Ja die zijn ook erg bedreven in het uitlokken van wereldoorlogen, wat dat betreft is hillerietje een usefull idiot die dat zonder blikken en blozen wel uitvoert, onze goede vriend adolf waarschuwde ons er al voor je weet wel die held van LK.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
Daar worden de zionisten weer aangedragen
Met wie? En waarover?quote:Op zondag 31 juli 2016 01:50 schreef Impressme het volgende:
We zitten al middenin een oorlog, het is de vraag wie gaat ons er een beetje fatsoenlijk uit lullen en dat is meestal een Democraat.
Daar komt het op neer.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:54 schreef Jigzoz het volgende:
Het nadeel van het Amerikaanse systeem. Alles of niets. Dus nu is het kiezen tussen, plat gezegd, een uiterst onbetrouwbare machtswellusteling en een narcistische psychopaat.
Dat is niet helemaal waar, je kan ook als onafhankelijke kandidaat mee doen.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:54 schreef Jigzoz het volgende:
Het nadeel van het Amerikaanse systeem. Alles of niets. Dus nu is het kiezen tussen, plat gezegd, een uiterst onbetrouwbare machtswellusteling en een narcistische psychopaat.
Helemaal niks. Zionisme is niets anders dan Israëlisch nationalisme. Van alle landen ter wereld is Israël het enige land waarvan er echt tegenstanders bestaan. Niemand is tegen het bestaan van Amerika, Duitsland, China, Vietnam, of welk land dan ook. Maar tegenstanders van het bestaan van Israël zijn er volop. En waarom?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar komt het op neer.
Ik begrijp alleen niet wat de zionisten hier mee te maken hebben. Hillary en Trump schaffen das auch ohne zionisten.
Met als enig mogelijke resultaat het verkleinen van het aantal stemmen op de grote kandidaat die het dichtst in de buurt zit. Coalities zijn niet mogelijk.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, je kan ook als onafhankelijke kandidaat mee doen.
Ja. En dan de verkiezingen in Amerika als vehikel gebruiken om die haat te spuien.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Helemaal niks. Zionisme is niets anders dan Israëlisch nationalisme. Van alle landen ter wereld is Israël het enige land waarvan er echt tegenstanders bestaan. Niemand is tegen het bestaan van Amerika, Duitsland, China, Vietnam, of welk land dan ook. Maar tegenstanders van het bestaan van Israël zijn er volop. En waarom?
Jodenhaat.
Ik denk dat er nu wel een reële kans bestaat voor een onafhankelijke.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:01 schreef Jigzoz het volgende:
Met als enig mogelijke resultaat het verkleinen van het aantal stemmen op de grote kandidaat die het dichtst in de buurt zit. Coalities zijn niet mogelijk.
Zeg het maar. Wie zie je ook maar enige kans maken?quote:Op zondag 31 juli 2016 20:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu wel een reële kans bestaat voor een onafhankelijke.
Trump heeft bij lange na niet alle steun van de Republikeinen, Hillary lang niet van alle Democraten.
Dus als je in staat bent om jezelf te presenteren als "het alternatief" en je weet bij beidekampen zo'n 17 procent punt van de stemmen af te snoepen dan heb je de eerste ronde al in je zak.
In de tweede ronde zit je geramd, aangezien je het op moet nemen tegen een kandidaat waar meer dan helft van het land niet op wil stemmen. Moet je er alleen voor zorgen dát mensen gaan stemmen.
Probleem is alleen dat je als onafhankelijke op een of andere manier aan een groot kapitaal moet zien te komen om de campagne te betalen.
Johnson zal dus nog ergens 27% van de stemmen vandaan moeten,evenredig bij de democraten en republikeinen.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeg het maar. Wie zie je ook maar enige kans maken?
Taiwan, Noord-Korea, Cyprus, Kosovo, er zijn er genoeg hoor.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:00 schreef Jigzoz het volgende:
Niemand is tegen het bestaan van welk land dan ook.
Blijft een buzz woordje.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar komt het op neer.
Ik begrijp alleen niet wat de zionisten hier mee te maken hebben. Hillary en Trump schaffen das auch ohne zionisten.
Het zal niet gebeuren maar de deur is open gezet voor Bernie Sanders om zich bij de groene aan te sluiten, daarvoor zou Jill Stein naar ik begrepen heb plaats willen maken.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:12 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Johnson zal dus nog ergens 27% van de stemmen vandaan moeten,evenredig bij de democraten en republikeinen.
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Helemaal niks. Zionisme is niets anders dan Israëlisch nationalisme. Van alle landen ter wereld is Israël het enige land waarvan er echt tegenstanders bestaan. Niemand is tegen het bestaan van Amerika, Duitsland, China, Vietnam, of welk land dan ook. Maar tegenstanders van het bestaan van Israël zijn er volop. En waarom?
Jodenhaat.
Volgens mij is er een wezenlijk verschil tussen antisemitisme (Jodenhaat) en kritiek op de politiek van Israël of zelfs op het bestaan van de staat Israël (anti-zionisme). Ik snap wel dat het zionisten goed uitkomt dat vele mensen daar geen verschil tussen zien.quote:
Hoe noem je kritiek op het beleid van Nederland?quote:Op zondag 31 juli 2016 23:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens mij is er een wezenlijk verschil tussen antisemitisme (Jodenhaat) en kritiek op de politiek van Israël of zelfs op het bestaan van de staat Israël (anti-zionisme). Ik snap wel dat het zionisten goed uitkomt dat vele mensen daar geen verschil tussen zien.
Vrijheid van meningsuiting? Democratische werking? Kritiek? Het is in ieder geval iets wat geen probleem hoeft te zijn lijkt me zomaar.quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe noem je kritiek op het beleid van Nederland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |