Nee dat is niet raar, die heb je nodigquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
is het raar dat ik mijn badjas mee neem naar mijn ouders omdat ik daar twee weken op de hond moet passen?
Ik neem echt rare dingen mee. zelfs mijn bikini
Ik heb dat ding soms bijna de hele dag aanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat is niet raar, die heb je nodig
ik weet niksquote:
nog niet geluisterdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
wat vinden jullie van het nieuwe nummer van justin bieber
best leukquote:
misschien kunnen ze hun misdaad cijfers wel belichten (lol)quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nederland krijgt Black Achievement Month.
Heheheheheh
dat is dan een hele korte maandquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nederland krijgt Black Achievement Month.
Heheheheheh
Ach, als er mensen zijn die dat nodig achten, laat ze lekker. Je hebt toch geen last van ze en erg veel invloed hebben ze nou ook weer nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom kan ik wel lachen om zulke sneuheid,
Niemand verbied het ze ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, als er mensen zijn die dat nodig achten, laat ze lekker. Je hebt toch geen last van ze en erg veel invloed hebben ze nou ook weer niet
Ik ben het er ook niet mee eensquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand verbied het ze ook.
Het is alleen wel zodanig lachwekkend, dat ieder weldenkend mens er smakelijk om kan lachen
Ik niet. Vraag je om als je jezelf buiten de maatschappij wil zetten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens
Maar de reacties die het oproept vind ik net zo treurig
Tsja, hun zijn er heiig van overtuigd dat ze er goed aandoen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet. Vraag je om als je jezelf buiten de maatschappij wil zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |