We gaan toch niet opeens net doen of die Republikeinen wel over een gezond verstand beschikken?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, snapte ik wel. De vrouw is insane...evenals haar politieke vriendjes.
Nee, Trump is ook gestoord. De VS is al jaren verloren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
We gaan toch niet opeens net doen of die Republikeinen wel over een gezond verstand beschikken?
Hij zal geen schone handen hebben. Toch vertrouw ik hem beter dan Clinton.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
En jij bent serieus van mening dat Trump schone handen heeft?
Zelfs politiek niet eens denk ik.
Dat mag maar wat mij betreft is Clinton de "verstandige" keus, tussen die 2 dan (Johnson is de enige echte verstandige keuze deze keer maar kansloos), het zal wat saaier zijn dan 4 jaar Trump in het witte huis maar een Trump die inderdaad al uit zijn plaat gaat om een tweet lijkt me toch niet echt prettig voor de rest van de wereld.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij zal geen schone handen hebben. Toch vertrouw ik hem beter dan Clinton.
De "verstandige" keus lijkt mij ook Clinton ja. Krijg het haast mijn toetsenbord niet uit, maar goed.... Clinton dan maar.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat mag maar wat mij betreft is Clinton de "verstandige" keus, tussen die 2 dan (Johnson is de enige echte verstandige keuze deze keer maar kansloos), het zal wat saaier zijn dan 4 jaar Trump in het witte huis maar een Trump die inderdaad al uit zijn plaat gaat om een tweet lijkt me toch niet echt prettig voor de rest van de wereld.
Ben wel benieuwd welke wapenfeiten van Trump jouw vertrouwen in hem geven aangezien zijn manier van zakendoen en hoeveel slachtoffers hij daarmee heeft gemaakt geven mij weinig vertrouwen? Ook scoren wat mij betreft de republikeinen een stuk hoger qua gekte.
Wat was ook alweer de laatste onafhankelijke kandidaat die het tot president heeft geschopt?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, je kan ook als onafhankelijke kandidaat mee doen.
Hillary gaat niet lang meer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Van de twee kwaden ga ik toch anders ook voor Trump maar Hilly gaat het voor het zeggen krijgen. Na de first black president gaan ze nu voor de first female president, doet het goed in deze tijd van feminisering bovendien een psychopaat of een sociopaat kan ook, is handig voor de job.
''De sociopaat heeft een glanzende buitenkant maar is verdorven van binnen. Gladde bolster, rotte pit. Soepel pratend, complimenterend, verdekt dreigend, gespeeld teleurgesteld maar vooral heel erg charmant praat hij iedereen om. Iedereen wordt door hem ontwapend. Een goede sociopaat is niet alleen leuk om naar te kijken, hij is ook subversief omdat hij het sociale systeem gebruikt in plaats van ontkent.''
http://mens-en-samenlevin(...)wij-daar-mee-om.html
Verder gaat het weer lekker, sneertjes doen op de man.
alles is beter dan Clintonquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat mag maar wat mij betreft is Clinton de "verstandige" keus, tussen die 2 dan (Johnson is de enige echte verstandige keuze deze keer maar kansloos), het zal wat saaier zijn dan 4 jaar Trump in het witte huis maar een Trump die inderdaad al uit zijn plaat gaat om een tweet lijkt me toch niet echt prettig voor de rest van de wereld.
Ben wel benieuwd welke wapenfeiten van Trump jouw vertrouwen in hem geven aangezien zijn manier van zakendoen en hoeveel slachtoffers hij daarmee heeft gemaakt geven mij weinig vertrouwen? Ook scoren wat mij betreft de republikeinen een stuk hoger qua gekte.
Allemaal onzinquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hillary gaat niet lang meer.
Eerdaags een seizure of andere epileptische aanval.
Willens en wetens gaat het domme wereld bevolking weer achter de verkeerde aan.
http://www.naturalnews.co(...)ogical_seizures.html
Wat maakt Trump voor jou beter dan Clinton?quote:
zij is pro nucleaireoorlog. Zij is een moordmachine. Zij is en was samen met bill kinderverkrachtfeestjes. Verkoopt uraniumstuff aan Rusland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat maakt Trump voor jou beter dan Clinton?
Wantie :ik geloof wat CNN en NOS zegt. Basta.quote:
Dit is wel een beetje tegenstrijdig in mijn opiniequote:
Dan lijkt me Clinton van die 2 mij helemaal de "verstandige' keus, dan heb je er minder lang last van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hillary gaat niet lang meer.
Eerdaags een seizure of andere epileptische aanval.
De wereld is niet zwartwit, lambiekje...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 07:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wantie :ik geloof wat CNN en NOS zegt. Basta.
Je bent ongelooflijk
In zo'n 10% van de gevallen is een schot in het hoofd niet (direct) dodelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:42 schreef jogy het volgende:
Er zitten wel een paar heel vreemde tussen (twee keer in het hoofd geschoten > Zelfmoord bijvoorbeeld![]()
. )
http://www.whatreallyhappened.com/RANCHO/POLITICS/BODIES.php
Maar of je dan nog het besef en de kracht hebt om de trekker nog een keer over te halen is dan weer een andere vraag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In zo'n 10% van de gevallen is een schot in het hoofd niet (direct) dodelijk.
Ik sluit het niet uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar of je dan nog het besef en de kracht hebt om de trekker nog een keer over te halen is dan weer een andere vraag.
Ok, fair enough. Zit er ook eentje die zichzelf in een dufflebag had ingevouwen volgens de autoriteiten. Maakt ook niet uit, volgens mij interessant genoeg voor een eigen topic om te zien wat er nou echt riekt en wat redelijkerwijs anders te verklaren is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In zo'n 10% van de gevallen is een schot in het hoofd niet (direct) dodelijk.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, fair enough. Zit er ook eentje die zichzelf in een dufflebag had ingevouwen volgens de autoriteiten. Maakt ook niet uit, volgens mij interessant genoeg voor een eigen topic om te zien wat er nou echt riekt en wat redelijkerwijs anders te verklaren is.
quote:The WRH server is under REALLY INTENSE attacks today by Hillary's people.
But the site keeps bouncing back, so if during the day you cannot connect, wait a minute and try again.
Waarom is dat grappig?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:09 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.infowars.com/h(...)on-day-at-this-rate/
Whehe gaat ze uberhaupt wel redden tot de verkiezingen.
Wat een dom artikel maarja is dan ook van desinformant en megalomaan alex jones zijn site.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:09 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.infowars.com/h(...)on-day-at-this-rate/
Whehe gaat ze uberhaupt wel redden tot de verkiezingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |