Komt van l'Equipe, dus niet een of ander do-re-mi-fa-sol alweer een blaadje vol kutkrantje. Aan de andere kant, moet hij dik veertig miljoen kosten en dat is erg (te veel?) geld voor een 30-jarige.quote:
Hij is nog net geen 30, maar je hebt een punt.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Komt van l'Equipe, dus niet een of ander do-re-mi-fa-sol alweer een blaadje vol kutkrantje. Aan de andere kant, moet hij dik veertig miljoen kosten en dat is erg (te veel?) geld voor een 30-jarige.
Ik zou Toulouse leegroven, ligt toch relatief om de hoek.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is nog net geen 30, maar je hebt een punt.
Het is misschien op de lange termijn niet de beste manier om dat geld uit te geven, maar misschien wel de beste optie om het Velodrome weer voller te krijgen op de korte termijn. De fans willen spelers met binding met de club, daarom is Thauvin zo populair en is iedereen daar zo hoopvol over Maxime Lopez (local boy). Er lopen voor 30 miljoen natuurlijk genoeg spelers van <25 rond die op de lange termijn een veel betere versterking zijn. Maar die moeten ook maar willen komen.
Die Braithwaite is wel een aardig spitsje, maar daar was West Ham juist in geļnteresseerd volgens mij.quote:Op maandag 2 januari 2017 01:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zou Toulouse leegroven, ligt toch relatief om de hoek.
Lafont en Issa Diop for sure.quote:Op maandag 2 januari 2017 01:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Braithwaite is wel een aardig spitsje, maar daar was West Ham juist in geļnteresseerd volgens mij.
Welke spelers zijn nog meer de moeite waard?
Dat weet ik. Dat hebben ze niet. Tevens is China natuurlijk leuker.quote:Op maandag 2 januari 2017 01:23 schreef meneerfiets het volgende:
Weet er toevallig iemand of ze in de Indian Super League over dezelfde budgetten beschikken als de CSL? Het lijkt mij namelijk als voetballer een pak leuker om naar India te trekken dan naar China.
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op maandag 02-01-2017 om 12:58:17BREAKING: Sky sources: @AVFCOfficial have accepted a £6m bid from @Boro for striker Rudy Gestede. https://t.co/lALgv7pfHC reageer retweet
Wow, zou wel een stunt zijn. Dacht dat die misschien nog wel een stapje in Engeland zou maken.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Gehoord in Marseille: Payet terug naar Olympique.
Leuk gokje.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Labyad --> FC Utrecht, momenteel transfervrij. Waarschijnlijk vandaag gepresenteerd.
De media geniet wel van dat nieuwe geld.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Gehoord in Marseille: Payet terug naar Olympique.
En dan was ik Amavi nog vergeten.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De media geniet wel van dat nieuwe geld.
Worden inmiddels ook gelinkt aan Sanson (grote kans dat dat doorgaat), Mandanda, Schneiderlin (Diarra zou dan naar United gaan) en Mikel.
Maar de eerste is David Henen (wie?). Mikel gaat trouwens waarschijnlijk naar China, hij heeft er zelfs Valencia voor afgewezen.quote:
Ja, las het ook. Overigens lees ik nu ook weer iets over Criscito en Bernard. Wat een jungle aan geruchten..quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar de eerste is David Henen (wie?). Mikel gaat trouwens waarschijnlijk naar China, hij heeft er zelfs Valencia voor afgewezen.
Die moet echt naar een subtopper in de eredivisiequote:Op woensdag 4 januari 2017 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
AD: PSV zegt ‘nee’ tegen aangeboden Boėtius
PSV ziet af van de mogelijkheid om Jean-Paul Boėtius te huren. De oud-Feyenoorder, nu in dienst van FC Basel, is aangeboden in Eindhoven.
,,Maar we hebben laten weten dat we niet op het aanbod ingaan'', stelt technisch manager Marcel Brands.
Mja, wel het liefst bij een Streppel of Ten Hag. Heerenveen zou nog kunnen als Larsson vertrekt, maar Ten Hag heeft het niet zo op buitenspelers.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die moet echt naar een subtopper in de eredivisie
twitter:RBairner twitterde op donderdag 05-01-2017 om 11:07:28Nice closing in on Man Utd winger Depay on a loan basis with a purchase option. (Nice Matin) #MUFC reageer retweet
Het is jammer voor hem dat Joop ik koop alle oud Feyenoord spelers Munsterman niet meer bij FC Twente zit.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die moet echt naar een subtopper in de eredivisie
heel mocro klubje daarquote:Op woensdag 4 januari 2017 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Labyad --> FC Utrecht, momenteel transfervrij. Waarschijnlijk vandaag gepresenteerd.
Die is misschien nog vaker geblesseerd dan Kompany.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Badstuber --> Manchester City, huur. Zo vertellen geruchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |