Idk, maar ik zat iig al aan de 550 punten of zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:23 schreef Kaas- het volgende:
Ik lees overal -10.000 waar hebben jullie het eigenlijk over
Hoe doen jij en joey dat? Vertel eens hmmm?quote:
Ah, de volgende keer met de enkels omhoog met de nieuwe Emte kassa knulquote:
Ik denk wel dat bezette mannen aantrekkelijker lijken (ongeacht of dat terecht is). Beetje zoals een hogere prijs hogere kwaliteit suggereert.quote:
^^quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe doen jij en joey dat? Vertel eens hmmm?
Pandapunten zeker hihihihihihihiquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Idk, maar ik zat iig al aan de 550 punten of zo.
Wat, die blonde?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, de volgende keer met de enkels omhoog met de nieuwe Emte kassa knul
(die ik overigens ken)
Haha. Eikel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe doen jij en joey dat? Vertel eens hmmm?
Heeft meer met lekker in je vel zitten en dat uitstralen te maken dan daadwerkelijk uiterlijk, denk ik. En met een soort forbidden fruits taste better.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:32 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik denk wel dat bezette mannen aantrekkelijker lijken (ongeacht of dat terecht is). Beetje zoals een hogere prijs hogere kwaliteit suggereert.
Nee, schattige twink was 100 punten of zo, roeitwink was 200 punten, gay nerd was 250 punten.quote:
Nee, de bruine haren.quote:
Als het een goeie relatie is, zijn ze vaak gelukkiger en dat zullen ze wel uitstralen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:32 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik denk wel dat bezette mannen aantrekkelijker lijken (ongeacht of dat terecht is). Beetje zoals een hogere prijs hogere kwaliteit suggereert.
Geen idee waar dit over gaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, schattige twink was 100 punten of zo, roeitwink was 200 punten, gay nerd was 250 punten.
Vertel eens kaas, hoe vaak sabbel jij aan eikel die niet van Joey is?quote:
Als er hier iemand is die daar alles van weet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vertel eens kaas, hoe vaak sabbel jij aan eikel die niet van Joey is?
Ik weet niet waar je het over hebt. Ik stel deze vragen enkel vanwege de enorme interesse die Mortaxx in je seksleven heeft.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als er hier iemand is die daar alles van weet.
Je naam is (k)haas.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Ik stel deze vragen enkel vanwege de enorme interesse die Mortaxx in je seksleven heeft.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOOF.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |