Hoi ze planten zich toch voort en is dus sex?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:43 schreef madam-april het volgende:
Bij planten ( bomen/knollen/bacteriën) is er überhaupt geen sprake van seks dus ook niet van seksualiteit..
Ahahahahahaahhahahsjshshquote:Op zondag 31 juli 2016 00:44 schreef possetje het volgende:
[..]
Hoi ze planten zich toch voort en is dus sex?
Er is spraken van geslacht en voorplanting, niet van seks.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:44 schreef possetje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2016 00:44 schreef possetje het volgende:
[..]
Volgens mij had hij graag kennis willen maken met een homofiele komkommerplant of zo.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:43 schreef schrijfveer het volgende:
Meestal hebben planten zowel vrouwelijke als mannelijke voortplantingsorganen, dus een stempeltje erop plakken is nogal nutteloos.
quote:Op zondag 31 juli 2016 01:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij had hij graag kennis willen maken met een homofiele komkommerplant of zo.
Dat kunnen we over meer mensen zeggen, maar dat doen we niet toch?quote:Op zondag 31 juli 2016 01:10 schreef ToT het volgende:
Jezus fucking Christus, Pos! Blijf alsjeblieft in [ONZ] om de schade te beperken!
hahahaha!quote:Op zondag 31 juli 2016 06:16 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Ik geloof dat alleen de vingerplant erg BI is in deze tijd van het jaar.
Zeker nooit gehoord van een penisplant?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:43 schreef madam-april het volgende:
Bij planten ( bomen/knollen/bacteriën) is er überhaupt geen sprake van seks dus ook niet van seksualiteit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |