Vraag me af wanneer ze er eens straaljagers boven laten cirkelen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:35 schreef Casual-T het volgende:
Op de A4 nu met een lange lint bussen naar 020. Elke oprit afgesloten en vanaf achteren mag er niemand langs. Dat begint alvast gezellig.
Is niet het wedstrijd commentaar he, voice over op de DVD.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:06 schreef hhh38 het volgende:
Omdat het toch wel lekker is, laatste keer dat we 'm wonnen:
Dat commentaar trouwens
Ja dat heb ik ook wel door Hans.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is niet het wedstrijd commentaar he, voice over op de DVD.
Hans? Wie is Hans? Krijg de pleuris met je Hans.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel door Hans.
Maakt het niet heel veel beter.
Hoop het van harte, zal ook een flinke boost geven voor de start van de competitie.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:14 schreef Maastoren het volgende:
Zou wel lekker zijn als we vanavond dat prijsje pakken.
Yellow moet sowieso Berghuis en die gozert uit Peru halen. Anders moet je eind dit seizoen weer op zoek naar een buitenspeler.
Dat zeker. Al moeten we niet teveel waarde hechten aan dit wedstrijdje. Wordt eigenlijk nooit echt serieus genomen. Behalve door Feyenoord nu..quote:Op zondag 31 juli 2016 16:29 schreef Oldground het volgende:
[..]
Hoop het van harte, zal ook een flinke boost geven voor de start van de competitie.
Het levert meer op dan de gemiddelde competitiewedstrijd. Vind het wel een leuke krachtmeting.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat zeker. Al moeten we niet teveel waarde hechten aan dit wedstrijdje. Wordt eigenlijk nooit echt serieus genomen. Behalve door Feyenoord nu..
Ik ben ook zeer benieuwd.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:35 schreef Oldground het volgende:
[..]
Het levert meer op dan de gemiddelde competitiewedstrijd. Vind het wel een leuke krachtmeting.
Vind die dedain sowieso niet echt des Feyenoords.
Het is niet een wedstrijd waar je naartoe moet pieken ofzo, maar winnen is zeker wat waard. Bovendien doen fans van de top 3 (vooral Ajax en PSV) altijd een wedstrijdje wie het minst om iets anders dan het kampioenschap of Champions League geeft, want dat maakt je dan een grotere/betere club ofzo. Dat is natuurlijk onzin, een echte fan wil altijd alles winnen.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat zeker. Al moeten we niet teveel waarde hechten aan dit wedstrijdje. Wordt eigenlijk nooit echt serieus genomen. Behalve door Feyenoord nu..
Hij is gehaald om Vermeer te kunnen vervangen tijdens de blessure van Hahn, om hem dan zelfs te passeren voor een half-fitte Jones is wel heel slecht voor z'n vertrouwen.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Opstelling Feyenoord: Hansson; Karsdorp, Botteghin, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Toornstra, Jorgensen en Elia.
Waarom in godsnaam Hansson?
Is Jones nog niet fit genoeg?
Verder had ik natuurlijk ook liever Woudenberg gezien, maar die zal dit seizoen wel geen kans krijgen vrees ik.
Haten op Captain Nelom.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:05 schreef Wicky15 het volgende:
Waarom Gio Nelom boven Woudenberg prefereert is mij ook een raadsel ja
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 31 juli 2016 17:07 schreef GGMM het volgende:
Ik zal na afloop van de wedstrijd een zeer uitgebreid verslag over jullie nieuwe spelers typen in dit topic.
Er staat er maar 1 in vandaag hoor.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:07 schreef GGMM het volgende:
Ik zal na afloop van de wedstrijd een zeer uitgebreid verslag over jullie nieuwe spelers typen in dit topic.
*spelerquote:Op zondag 31 juli 2016 17:07 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |