Kom een langs zou ik zeggenquote:
Niet perse, maar kan me de laatste 8 jaar niet herinneren dat dit niet het geval was.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je op eerste date gelijk uit de kleren?
weet niet meer goedquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dus je hebt wel een eerste date gehad ooit
wat een onzin he
wowquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom een langs zou ik zeggen
[..]
Niet perse, maar kan me de laatste 8 jaar niet herinneren dat dit niet het geval was.
chillings op schoolquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet meer goed
gewoon chillings zetten waarschijnlijk
Dat is iets wat me nooit zal interesseren ben ik bang.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
kijken hoe ze er uitziet onder haar kleren enzo.
tunequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
chillings op school
chillings op straat
dat is waar het deze chicks om gaat
ja was pas 14 hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Je had eerste date ook niks met haar gedaan toch Inso?Volgens mij zei je dat inderdaad, dat je alleen maar beetje gechilld had en gerookt
Daarvoor deed ik dat ook niet.quote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is iets wat me nooit zal interesseren ben ik bang.
Of in ieder geval niet meer dan met kleren.
ik doe dit dus echt niet met dates hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom een langs zou ik zeggen
[..]
Niet perse, maar kan me de laatste 8 jaar niet herinneren dat dit niet het geval was.
Met kleding aan zie je al of ze niet viesdik zijn tochquote:
Fquote:
ja, maar nog niet of het mooi lichaam is ja of te nee.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met kleding aan zie je al of ze niet viesdik zijn toch
Ik initieer het ook niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik doe dit dus echt niet met dates he
wat heb je danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar nog niet of het mooi lichaam is ja of te nee.
Ik heb nu soort skindisease lijkt het door dat verbranden, echt wtfje![]()
hoezo vermijd je seks?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarvoor deed ik dat ook niet.
Daarna gebeurde het gewoon. Is wel raar, want ik vermijd seks over het algemeen.
[..]
Niks mis mee.
playboyquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik initieer het ook niet.
Een was zelfs binnen 20 minuten. Ik zoende haar en ze deed gelijk haar kleren uit.
Zo raar.
ik ook niet, maar als het gebeurd zeg ik ook gewoon nee bedanktquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik initieer het ook niet.
Een was zelfs binnen 20 minuten. Ik zoende haar en ze deed gelijk haar kleren uit.
Zo raar.
had mn kont verbrand tooooooochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat heb je dan
mijn arm is ook nog niet zo optimaal als altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |