abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164345756
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, snapte ik wel. De vrouw is insane...evenals haar politieke vriendjes.
We gaan toch niet opeens net doen of die Republikeinen wel over een gezond verstand beschikken?
pi_164345826
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 22:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

We gaan toch niet opeens net doen of die Republikeinen wel over een gezond verstand beschikken?
Nee, Trump is ook gestoord. De VS is al jaren verloren.
  maandag 8 augustus 2016 @ 22:13:55 #178
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_164345891
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 22:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

En jij bent serieus van mening dat Trump schone handen heeft?

Zelfs politiek niet eens denk ik.
Hij zal geen schone handen hebben. Toch vertrouw ik hem beter dan Clinton.
The End Times are wild
pi_164346290
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 22:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hij zal geen schone handen hebben. Toch vertrouw ik hem beter dan Clinton.
Dat mag maar wat mij betreft is Clinton de "verstandige" keus, tussen die 2 dan (Johnson is de enige echte verstandige keuze deze keer maar kansloos), het zal wat saaier zijn dan 4 jaar Trump in het witte huis maar een Trump die inderdaad al uit zijn plaat gaat om een tweet lijkt me toch niet echt prettig voor de rest van de wereld.

Ben wel benieuwd welke wapenfeiten van Trump jouw vertrouwen in hem geven aangezien zijn manier van zakendoen en hoeveel slachtoffers hij daarmee heeft gemaakt geven mij weinig vertrouwen? Ook scoren wat mij betreft de republikeinen een stuk hoger qua gekte.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2016 22:21:54 ]
pi_164347740
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 22:21 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat mag maar wat mij betreft is Clinton de "verstandige" keus, tussen die 2 dan (Johnson is de enige echte verstandige keuze deze keer maar kansloos), het zal wat saaier zijn dan 4 jaar Trump in het witte huis maar een Trump die inderdaad al uit zijn plaat gaat om een tweet lijkt me toch niet echt prettig voor de rest van de wereld.

Ben wel benieuwd welke wapenfeiten van Trump jouw vertrouwen in hem geven aangezien zijn manier van zakendoen en hoeveel slachtoffers hij daarmee heeft gemaakt geven mij weinig vertrouwen? Ook scoren wat mij betreft de republikeinen een stuk hoger qua gekte.
De "verstandige" keus lijkt mij ook Clinton ja. Krijg het haast mijn toetsenbord niet uit, maar goed.... Clinton dan maar.

pi_164347882
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:58 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, je kan ook als onafhankelijke kandidaat mee doen.
Wat was ook alweer de laatste onafhankelijke kandidaat die het tot president heeft geschopt?
pi_164349579
Het schijnt dat wanneer mensen eenmaal zijn begonnen met het vermoorden van andere mensen, het ze steeds gemakkelijker af gaat.

Hoeveel moorden moet Hillary Clinton nog plegen voordat de grote massa eindelijk begrijpt met wie we hier te maken hebben?

Een artikel op Zerohedge begint als volgt:

"Noem het een samenzweringstheorie, maar iedere keer als er iemand in een positie verkeert om Hillary Clinton onderuit te halen, worden ze dood aangetroffen".

Zoals wij al zo vaak hebben geschreven, is er een lange, lange lijst van dode mensen die of Bill of Hillary kwaad hadden kunnen berokkenen. Allemaal mensen die stierven onder verdachte omstandigheden.

Shawn Lucas was helemaal blij dat het hem was gelukt om die papieren te bezorgen bij de DNC, de dag voor Independence Day.

Op 2 augustus wordt plotsklaps Shawn Lucas thuis dood gevonden door zijn vriendin op de vloer van de badkamer.

Volgens de werkgever van Lucas is de oorzaak van zijn dood een raadsel, hebben zij zelf diverse telefoontjes gepleegd en informatieverzoeken gedaan, maar tot op heden weet niemand wat de formele doodsoorzaak van Lucas is.

http://www.zerohedge.com/(...)teriously-found-dead

http://niburu.co/index.ph(...)buitenland&Itemid=23
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 00:36:41 #183
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164351062
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Van de twee kwaden ga ik toch anders ook voor Trump maar Hilly gaat het voor het zeggen krijgen. Na de first black president gaan ze nu voor de first female president, doet het goed in deze tijd van feminisering bovendien een psychopaat of een sociopaat kan ook, is handig voor de job.

''De sociopaat heeft een glanzende buitenkant maar is verdorven van binnen. Gladde bolster, rotte pit. Soepel pratend, complimenterend, verdekt dreigend, gespeeld teleurgesteld maar vooral heel erg charmant praat hij iedereen om. Iedereen wordt door hem ontwapend. Een goede sociopaat is niet alleen leuk om naar te kijken, hij is ook subversief omdat hij het sociale systeem gebruikt in plaats van ontkent.''

http://mens-en-samenlevin(...)wij-daar-mee-om.html

Verder gaat het weer lekker, sneertjes doen op de man.
Hillary gaat niet lang meer.
Eerdaags een seizure of andere epileptische aanval.

Willens en wetens gaat het domme wereld bevolking weer achter de verkeerde aan.

http://www.naturalnews.co(...)ogical_seizures.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 00:39:15 #184
52357 Lambiekje
pi_164351118
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 22:21 schreef Chewie het volgende:

[..]

alles is beter dan Clinton
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_164351185
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 00:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Willens en wetens gaat het domme wereld bevolking weer achter de verkeerde aan.

http://www.naturalnews.co(...)ogical_seizures.html
Allemaal onzin
pi_164351426
Zij is altijd de domste keuze!
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 00:59:16 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164351587
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 00:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat maakt Trump voor jou beter dan Clinton?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 07:21:09 #188
52357 Lambiekje
pi_164354942
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 00:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat maakt Trump voor jou beter dan Clinton?
zij is pro nucleaireoorlog. Zij is een moordmachine. Zij is en was samen met bill kinderverkrachtfeestjes. Verkoopt uraniumstuff aan Rusland.

Tromp doet alleen wat uitspraken die al veel uitgesproken zouden moeten worden.

Wilders vind men ook fout. Dat is ie niet. Rutte en Samson zijn de slechterikken.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 07:22:48 #189
52357 Lambiekje
pi_164354955
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 00:42 schreef Wantie het volgende:

[..]

Allemaal onzin
Wantie :ik geloof wat CNN en NOS zegt. Basta.

Je bent ongelooflijk
pi_164354977
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 00:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dit is wel een beetje tegenstrijdig in mijn opinie

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 00:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan lijkt me Clinton van die 2 mij helemaal de "verstandige' keus, dan heb je er minder lang last van.

Nu ben ik nog wel benieuwd wat Trump zo "betrouwbaar" maakt, ik lees alleen maar laster van je over wat er mis zou zijn met Clinton en krijg ik steeds meer het idee dat je heel erg makkelijk beïnvloedbaar bent voor propaganda van Trumps kant.
pi_164355432
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 07:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wantie :ik geloof wat CNN en NOS zegt. Basta.

Je bent ongelooflijk
De wereld is niet zwartwit, lambiekje...
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 09:42:23 #192
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164356277
Ik ben wel benieuwd wat er waar is van de Clinton Bodycount die maar rond blijft zwerven eigenlijk.

Kan even geen betere bron vinden maar volgens mij is deze wel redelijk compleet. Er zitten wel een paar heel vreemde tussen (twee keer in het hoofd geschoten > Zelfmoord bijvoorbeeld _O- ;(. )

http://www.whatreallyhappened.com/RANCHO/POLITICS/BODIES.php
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_164356465
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:42 schreef jogy het volgende:
Er zitten wel een paar heel vreemde tussen (twee keer in het hoofd geschoten > Zelfmoord bijvoorbeeld _O- ;(. )

http://www.whatreallyhappened.com/RANCHO/POLITICS/BODIES.php
In zo'n 10% van de gevallen is een schot in het hoofd niet (direct) dodelijk.
pi_164358112
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar of je dan nog het besef en de kracht hebt om de trekker nog een keer over te halen is dan weer een andere vraag.
pi_164358148
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar of je dan nog het besef en de kracht hebt om de trekker nog een keer over te halen is dan weer een andere vraag.
Ik sluit het niet uit.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:30:55 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164358456
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ok, fair enough. Zit er ook eentje die zichzelf in een dufflebag had ingevouwen volgens de autoriteiten. Maakt ook niet uit, volgens mij interessant genoeg voor een eigen topic om te zien wat er nou echt riekt en wat redelijkerwijs anders te verklaren is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_164358788
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Ok, fair enough. Zit er ook eentje die zichzelf in een dufflebag had ingevouwen volgens de autoriteiten. Maakt ook niet uit, volgens mij interessant genoeg voor een eigen topic om te zien wat er nou echt riekt en wat redelijkerwijs anders te verklaren is.
quote:
The WRH server is under REALLY INTENSE attacks today by Hillary's people.

But the site keeps bouncing back, so if during the day you cannot connect, wait a minute and try again.
:D Wel knap dat hij dat zeker weet. Ben benieuwd naar dat topic, heb hier weinig voorinformatie van.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 17:09:21 #198
52357 Lambiekje
pi_164367963
http://www.infowars.com/h(...)on-day-at-this-rate/

Whehe gaat ze uberhaupt wel redden tot de verkiezingen.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 17:11:21 #199
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164368004
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:09 schreef Lambiekje het volgende:

Waarom is dat grappig? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164368158
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:09 schreef Lambiekje het volgende:

Wat een dom artikel maarja is dan ook van desinformant en megalomaan alex jones zijn site.

Ze haperde omdat er ineens protestors waren en ze de veiligheidssituatie niet zeker was. Daar kwam die man haar over geruststellen en dat ze door kon gaan.

Maar nee alex jones zijn fantasietje is wel veel leuker. Dat dan weer wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')