Die verziekte sfeer ben ik het wel mee eens. Dat doet de kwaliteit geen goed en dat is jammer.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De kwalificaties glijden onmiddellijk van me af, want ik weet dat ze niet kloppen. En ik hecht alleen aan de kwalificaties van mensen die mij in het echt kennen.
Op een gegeven moment ontstaat gewoon een verziekte sfeer, snap je? En daar ben je dan een keer klaar mee. Overigens word ik nauwelijks beperkt in het geven van mijn mening. Dat kan namelijk ook op tal van andere plaatsen.
Daarbij zou ik vooral denken ze doen maar, sneuneuzen gedoe, maar ik zal er geen minuut om wakker liggen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik doel hier natuurlijk op fok! bedreigingen van mensen die je dus verder totaal niet kennen.
Nee, maar dat bedoel ik dus. Die lui die dat sturen zitten of te trollen of nemen iets wat een voor hun onbekende (jij dus in dat geval) over/tegen hun zegt veel en veel te serieus.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Daarbij zou ik vooral denken ze doen maar, sneuneuzen gedoe, maar ik zal er geen minuut om wakker liggen.
Ik had het over een doodsverwensing, niet een doodsbedreiging.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik doel hier natuurlijk op fok! bedreigingen van mensen die je dus verder totaal niet kennen.
Wat is het verschil precies? de verwensing is iets als ik hoop dat je kapot gaat en een bedreiging is iets als ik kom je doodmaken? Beiden zijn toch totaal niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had het over een doodsverwensing, niet een doodsbedreiging.
Dus zou je daar op moeten sturen. En dat gebeurt - ondanks dat goedbedoelde epistel van Danny - niet. Of in elk geval ruimschoots onvoldoende, is mijn mening. Dus dan trek je voor jezelf gewoon je consequenties; heel simpel. Het is verder geen drama hoor en ik lig er ook niet wakker van.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Die verziekte sfeer ben ik het wel mee eens. Dat doet de kwaliteit geen goed en dat is jammer.
Volgens mij bedoel je je posts inderdaad niet zo haatdragend als anderen het opvatten nee, maar je hebt wel een groot talent voor ruzie krijgen hier. Ook in MUZ, zie het katten topic van kdaalder bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hele volksstammen op FOK! denken daar duidelijk anders over. Maar goed, ik ga erover ophouden, anders gaat dit topic straks alleen nog over mij. Ik wilde slechts aangeven dat er mensen op FOK! rondhangen die zich - dankzij hun eigen gedrag - tot aartsvijand van mij hebben ontwikkeld.
En voor mij geldt echt niet: "het is maar internet". Ik hoef zulke mensen namelijk in het echt ook niet te zien; ik wil me er verre van houden.
Waarom maak je je daar zo druk om dan? Als het geen echt bedreigende factor kent dan is het toch hun gebrek, zegt het vooral wat over hun ipv over jou?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had het over een doodsverwensing, niet een doodsbedreiging.
Oh? the plot thickens...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je je posts inderdaad niet zo haatdragend als anderen het opvatten nee, maar je hebt wel een groot talent voor ruzie krijgen hier. Ook in MUZ, zie het katten topic van kdaalder bijvoorbeeld
Of diegene is gewoon een haatzaaier zonder argumenten, dan is een dergelijke label gewoon terecht.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:35 schreef Woelwater het volgende:
Als ze je voor racist of neo-nazi uitmaken heb je iig een gevoelige snaar weten te raken en zijn je standpunten duidelijk genoeg overgekomen
Je kunt niet echt met droge ogen beweren dat zijn standpunten NIET duidelijk genoeg op hun zijn overgekomen hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Of diegene is gewoon een haatzaaier zonder argumenten, dan is een dergelijke label gewoon terecht.
Of zeg je tegen bv joden die Hitler voor neonazi (of massamoordenaar) uitmaken ook dat 'zijn standpunten duidelijk genoeg overgekomen zijn op hun'?
Je bedoelt de persoon die iemand voor racist uitmaakt neem ik aan. Die hebben meestal geen argumenten nee.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:38 schreef girlygirl8 het volgende:
Of diegene is gewoon een haatzaaier zonder argumenten
Ik weet niet goed wat fok! daaraan moet doen. Je wil als forum zijnde vergaande vrijheid hebben om users zich te laten uiten, de grens van wat kan en wat niet kan is wat vaagjes hier en daar. (en de emotie die daar soms bij komt kijken)quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus zou je daar op moeten sturen. En dat gebeurt - ondanks dat goedbedoelde epistel van Danny - niet. Of in elk geval ruimschoots onvoldoende, is mijn mening. Dus dan trek je voor jezelf gewoon je consequenties; heel simpel. Het is verder geen drama hoor en ik lig er ook niet wakker van.
Die "ruzie" met kdaalder (lees: het wijzen op feiten) was het meer dan waard. Ik heb daar m'n beste kloon ooit aan overgehouden.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je je posts inderdaad niet zo haatdragend als anderen het opvatten nee, maar je hebt wel een groot talent voor ruzie krijgen hier. Ook in MUZ, zie het katten topic van kdaalder bijvoorbeeld
Heb je het over riazop? (Muz)quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die "ruzie" met kdaalder (lees: het wijzen op feiten) was het meer dan waard. Ik heb daar m'n beste kloon ooit aan overgehouden.
In MUZ stoor ik me (bijvoorbeeld) aan het commerciële gespam van een bepaalde persoon die niks anders doet dan overal op internet dezelfde bagger rondstrooien, met kliks erbij, etc. Zoiets maak je dan 1-2 keer kenbaar en daarna trek je een consequentie. Voor mij was dat: wegblijven uit het nieuwe muziek-topic, waar ik eerst graag postte.
Voor mij is de remedie gewoon: wegblijven uit subfora of specifieke topics waar ik me aan stoor. Als het mijn talent is om ruzies te krijgen, dan vermijd ik - heel simpel - die mogelijke ruzies gewoon. Iedereen blij
Goh, geeeeeeeen idee wie je bedoelt!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
In MUZ stoor ik me (bijvoorbeeld) aan het commerciële gespam van een bepaalde persoon die niks anders doet dan overal op internet dezelfde bagger rondstrooien, met kliks erbij, e
Ja jij was echt bloedserieus met hem aan het bekvechten, ik kon er wel om lachen hoor. En ik weet sindsdien ook alles van zijn katten 14.gifquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die "ruzie" met kdaalder (lees: het wijzen op feiten) was het meer dan waard. Ik heb daar m'n beste kloon ooit aan overgehouden.
In MUZ stoor ik me (bijvoorbeeld) aan het commerciële gespam van een bepaalde persoon die niks anders doet dan overal op internet dezelfde bagger rondstrooien, met kliks erbij, etc. Zoiets maak je dan 1-2 keer kenbaar en daarna trek je een consequentie. Voor mij was dat: wegblijven uit het nieuwe muziek-topic, waar ik eerst graag postte.
Voor mij is de remedie gewoon: wegblijven uit subfora of specifieke topics waar ik me aan stoor. Als het mijn talent is om ruzies te krijgen, dan vermijd ik - heel simpel - die mogelijke ruzies gewoon. Iedereen blij
Hij post dat ook steeds op youtube.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:43 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Goh, geeeeeeeen idee wie je bedoelt!
![]()
Volgens zit dat mannetje gewoon bij een of andere platenmaatschappij of zo. Die heeft bepaalde belangen.
Je mist nuance. Er zijn mensen die inderdaad te snel 'racist' roepen en er zijn mensen die terecht 'racist' roepen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:40 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Je bedoelt de persoon die iemand voor racist uitmaakt neem ik aan. Die hebben meestal geen argumenten nee.
sorry maar het woord racist heeft echt aan waarde verloren. niet meer serieus te nemen die term.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef girlygirl8 het volgende:
Je mist nuance. Er zijn mensen die inderdaad te snel 'racist' roepen en er zijn mensen die terecht 'racist' roepen.
Het bagatelliseren van racisme zoals je nu doet, is een houding die vooral rechtsextremisten hebben, en exact de houding die in het verleden (en wss ook in de toekomst) voor zoveel ellende heeft gezorgd.
Katten zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja jij was echt bloedserieus met hem aan het bekvechten, ik kon er wel om lachen hoor. En ik weet sindsdien ook alles van zijn katten 14.gif
Niet geheel en al mee eens. Erg vaak is het best terecht, zelfs meer dat ik soms denk, sinds wanneer zijn zulke uitlatingen ok geworden, word dat niet als racisme/discriminatie meer gezien?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:48 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
sorry maar het woord racist heeft echt aan waarde verloren. niet meer serieus te nemen die term.
daarvoor is het te veel een wegzetwoordje van links geweest (al vanaf de jaren 80!)
Ik betwijfel heel sterk of het wel een mannetje is. Maar goed, wat je ook aandraagt, er gebeurt niks mee. Dus trek je als user op een gegeven moment gewoon zelf wat conclusies.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:43 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Goh, geeeeeeeen idee wie je bedoelt!
![]()
Volgens zit dat mannetje gewoon bij een of andere platenmaatschappij of zo. Die heeft bepaalde belangen.
Ik heb trouwens niet met hem gevochten om z'n katten... - Het ging over z'n (belabberde) muzieksmaak, waarbij hij z'n "drie beste liedjes aller tijden" deelde, met kneuzen als NAS en 50 Cent als grote boegbeelden.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja jij was echt bloedserieus met hem aan het bekvechten, ik kon er wel om lachen hoor. En ik weet sindsdien ook alles van zijn katten 14.gif
Wat voor mongool ben jij.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb trouwens niet met hem gevochten om z'n katten... - Het ging over z'n (belabberde) muzieksmaak, waarbij hij z'n "drie beste liedjes aller tijden" deelde, met kneuzen als NAS en 50 Cent als grote boegbeelden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |