Zei de pot tegen de ketel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
STOP eens met dat kortzichtige gedoe
Laaghangend fruit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
En toch blijven jullie maar vragen.
Ja, nou ja.... je ziet zelf toch ook wel dat Tingo vrijwel alleen maar van dit soort reacties krijgt:quote:
Ik snap wel dat hij daar niet op in gaat en denkt: "fuck off".quote:Er bestaan ook fake beelden van huizen, autos, vliegtuigen, dieren, mensen, steden, boerderijen, etc, etc.
Dus die bestaan ook niet volgens jouw logica
Actie > Reactie.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, nou ja.... je ziet zelf toch ook wel dat Tingo vrijwel alleen maar van dit soort reacties krijgt:
[..]
Ik snap wel dat hij daar niet op in gaat en denkt: "fuck off".
De redenering is nogal simplistisch : er zijn animaties van en dus is het nep.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, nou ja.... je ziet zelf toch ook wel dat Tingo vrijwel alleen maar van dit soort reacties krijgt:
[..]
Ja hoor want jij hebt overzicht achter je scherm hoeveel iemand zich heeft verdiept in iets .quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
De redenering is nogal simplistisch : er zijn animaties van en dus is het nep.
Ik begrijp beide kanten wel eigenlijk. Als je echt denkt dat alles (of in ieder geval heel veel) daadwerkelijk fake is tot de dinosauriers en nucleaire wapens aan toe dan kan je ook weerstand verwachten, dan zou je discussiegewijs wel erg sterk in je schoenen moeten staan om het te onderbouwen. Hoaxes zijn nou eenmaal niet alles wat de klok slaat, zelfs al geloof je dat er een NWO organisatie bestaat en aan de touwtjes trekt dan nog zie ik ze niet maar één tool in hun toolbox gebruiken en de rest maar gewoon achterwege te laten. Er is een heel scala aan mogelijke misleiding te gebruiken die voor elke unieke situatie ingezet kan worden. Dus dan vermoed ik soms wel enige tunnelvisie als je alles op één hoop blijft gooien.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Hear hearquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja hoor want jij hebt overzicht achter je scherm hoeveel iemand zich heeft verdiept in iets .
Tingo hoor ik geen enkel excuus geven over waarom hij iets niet serieus moet nemen en houd zich bij het onderwerp en verdiept zich erin .
Ik zie hem nooit een aanslag onderzoeken door naar anderen te kijken en de verantwoordelijkheid af te schuiven op andere users of hij wijzer word .
Dat is pas een waarheidzoeker .
Iets zoeken om te zeuren en te klagen neemt alle tijd in beslag die je ook kon gebruiken om je serieus ergens in te verdiepen en dan is de ander simpel terwijl jij elke dag kiest voor een focus waar je nooit verder mee komt en die niet vereist dat je ook maar 1 minuut ergens naar hoeft te kijken of te lezen . Als dat intelligentie anno 2016 is , dan sta ik graag aan de " simplistische kant .
Geschikt voor leeftijden tussen de 7 en 77quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:03 schreef jogy het volgende:
En 'laaghangend fruit' is niet perse bedoelt om Tingo te beschimpen maar om aan te geven dat de 'makkelijke' discussies een stuk populairder zijn dan de lastige dus trekt het meer aandacht. (helaas)
Dat overzicht geeft Tingo zelf door de dingen te posten die hij post.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja hoor want jij hebt overzicht achter je scherm hoeveel iemand zich heeft verdiept in iets .
Ik ben het opnieuw weer eens met je.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Tingo hoor ik geen enkel excuus geven over waarom hij iets niet serieus moet nemen en houd zich bij het onderwerp en verdiept zich erin .
Ik zie hem nooit een aanslag onderzoeken door naar anderen te kijken en de verantwoordelijkheid af te schuiven op andere users of hij wijzer word .
Dat is pas een waarheidzoeker .
Iets zoeken om te zeuren en te klagen neemt alle tijd in beslag die je ook kon gebruiken om je serieus ergens in te verdiepen en dan is de ander simpel terwijl jij elke dag kiest voor een focus waar je nooit verder mee komt en die niet vereist dat je ook maar 1 minuut ergens naar hoeft te kijken of te lezen . Als dat intelligentie anno 2016 is , dan sta ik graag aan de " simplistische kant .
Maar het gaat wel over on-topic zaken. Mensen posten hier zeker de laatste tijd random hersenscheten (filmpjes) met een soort semi-cynische tekst en als daar dan vragen over komen krijg je meteen dit gezeik over "laaghangend fruit" cherrypicken van discussies etc.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:23 schreef jogy het volgende:
En weer on topic en niet on user gaan graag.
Wat Hillary gaat doen weet ik nog niet maar ik weet wel dat Hillary weinig te zeggen heeft over wat Hillary gaat doen. Ze moet natuurlijk wel even winnen maar daarna mag ze jarenlang in kostuum de menigtes bespelen als een mascotte van een footballclub.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:23 schreef jogy het volgende:
En weer on topic en niet on user gaan graag.
Zoals alle presidenten voor haar. Dus niks nieuws onder de zon. Uiteindelijk wint de lobby altijd.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat Hillary gaat doen weet ik nog niet maar ik weet wel dat Hillary weinig te zeggen heeft over wat Hillary gaat doen. Ze moet natuurlijk wel even winnen maar daarna mag ze jarenlang in kostuum de menigtes bespelen als een mascotte van een footballclub.
President maakt geen wetten, president beheert niet de geldvoorraad, president hoopt 8 jaar te zitten en springt indien nodig door hoepels. Er zijn wel plannen, alleen is de president meer een woordvoerder die voor zover mogelijk en wenselijk deelt wat de status is van die plannen. Dus als ik de term president lees denk ik vaak aan dingen als etherdiscipline.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:34 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zoals alle presidenten voor haar. Dus niks nieuws onder de zon. Uiteindelijk wint de lobby altijd.
Dat vind ik ook weer wat kort door de bocht. De president kan gewoon wetten maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
President maakt geen wetten, president beheert niet de geldvoorraad, president hoopt 8 jaar te zitten en springt indien nodig door hoepels. Er zijn wel plannen, alleen is de president meer een woordvoerder die voor zover mogelijk en wenselijk deelt wat de status is van die plannen. Dus als ik de term president lees denk ik vaak aan dingen als etherdiscipline.
Ook dat is weer kort door de bocht. Het gaat er vooral om hoe de steun aan de achterkant ligt. Senaat etc. Dat maakt het wel weer interessanter.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:41 schreef Baconbus het volgende:
Hopen dat een bepaalde kandidaat president wordt is hetzelfde als hopen dat je favoriete sportclub kampioen wordt omdat ze zo'n mooi nieuw shirt hebben dit seizoen. Presidenten zijn telefoonfrontjes.
Ik bedoelde dat de president niet op eigen houtje wetten kan doorstoten, zoals je zelf ook al aangeeft. Ja HoC is een leuke serie maar ik zou niet in die richting zoeken voor waarheidsvinding. Interessanter is wie achter de lobbyisten zit, waarom en met welk plan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer wat kort door de bocht. De president kan gewoon wetten maken.
De verdeling van de macht in Amerika is echter zo dat de president niet de volledige zeggenschap heeft. Dat is op veel punten goed maar zorgt er ook voor dat "de lobby" (ik voeg het even ruw samen) wel meer macht heeft en uiteindelijk veel meer stuurt.
House of Cards is een aanrader voor mensen die hier meer over willen weten. Zaken als "whip" enzo komen daar niet voor niets letterlijk 1 op 1 vandaan.
Jij vind het kort door de bocht.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:44 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ook dat is weer kort door de bocht. Het gaat er vooral om hoe de steun aan de achterkant ligt. Senaat etc. Dat maakt het wel weer interessanter.
Er is weinig stiekem aan omdat heel veel fondsen en giften en gelden te herleiden zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:03 schreef jogy het volgende:
Ik ben geneigd om het eens te zijn met Baconbus. Dat de VS achter de schermen al een volledige (stiekeme) corpocratie is ipv een democratie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |