Moest ie verplicht meenemen, maar gaat hij niet gebruiken als het goed is.quote:Op zondag 31 juli 2016 02:15 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin meer om te kijken. Weinig spannend met een parasjuutje.
Hij gaat liever dood om een punt te maken?quote:Op zondag 31 juli 2016 02:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Moest ie verplicht meenemen, maar gaat hij niet gebruiken als het goed is.
Hm, we zullen het zo wel zien.quote:Op zondag 31 juli 2016 02:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wat? Fucking bedrog! Moet je al hopen dat het een twijfelgeval wordt waardoor ie te laat z'n parachute gebruikt.quote:Op zondag 31 juli 2016 02:15 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin meer om te kijken. Weinig spannend met een parasjuutje.
quote:Op zondag 31 juli 2016 02:21 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wat? Fucking bedrog! Moet je al hopen dat het een twijfelgeval wordt waardoor ie te laat z'n parachute gebruikt.
Idd. Niets is wat het lijkt.quote:Op zondag 31 juli 2016 02:21 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wat? Fucking bedrog! Moet je al hopen dat het een twijfelgeval wordt waardoor ie te laat z'n parachute gebruikt.
Omdat jij uit plaatjes films herkent. Google Image Search.quote:Op zondag 31 juli 2016 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet zo goed. Hoezo dacht je dat?
oh dan kijk ik toch maar nietquote:Op zondag 31 juli 2016 02:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |