abonnement Unibet Coolblue
pi_164199932
quote:

Turkey should tone down against the West


Yes, it’s a fact that Thorbjorn Jagland, secretary-general of the Council of Europe, will be the first European official to pay a visit to Ankara since the July 15 coup attempt when he comes on Aug. 3, nearly three weeks after Turkish democracy faced one of its severest attacks. (Except for the United Kingdom’s EU minister, Alan Duncan, who was in Ankara on July 20 and 21.)

It’s also true that statements coming from European capitals during and after the coup attempt failed to focus on the very core of the issue, namely, that a group of plotters with links to the Gülenist organization within the army tried to overthrow the government by terrorizing the country, bombing parliament and killing civilians.

There were some foreign ministers who warned Turkey that the coup attempt would not provide a “blank check” to President Recep Tayyip Erdoğan, issuing their statements just 24 hours after the incident and before the dust had even settled. There were others who condemned the incident but without showing any empathy, as if such coup attempts happened every day in this part of the world. It’s also true that Germany’s refusal to allow President Recep Tayyip Erdoğan to join a rally in Cologne via videoconference was absurd.
It’s also a fact that the Western media’s coverage was not objective at all and, worse, was not helpful in transmitting what has been happening in the country to their audience in the right way. It was this column in the very first week after the coup attempt that reflected this disappointment with calls to obtain a better outlook on the developments here.

However, all these will not justify increasingly hostile statements from the Turkish leadership against Turkey’s Western allies. Criticizing the lack of support or insufficient solidarity lent by European countries is one thing; identifying them as supporters of terrorism and coups is something else.

In a statement to international investors, Erdoğan accused the West of supporting terrorists and standing by the coup plotters, naming Germany, Belgium and France, three main countries of the European Union. Echoing Erdoğan, Prime Minister Binali Yıldırım and other senior Turkish leaders are also very outspoken when it comes to slam European countries on the similar points.

This harsh rhetoric against all of the West should not be thought of separately from Erdoğan’s upcoming visit to Russia next week. Again in his statement to investors, Erdoğan said Turkey and Russia were planning to announce a very substantial action plan to strengthen their bilateral economic and trade relationship to make them even better than before Nov. 24, 2015, the day Turkey shot down a Russian warplane. Although Foreign Minister Mevlüt Çavuşoğlu had said Turkey’s normalization with Russia does not represent an alternative to its ties with NATO and the EU, there are those in Ankara that consider it otherwise.

If Turkey is planning to use this strong-worded rhetoric to urge its Western partners that they might lose their strongest ally in this region, that would first hurt Turkish interests before those of its allies. It’s vital for Turkey to tone down its rhetoric against the West, find a balanced language and recall that its future is still in Europe.

August/03/2016

http://www.hurriyetdailyn(...)102418&NewsCatID=429
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164200011
zo, nog lekker een last minute geboekt....effe de economie helpen 8-)
pi_164200062
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:54 schreef edraket31 het volgende:
zo, nog lekker een last minute geboekt....effe de economie helpen 8-)
_O- _O- _O-

waar ga je heen?

mijn broertje is ook naar een hotel geweest dat afgelopen jaar onbetaalbaar was voor hem :+
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164200857
Regnum Carya of Maxx Royal Kemer/Belek, dat zijn de twee beste hotelketens in het zuiden. _O_
Maar nog steeds vies duur gok ik in de zomer. buiten het hoofdseizoen in december betaalde we sowieso al bijna niets, lijkt mij sterk dat dat nog goedkoper kan.
pi_164201579
De aan Gülen gelieerde journalist Faruk Mercan, die in 2015 uit Turkije is gevlucht, heeft een lezenswaardige column geschreven over de cruciale momenten van de staatsgreep, en vooral waarom deze mislukte:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samenvatting:
- Journalisten die nauwe banden onderhouden met het Pentagon (Michael Rubin), Washington (Gönül Tol) en het Witte Huis (John Hannah) schreven op 21 maart 2016, 30 mei 2016 en 15 juni 2016 artikelen waarin ze hintten op een staatsgreep. Het Westen zou de militaire junta erkennen en goede banden onderhouden, mits Erdogan maar niet wordt gedood. (Rubin op 24 maart: "Neither European nor American public opinion would likely be sympathetic to the execution of Erdoğan, his son and son-in-law, or key aides like Egemen Bağış and Cüneyd Zapsu, although they would accept a trial for corruption and long incarceration.")
- Dit is de reden dat het vliegtuig van Erdogan dat van Marmaris naar Istanbul vloog niet uit de lucht is geschoten, terwijl dat wel had gekund, aangezien 2 F16's van de coupplegers het presidentiële vliegtuig op lock-on stand hadden staan. Ze wilden hem bij aankomst arresteren en gevangen zetten.
- De chef-staf van het Turkse leger, Hulusi Akar, was geen Gülenist, maar gaf in 2012, toen hij nog niet tot chef-staf was benoemd, Gülenisten de indruk dat hij op zijn minst niet vijandig was tot de Gülen-beweging en hun geen strobreed in de weg wilde leggen. In 2015 moest een nieuwe Chef-staf worden benoemd; Erdogan wilde dat Servet Yörük het zou worden, maar tegen zijn zin in werd Hulusi Akar de chef-staf. Faruk Mercan insinueert dat Hulusi Akar deze post aan de Gülenisten heeft te danken. Vanaf het moment dat Hulusi Akar chef-staf werd, totaan de staatsgreep, heeft Erdogan Hulusi Akar op de een of andere manier weten in te palmen. Op de dag van de staatsgreep weigerde Hulusi Akar om deel te nemen aan de staatsgreep, en heeft hij zelfs tegenmaatregelen getroffen. Als de hoogste generaal van het Turkse leger had meegedaan, zou de uitkomst van de staatsgreep anders zijn geweest.
- Ümit Dündar, de generaal van het 1e leger, had gevangen genomen moeten worden. Dat gebeurde niet, waardoor hij in de beginfase van de staatsgreep zich via de tv kon uitspreken tegen de coup en Erdogan in Istanbul een veilige haven kon geven.
- De staatsgreep had eigenlijk op 16 juli om 03:00 uur moeten beginnen, maar de staatsgreepplegers kwamen erachter dat hun plannen waren ontdekt, waardoor ze 6 uur eerder, 15 juli 's om 21:00 uur begonnen. Hierdoor was het civiele verzet groter en was de voorbereiding van de coupplegers nog niet volmaakt.
- Erdogan wist van te voren dat de staatsgreep gepleegd zou worden. Hij ging expres niet naar een ander land. Het gesprek met CNNTurk, waarin hij de Turkse bevolking opriep de straat op te gaan, was van te voren gepland.
pi_164202002
Die commercial van Zaman, met die lachende baby, kwam uit op 5 oktober 2015.

In het filmpje hoorde je sirenes, en vervolgens zag je een lachende baby.

Aantal dagen tussen 5 oktober 2015 en 15 juli 2016 = 9 maanden en 10 dagen; de duur van een zwangerschap in het Turks.

Subliminal message confirmed.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 16:28:09 #157
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164202434
quote:
11s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:11 schreef zarGon het volgende:
de duur van een zwangerschap in het Turks.
_O-
pi_164202483
quote:
11s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:11 schreef zarGon het volgende:
Die commercial van Zaman, met die lachende baby, kwam uit op 5 oktober 2015.

In het filmpje hoorde je sirenes, en vervolgens zag je een lachende baby.

Aantal dagen tussen 5 oktober 2015 en 15 juli 2016 = 9 maanden en 10 dagen; de duur van een zwangerschap in het Turks.

Subliminal message confirmed.
Je vergeet het belangrijkste

Lachende baby = Gülen bebek. Geboorte van een Gülen tijdperk.

[ Bericht 1% gewijzigd door ClapClapYourHands op 03-08-2016 16:35:19 ]
pi_164202739
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

_O-
Hm?

quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je vergeet het belangrijkste

Lachende baby = Gülen bebek. Geboorte van een Gülen tijdperk.
^O^.

Inderdaad, zo is-ie completer.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 19:23:10 #160
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_164205785
https://www.reddit.com/r/(...)cret_codes_from_the/

Turkse zender vind geheime codes voor de coup bij het afval... maar wie goed oplet ziet dat het GTA cheat codes zijn _O- _O- _O-
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_164210327
quote:
11s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:11 schreef zarGon het volgende:
Die commercial van Zaman, met die lachende baby, kwam uit op 5 oktober 2015.

In het filmpje hoorde je sirenes, en vervolgens zag je een lachende baby.

Aantal dagen tussen 5 oktober 2015 en 15 juli 2016 = 9 maanden en 10 dagen; de duur van een zwangerschap in het Turks.

Subliminal message confirmed.
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je vergeet het belangrijkste

Lachende baby = Gülen bebek. Geboorte van een Gülen tijdperk.
OMG
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164213151
In İstanbul zijn acteurs van de stadstheaters geschorst als onderdeel van een onderzoek naar de mislukte staatsgreep van 15-16 juli.

Het gaat om bekende acteurs als Sevinç Erbulak, Mahberi Mertoğlu, İrem Arslan en Arda Aydın en de regisseurs Ragip Yavuz en Kemal Kocatürk, meldden Turkse media woensdag.

Kocatürk, die bekend staat om zijn one-man-shows zoals Orhan Veli, Ahmet Arif en Can Yücel, kondigde de maatregel aan op Facebook. ''De reden voor de schorsing is mondeling overgebracht, maar het is erg grappig'', meldde hij.

Erbulak maakte er ook melding van op Facebook: ''Er is maar één waarheid en die zal op een dag worden onthuld'', voegde ze eraan toe. ''Ik ben uit mijn theater gezet waar ik al een kwart eeuw hard werk. Onze naam is 'acteur' sinds de oude Grieken. Dit is wat we weten en wat we doen. Ik hoop dat deze fout zo spoedig mogelijk wordt gecorrigeerd'', aldus Erbulak.

http://www.zamanvandaag.n(...)rst-na-mislukte-coup
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_164213331
Erdo’s billenmaat

Ik krijg steeds meer lol in dat gedoe in Turkije.

Telkens als dictator Recep Tayyip Erdogan weer een nieuwe beroepsgroep zuivert van hem onwelgevallige elementen, zie ik namelijk dat smoelwerk van Erdo’s beste Nederlandse vriendje, Eurocommissaris Frans Timmermans, voor me. “Hoe lul ik me hier nou weer uit”, zie ik Frenske dan denken.

Het begon allemaal wel logisch. Namelijk met militairen. Maar inmiddels is de Turkse Führer via rechters en docenten aanbeland bij het kaltstellen van voetbalscheidsrechters en acteurs.

What’s next?

Vroedvrouwen? Kapsters? Koffiedames?

En Frans zich maar afvragen hoe hij die visumvrijstelling er straks doorheen jast.

De dwaas.

http://www.metronieuws.nl(...)/08/erdos-billenmaat
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_164214251
eerste en enige (aangetrouwde) familielid van mij die voor de overheid werkt en een Gulenist is, is op onbetaald non actief gesteld door zijn dienst. een universiteit in isparta. hij mag voorlopig ook niet meer bij een overheidsinstantie werken. voor de rest heb ik 1 neef die tot zijn nek in de Gulenisten netwerk zit, maar die is bij een commerciële organisatie bezig.

tot zover de zuiveringen in mijn omgeving :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164215626
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je vergeet het belangrijkste

Lachende baby = Gülen bebek. Geboorte van een Gülen tijdperk.
before, after :)
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  donderdag 4 augustus 2016 @ 08:23:23 #166
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_164216727
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:16 schreef StaceySinger het volgende:
Erdo’s billenmaat

Ik krijg steeds meer lol in dat gedoe in Turkije.

Telkens als dictator Recep Tayyip Erdogan weer een nieuwe beroepsgroep zuivert van hem onwelgevallige elementen, zie ik namelijk dat smoelwerk van Erdo’s beste Nederlandse vriendje, Eurocommissaris Frans Timmermans, voor me. “Hoe lul ik me hier nou weer uit”, zie ik Frenske dan denken.

Het begon allemaal wel logisch. Namelijk met militairen. Maar inmiddels is de Turkse Führer via rechters en docenten aanbeland bij het kaltstellen van voetbalscheidsrechters en acteurs.

What’s next?

Vroedvrouwen? Kapsters? Koffiedames?

En Frans zich maar afvragen hoe hij die visumvrijstelling er straks doorheen jast.

De dwaas.

http://www.metronieuws.nl(...)/08/erdos-billenmaat
Noord Korea is hier een schoolklasje bij
\
dit gaat ook doorwerken in de economie let maar op

Hier wat fotos van wat Assad met zin land doet, kunnen ze in Turkije ook vast wat fotos gaan maken
http://petapixel.com/2016/08/02/26-photos-show-war-changed-syria/

[ Bericht 9% gewijzigd door michaelmoore op 04-08-2016 09:42:20 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_164221353
mbt die "GTA cheats" reportage zegt ATV "Sollyyyy" :P

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 4 augustus 2016 @ 13:22:04 #168
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164221478
quote:
11s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:51 schreef Slayage het volgende:
eerste en enige (aangetrouwde) familielid van mij die voor de overheid werkt en een Gulenist is, is op onbetaald non actief gesteld door zijn dienst. een universiteit in isparta. hij mag voorlopig ook niet meer bij een overheidsinstantie werken. voor de rest heb ik 1 neef die tot zijn nek in de Gulenisten netwerk zit, maar die is bij een commerciële organisatie bezig.

tot zover de zuiveringen in mijn omgeving :P
Ja dat zijn nu allemaal "terroristen" in je familie he. Bizar idee of niet?
pi_164221638
quote:
5s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 13:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja dat zijn nu allemaal "terroristen" in je familie he. Bizar idee of niet?
niemand beweert dat hij een terrorist is.

MAAR als je maandelijks 1000en TL van je inkomen, dat de staat jou betaalt, doneert aan een organisatie dat probeert om diezelfde staat te ondermijnen ben je als staat bezig om jezelf onderuit te halen en die vlieger gaat nu dus niet meer op.

ik hoop dat hij gestopt is met zijn donaties, anders is ie straks niet alleen zijn baan kwijt, maar krijgt hij misschien ook nog eens justitie op zijn dak.
formeel/jurdisch is de cemaat (Gulen gemeenschap/sekte), geen "terroristische" organisatie. hoewel ze wel zo worden benoemd door turkse politici en kunnen ze imo hem atm juridisch ook weinig maken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 4 augustus 2016 @ 13:34:13 #170
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164221660
quote:
99s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 13:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

niemand beweert dat hij een terrorist is.
Dat is het enige dat ik erdogan juist steeds hoor roepen hoor :)

quote:
MAAR als je maandelijks 1000en TL van je inkomen, dat de staat jou betaalt, doneert aan een organisatie dat probeert om diezelfde staat te ondermijnen ben je als staat bezig om jezelf onderuit te halen en die vlieger gaat nu dus niet meer op.

ik hoop dat hij gestopt is met zijn donaties, anders is ie straks niet alleen zijn baan kwijt, maar krijgt hij misschien ook nog eens justitie op zijn dak.
formeel/jurdisch is de cemaat (Gulen gemeenschap/sekte), geen "terroristische" organisatie. hoewel ze wel zo worden benoemd door turkse politici en kunnen ze imo hem atm juridisch ook weinig maken.
Welk bewijs is er dan dat deze coup door gulen is gepleegd? Want jij lijkt daar nu ook al vanuit te gaan.
pi_164221811
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 13:34 schreef ChrisCarter het volgende:

Welk bewijs is er dan dat deze coup door gulen is gepleegd? Want jij lijkt daar nu ook al vanuit te gaan.
alles wijst die kant op, oa de verklaringen van sommige arrestanten, als jij daar niet op zijn minst een vermoeden van hebt betekent dat, dat jij volledig selectief bezig bent in het opnemen van informatie over de coup. of misschien alleen westerse (vaak shitty geinformeerde) media tot je neemt. of sterker nog in de beleving bent dat dit een stuk theater is van Erdo zelf om zijn macht te vergroten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164222196
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 13:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.elsevier.nl/bu(...)er-crimineel-335399/

oeh oeh, ik weet het! Mag ik het zeggen?
Vertel het maar :7
pi_164222262
quote:
Gülen’s parallel hierarchy exposed as probe into failed coup attempt deepens

As the probe deepens into U.S.-based Islamic scholar Fethullah Gülen’s supporters, the suspected organizers of the July 15 failed coup attempt, more of the hierarchy inside the Gülenist group has come to light, as reports have revealed Gülenist leaders known as “imams” commanded their superiors in the military and state organization.

The “imam” of the General Staff was Muhammet Uslu, a former cleaning worker who built up an “irrepressible career” due to his Gülenist links, daily Hürriyet columnist Abdülkadir Selvi wrote on Aug. 3.
Uslu was employed as a cleaning worker between July 7 and Aug. 15, 2000, and then graduated from Anadolu University in Ankara. He started living in Gülen movement houses while studying there, according to Selvi.

The movement then reportedly found him a job in the Gülhane Military Hospital’s (GATA) Health Foundation as soon as he graduated and he did his military service in GATA’s Support Command.

“When his military service ended, he was assigned to work in [the eastern province of] Kars as a teacher. He worked there for two or three years and then was assigned to Ankara as an assistant manager in a short while. His rise in the bureaucracy continued as his position in the Gülen movement increased,” Selvi wrote, adding that opponents in the exams Uslu took either didn’t show up or retracted their applications to take the exams.

His career in the Gülen movement ended up with him becoming the “imam” of the General Staff.
Imam, which traditionally refers to a religious public worker, is a term used by the Gülenist organization to mark local leadership.

Uslu was mentioned as a “brother” in the testimony of Infantry Lt. Col. Levent Türkkan, Chief of General Staff Gen. Hulusi Akar’s aide, who previously confessed his allegiance to the Fethullahist Terrorist Organization (FETÖ).

Türkkan also said they had bugged the rooms of Akar and the former army chief Necdet Özel, which was also mentioned in Uslu’s testimony.

“Türkkan, who used the code name ‘Ahmet,’ and ‘Salih’ code-named Gökhan Eski, who was working in the general staff, bugged the room of the chief of general staff and brought the device that we called ‘a radio’ to me after it was full. I was giving them an empty one afterwards. We listened to the army chief for a long time for the Gülen movement,” Uslu said in his testimony.

Uslu’s house was among the places where the July 15 failed coup attempt was discussed, without him being present, according to the testimony.

Meanwhile, Hakan Çiçek, the “second imam” of the Akıncı Air Base in Ankara and the owner of a Gülenist school, Anafartalar College, was at the air base during the failed takeover, Mesut Hasan Benli from Hürriyet reported on Aug. 3.

Çiçek reportedly said he was invited to the air base by Col. Ahmet Özçetin, who told the former that there was a “social event” at around 8 p.m.

“I went to the Akıncı Air Base. Özçetin and a couple of others were there, but I didn’t know them. Military mobility started a few minutes later, so I couldn’t go out. I was there until the morning. When I was escaping the Gendarmerie caught me. I didn’t know what was happening,” Çiçek said, adding that he “wasn’t a FETÖ member and didn’t know Gülen.”

Another “imam” of the Gülen movement is İsmail Büyükçelebi, who has been called Gülen’s successor, daily Milliyet reported on Aug. 3.

Büyükçelebi reportedly has a say in the financial resources and educational institutions of the movement and is a mediator between political figures and Gülen.

Several other reports showed that Gülenist superiors in the military who took part in the July 15 coup attempt obeyed their juniors and sometimes even civilians in several cases, remaining loyal to their illegal order, not their own ranking.

http://www.hurriyetdailyn(...)102471&NewsCatID=341
August/04/2016
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164222641
quote:
mijn neefje ging naar een gulen koran school in de weekenden hier in den haag. toen de oorlog openlijk werd uitgevochten tussen Gulen en Erdo, werden alle ouders van de kinderen door de school uitgenodigd voor een "informatie avond". tijdens die informatie avond werden de ouders ingelicht dat "Erdo en zijn kliek allemaal criminelen zijn en dat deze oorlog tussen Gulen en Erdo er is gekomen omdat Erdo probeert zijn criminele activiteiten te verdoezelen"

politiek voeren over de rug van mijn neefje, terwijl hij daar ingeschreven stond om koran les te krijgen. sick fucks...

overigens leuk om te lezen dat Elsevier de Gulen lijn fijn vindt om te gebruiken, maar dat is op zich niet gek uiteraard immers, de vijand van mijn vijand is mijn vriend is een veel gebruikte motto in het het M-O, net als dat Gulen na de breuk met de AKP opeens voor de CHP propaganda begon te maken. "allah rizasi icin CHPye oy verin" _O- "geef je stem in Gods naam op de CHP" mijn nichtje die op een Gulen school in TR had gezeten en kennelijk nog in een telefoonbestand stond werd opgebeld om op de CHP te stemmen :% een "Islamistische geloofsgemeenschap" dat ervoor pleit om een stem uit te brengen op de de seculiere CHP. man oh man, wat een ziek clubje mensen zijn dat gebleken zeg. spijtig dat er nog steeds mensen zijn die geloven in de mooi ogende masker van "een verlichte islam". in TR is die masker met deze coup zo goed als klaar gelukkig.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')