abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164369127
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:17 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat een dom artikel maarja is dan ook van desinformant en megalomaan alex jones zijn site.

Ze haperde omdat er ineens protestors waren en ze de veiligheidssituatie niet zeker was. Daar kwam die man haar over geruststellen en dat ze door kon gaan.

Maar nee alex jones zijn fantasietje is wel veel leuker. Dat dan weer wel.
Dit al gezien?
Alex Jones komt live binnen stampen bij The Young Turks.
Wat een klein kind is het toch..

You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 18:02:49 #202
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164369375
AJ, The Young Turds één pot nat. All in for the ride.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_164369620
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Klopt, ik ben ook niet zo'n fan van hen.

Maar dit was gewoon puur uitlokken van Jones, zeer kinderlijk, plus dat hij aan het einde de zielepiet speelde.
Sensatiegeil menneke
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 18:38:45 #204
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164370523
Hoogst merkwaardig.

sweetatertot2 twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 16:55:32 If CNN was interested in journalism we wud know why Father of Orlando shooter was at state dpt prior to massacres https://t.co/wuReWCsEuI reageer retweet
en

BigStick2013 twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 15:17:24 Document Reveals Omar Mateen's Father Tied to Radical Islamist Groups - seated behind Hillary at Rallyhttps://t.co/fUaSIluNKz reageer retweet
  woensdag 10 augustus 2016 @ 07:18:42 #205
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164386863
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Ik snap wel waarom men op Hillary gaat stemmen. Het zijn dezelfde lui die vaccin maken, vaccin goed vinden, medische wetenschapper zijn, chemtrails baggetaliseren, gmo een goede ontwikkeling vinden. Ze adopteren moord en doodslag. En welke kandidaat is de personificatie daarvan... Juist ja....Hillary
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_164390131
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:09 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Klopt, ik ben ook niet zo'n fan van hen.

Maar dit was gewoon puur uitlokken van Jones, zeer kinderlijk, plus dat hij aan het einde de zielepiet speelde.
Sensatiegeil menneke
Beetje jammer dat jimmy dore daarna alex jones in het gezicht spuugde. En leuk dat SJW ana hem een fatfuck noemde, fatshaming :D
pi_164390909
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Yep. Allemaal sensatiebelust. Daarom is het extra storend dat er toch nog veel mensen naar infowars lijken te gaan voor zogenaamde informatie. Dat is net zo slecht als blind de MSM volgen.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 07:30:10 #208
52357 Lambiekje
pi_164419486
http://www.rtlz.nl/tv/aankondiging/z-doc-digitale-oorlogsdreiging

Gister was een interessante docu over cyberoorlog voering van sabotages, stuxnet virussen enz.

Cyberoorlog wat de gewone wereld ontregeld.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_164421230
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:29 schreef ChrisCarter het volgende:
blind de MSM volgen.
Wat betekent deze woordgroep ook alweer? Ben ik serieus vergeten.

O, en hoe is dat net zo waardevol als je wereldbeeld baseren op een website als infowars?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2016 10:23:19 ]
pi_164421815
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, en hoe is dat net zo waardevol als je wereldbeeld baseren op een website als infowars?
Main Stream Media.
Vaak wordt verweten dat nieuws uit de msm als zoete koek wordt geslikt, terwijl de verwijter zelf alternatieve media als infowars als zoete koek slikt...
pi_164421865
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:49 schreef Wantie het volgende:

[..]

Main Stream Media.

Ja, de afkorting ken ik, maar wat betekent het 'blind volgen' ervan? Er worden tenslotte niet bepaald opdrachten gegeven of zo.
pi_164421982
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, de afkorting ken ik, maar wat betekent het 'blind volgen' ervan? Er worden tenslotte niet bepaald opdrachten gegeven of zo.
Geloven dat politieke en militaire leiders hun volk nooit iets aan zouden doen?
wooblabalurg
pi_164422103
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:57 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Geloven dat politieke en militaire leiders hun volk nooit iets aan zouden doen?
Ik weet niet welke kranten jij leest, maar in de mijne staat dat niet.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 11:03:33 #214
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164422111
Over welke verwijter wordt gesproken? Ik persoonlijk volg helemaal niks van AJ&co. Dat heb ik al vaker gezegd, ik volg mijn eigen, dit begint al als ik het nieuws lees. Ik hoef daar geen AJ of The Turds voor op te zoeken, ajb zeg. Wellicht dat ik niet alleen voor mezelf spreek, er zijn genoeg mensen die ze uitkotsen en met een boog om die zakkenvullers heen lopen..
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_164422231
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik weet niet welke kranten jij leest, maar in de mijne staat dat niet.
Exact. :9
wooblabalurg
  donderdag 11 augustus 2016 @ 11:14:41 #216
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164422313
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Over welke verwijter wordt gesproken? Ik persoonlijk volg helemaal niks van AJ&co. Dat heb ik al vaker gezegd, ik volg mijn eigen, dit begint al als ik het nieuws lees. Ik hoef daar geen AJ of The Turds voor op te zoeken, ajb zeg. Wellicht dat ik niet alleen voor mezelf spreek, er zijn genoeg mensen die ze uitkotsen en met een boog om die zakkenvullers heen lopen..
Iedereen die je aan het handje meeneemt om je even 'de waarheid' te vertellen vertrouw ik al niet tegenwoordig _O-. Alles en iedereen heeft een dubbele bodem lijkt wel. Het liefst kijk ik gewoon naar gortdroge feiten van wat men wel weet en verder geen eigen speculaties en dergelijke.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_164422341
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Iedereen die je aan het handje meeneemt om je even 'de waarheid' te vertellen vertrouw ik al niet tegenwoordig _O-. Alles en iedereen heeft een dubbele bodem lijkt wel. Het liefst kijk ik gewoon naar gortdroge feiten van wat men wel weet en verder geen eigen speculaties en dergelijke.
Dat ze dan zo'n zelfgemaakt clipje laten zien met lux aeterna eronder. Get hyped. :9
wooblabalurg
  donderdag 11 augustus 2016 @ 11:19:51 #218
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164422424
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:16 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat ze dan zo'n zelfgemaakt clipje laten zien met lux aeterna eronder. Get hyped. :9
Doe dan Death is the Road to Awe.
Vrijheid
pi_164422468
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Doe dan Death is the Road to Awe.
Nu weet ik welke filmpjes jij gezien hebt :9
wooblabalurg
  donderdag 11 augustus 2016 @ 11:35:48 #220
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164422742
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:22 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Nu weet ik welke filmpjes jij gezien hebt :9
Vrijheid
pi_164423556
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik chargeer wellicht maar het gaat erom dat je gewoon altijd een kritische blik moet blijven houden. Dat is iets anders dan standaard iets niet geloven overigens :)
pi_164423663
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:10 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik chargeer wellicht maar het gaat erom dat je gewoon altijd een kritische blik moet blijven houden.
Ja, natuurlijk. Altijd. Maar aangezien je daarbij specifiek de 'MSM' noemde, was ik toch benieuwd naar wat je daarmee bedoelde.
pi_164423690
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Altijd. Maar aangezien je daarbij specifiek de 'MSM' noemde, was ik toch benieuwd naar wat je daarmee bedoelde.
Oh zo. Ja dan heb ik dat niet lekker verwoord inderdaad. Ik bedoel meer dat mensen soms altijd alles geloven wat via standaardmedia wordt verspreid maar dat ook hier gewoon nog wel eens verkeerde informatie (al dan niet opzettelijk, dat kan ik niet bepalen) tussen zit.

Alles waar je niet zelf toegang tot de bron van hebt kan gekleurd of iets anders dan de werkelijkheid zijn dat risico is er altijd.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:46:57 #224
52357 Lambiekje
pi_164424467
quote:
RAND Corporation lays out scenarios for US war with China
A new study by the RAND Corporation titled “War with China: Thinking Through the Unthinkable” is just the latest think tank paper devoted to assessing a US war against China. The study, commissioned by the US Army, provides further evidence that a war with China is being planned and prepared in the upper echelons of the American military-intelligence apparatus.

[...]
The unstated conclusion, which underpins all of the Pentagon’s planning and preparations, is that a war with China must be fought sooner rather than later. The US military build-up envisages 60 percent of all air and naval assets in the Indo-Pacific region by 2020—now just over three years away. Moreover, Washington’s deliberate inflaming of dangerous flash points in Asia, especially in the South China Sea, is aimed at portraying Beijing as “aggressive” and “expansionist” and concocting the necessary casus belli.
http://www.wsws.org/en/articles/2016/08/05/pers-a05.html
Cool. Daarom dus Hillary.
Oorlog met China eerder vandaag dan morgen.

Het is al lang geen proefballon-rapportje meer. De druk in China wordt al heerlijk opgevoerd.
pi_164424592
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Cool. Daarom dus Hillary.
Oorlog met China eerder vandaag dan morgen.

Het is al lang geen proefballon-rapportje meer. De druk in China wordt al heerlijk opgevoerd.
Pssst dit eens lezen, geeft een wat betere inkijk in plaats van dit verhaaltje ;)

http://www.rand.org/blog/(...)he-us-and-china.html

quote:
Why think the unthinkable?

A Sino-U.S. war may seem unthinkable, but the course and consequences need more thought in both countries. History suggests that wars that are very destructive to both combatants have a way of persisting as long as neither side faces complete defeat. A Sino-U.S. war would be so harmful that both sides should place a very high priority on avoiding one. While such prospects make premeditated war highly improbable, they also dictate effective individual and bilateral crisis management, as well as other measures to avoid misperceptions and mistakes.
In Nederland liggen ook heel veel scenario's (misschien wel hopeloos verouderd inmiddels? Geen idee) klaar hoor. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')