hij moet meer blowen manquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
normaal gesprokken kennen we hem als een rustige jongen, maar ondertussen
Ze eet het nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga straks nog eens kijken of het leeg is... Zou echt een wonder zijn.
baal er echt van dat je weer begonnen bentquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze eet het nu.Haha nice, ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga straks nog eens kijken of het leeg is... Zou echt een wonder zijn.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:08 schreef zeer het volgende:
[..]
baal er echt van dat je weer begonnen bent
heb net random voorbijganger geslagen uit frustratie
Anders ben je even sarcastischquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:08 schreef zeer het volgende:
[..]
zou je niet zeggen je komt altijd zo intelligent en ontwikkeld over
kweenie man klinkt toch als verslaving ;squote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
![]()
ja, mja na zware werkweek is het toch heerlijk om op vrijdagavond lekkere jonko te roken
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:09 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie man klinkt toch als verslaving ;s
colombiaans verkoudheidje enzoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ook jong geweest. Heb zo'n beetje heel Zuid Amerika door mijn neus gehad. Op gegeven moment kreeg ik zelfs kerstkaarten uit Colombia.
ik spaar ze om er vervolgens mee te knikkerenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar straks geen ogen meer
huh waarom?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar straks geen ogen meer
t is gewoon allemaal kutquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:15 schreef zeer het volgende:
[..]
tabak is wel echt factoor 1000 minder verslavend dan wiet heb ik altijd het idee
Minder?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:15 schreef zeer het volgende:
[..]
tabak is wel echt factoor 1000 minder verslavend dan wiet heb ik altijd het idee
kijk documentaire johquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken.
Een kinderfilmquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken.
Sooowwwquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:28 schreef Catkiller het volgende:
Ga lekker je hosselen vervelen en post niet hier Opsotje
Hihahoquote:
Oh oke zal jou wel weer whatsappenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:28 schreef Catkiller het volgende:
Ga lekker je hosselen vervelen en post niet hier Opsotje
Ik hoef geen sloppy seconds, zeker geen sloppy threehundreds.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh oke zal jou wel weer whatsappen
Je bent top 3, doe niet zo stom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |