quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Over dat thuisserver gedoe; bij mijn weten heb ik mijn auteursrecht niet expliciet overgedragen aan jou. Wat je doet (reproduceren van mijn posts op een andere website) kan dus illegaal zijn.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Prima joh, klaag me maar aan![]()
Niet vergeten Google en al die andere sites die je posts reproduceren ook aan te klagen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zij zullen wel juristen in dienst hebben die de data-opslag en weergave zo gemodelleerd hebben dat het toch binnen de regels valt. heb jij dat gedaan?
Nu is hij niet de enige die er over geklaagd heeft, maar goed, het was wel de druppel die de emmer deed overlopen. Waarom kunnen we geen leuke dingen hebben?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee. Wat ik wel heb gedaan is de tool offline halen. Hopelijk is het nu naar je zin.
Doe het, leef jezelf uit, maak van jouw hart geen moordkuil, leef jezelf uitquote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:24 schreef Fylax het volgende:
Godverdomme, Maanvis.Ik wil eigenlijk flippen en schelden, maar ik houd me in.
nee crewfunctie dit dat. denk dat iedereen wel beetje kan raden wat ik zou willen zeggenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe het, leef jezelf uit, maak van jouw hart geen moordkuil, leef jezelf uit
Euhh, ik roep hard maar haat MyCroft niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Adem in, adem uit.
Je weet pas hoe erg iets gewaardeerd wordt, als je het offline haalt. Haters roepen helaas altijd het hardst.
Wat een zika van een user, moge hij naar de maan gelanceerd worden en leven van rotte visjes.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee crewfunctie dit dat. denk dat iedereen wel beetje kan raden wat ik zou willen zeggen
Snap ikquote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee crewfunctie dit dat. denk dat iedereen wel beetje kan raden wat ik zou willen zeggen
Een één of andere zolderbewoner riep toch harder.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhh, ik roep hard maar haat MyCroft niet.
Jij bent hier alleen om op Maanvis te haten zeker. Vanwege je FOK!stokcomplex.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een één of andere zolderbewoner riep toch harder.
Een watvoorcomplexquote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent hier alleen om op Maanvis te haten zeker. Vanwege je FOK!stokcomplex.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry, kan het niet met voorbeelden illustreren, want Mycroft ligt eruit.
Bummerquote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry, kan het niet met voorbeelden illustreren, want Mycroft ligt eruit.
Je wil ook niet een rechtszaak riskeren.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:26 schreef Joezi het volgende:
Zet gewoon weer online joh, wat kan die kut maanvis je maken, wij staan achter je als FOK! zijnde.
Van wiequote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:38 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Je wil ook niet een rechtszaak riskeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |