bij ons alleen army boysquote:Op zondag 31 juli 2016 22:25 schreef JanCees het volgende:
Denk dat niemand bij ons iets gedaan heeft qua sport in de zomerstop
gewoon de slechtste voetballer jaquote:Op zondag 31 juli 2016 22:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
matig, misschien iemand tot keeper degraderen
paar kg te zwaarquote:Op zondag 31 juli 2016 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit een foto heb gezien maar fatty gok ik toch niet.
Same op de discipline naquote:
Lijkt me ook wel een kut oefening met je rug eigenlijkquote:Op zondag 31 juli 2016 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Same op de discipline na![]()
Enig nadeel is dat ik enkel kan zwemmen ivm mijn rug.Vrijdag voor het eerst in maanden onder begeleiding krachttraining gedaan. Moest een barbell row doen met 10 kg. Kon wel janken van de pijn. Begeleider vond het halverwege ook misschien toch wel te veel
Als het uiteindelijk maar helpt, zal in het begin wel tegen zitten jaquote:Op zondag 31 juli 2016 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best wel jaMoet hem nu thuis oefenen met een gewone stok
riprugvanflip
Ja sinds maandagquote:
drogerquote:Op maandag 1 augustus 2016 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
Sof zal ik de was in de droger doen of ophangen
ik hang alles op want heb geen droger. En als ik die wel zou hebben, zou ik alleen handdoeken erin doen of als iets snel droog moet hahahquote:Op maandag 1 augustus 2016 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
Sof zal ik de was in de droger doen of ophangen
hij is wel wat aangekomenquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mortaxx kijk hoe lekker Rusnak is
[ afbeelding ]
van vandaag van open dag
houd op met deze actquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb alleen maar oog voor Rusnak natuurlijk
Volwassenen zonder kleine kinderen die naar open dagen gaan kan ik niet serieus nemenquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
er komt wel altijd een bepaald type volk op die open dagen af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |