alleen al dat onderzocht wordt is al compleet van de pot gerukt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Pssst dit eens lezen, geeft een wat betere inkijk in plaats van dit verhaaltje
http://www.rand.org/blog/(...)he-us-and-china.html
[..]
In Nederland liggen ook heel veel scenario's (misschien wel hopeloos verouderd inmiddels? Geen idee) klaar hoor.
Blind volgen van de MSM is het verwijt dat iemand krijgt als hij kritisch kijkt naar een alternatieve uitleg van bepaald nieuws.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, de afkorting ken ik, maar wat betekent het 'blind volgen' ervan? Er worden tenslotte niet bepaald opdrachten gegeven of zo.
Maar dat vind ik dus een heel moeilijke zin. Of concreet: ik lees dit bericht. En dan? Moet ik dan 'nietes!' roepen? En als ik zo'n stuk lees? Indoctrinatie? Wat?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:05 schreef Wantie het volgende:
Het suggereert dat je alles wat in de massamedia wordt geschreven als zoete koek slikt en als waarheid accepteert.
bijvoorbeeld. Dan moet je daar iets anders achter zoeken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar dat vind ik dus een heel moeilijke zin. Of concreet: ik lees dit bericht. En dan? Moet ik dan 'nietes!' roepen?
Zoals?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
bijvoorbeeld. Dan moet je daar iets anders achter zoeken.
Dat maakt niet uit, zolang het maar in een andere richting dan het artikel gaat.quote:
Als de MSM aangeeft dat het -20C word, gewoon in je korte broek naar buitenquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, zolang het maar in een andere richting dan het artikel gaat.
Precies en dan de msm de schuld geven als je kou vat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als de MSM aangeeft dat het -20C word, gewoon in je korte broek naar buiten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |