijn meest favoriete user.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb gehoord dat ggmm een laffe hond is. Stijn zei et, dus dan zal het wel zo zijn
Dat vind ik een alleszins redelijke omschrijving jaquote:Op zondag 31 juli 2016 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het voelde wel een beetje als het EK he.
Schandalig idd. Wie wil het geweldige Feyenoord niet zien spartelen.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:54 schreef JanCees het volgende:
Lekker leeg in de aRENa hahaha die tering joden komen zelfs in een wedstrijd voor een prijs niet opdagen
Wie?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdween jij maar
Maar dat doe je alleen als je mod bent!!
Hij kan moeilijk zeggen dat het weer een faalseizoen wordt en dat ze rond kerst weer 20 punten achter de koploper staan he.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
Dirk heeft vertrouwen in dit Feyenoord, we maken stappen.
Hey davy, check dit!quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig wel laten zien dat we niet veel onderdoen voor PSV
Schijnt dat vandaag in Doetinchem veel mensen met shirts liepen waar dat op stond.quote:
terechtquote:Op zondag 31 juli 2016 20:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schijnt dat vandaag in Doetinchem veel mensen met shirts liepen waar dat op stond.
Jupquote:Op zondag 31 juli 2016 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Was dat nou het Rad van Fortuin met Dre Hazes? Mi gado
Oke dus hij denkt dat Ajax kampioen wordtquote:Op zondag 31 juli 2016 20:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Top 3 voor de Eredivisie, met 'net zoals vroeger Ajax op 1'
Hij kan ook niks anders zeggen als Ajacied natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2016 20:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oke dus hij denkt dat Ajax kampioen wordt
erg hoor
Lekker subjectief.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oke dus hij denkt dat Ajax kampioen wordt
erg hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |