ik weet het nog wel!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:49 schreef Crumpette het volgende:
Meld. zometeen weer naar de vk! En ik ben alweer vergeten wat ik wou vragen eerder deze week. Oh well...
Hoe weet je dat in en Nederlandse webwinkel?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
Bij aliexpress heb ik nog niet durven te bestellen (tip wel eerder gehad in het Dummies topic), hoe weet je zeker dat het 100% katoen of bamboe is en niet (deels) synthetisch?
Het is wel katoen maar heel dun, niet vergelijkbaar met het origineel.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
Bij aliexpress heb ik nog niet durven te bestellen (tip wel eerder gehad in het Dummies topic), hoe weet je zeker dat het 100% katoen of bamboe is en niet (deels) synthetisch?
Nee hoor, bijna alle kleding die ik er besteld heb is van katoen. Het een wel dikker/betere kwaliteit dan het ander.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:37 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Het is wel katoen maar heel dun, niet vergelijkbaar met het origineel.
De kleding is wel voornamelijk synthetisch.
Ah ok, andere kleding besteld dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee hoor, bijna alle kleding die ik er besteld heb is van katoen. Het een wel dikker/betere kwaliteit dan het ander.
Maar werd het dan verkocht alsof het katoen zou zijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:37 schreef Mariposas het volgende:
De kleding is wel voornamelijk synthetisch.
Ja. Deze bijvoorbeeld :quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Maar werd het dan verkocht alsof het katoen zou zijn?
Die tweede is een slechte H&M ripoffquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:57 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja. Deze bijvoorbeeld :
http://s.aliexpress.com/3mAVzaq2 en
http://s.aliexpress.com/NvqmuUzQ
Borstvoeding heb ik dan nog niet over gedroomdquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:49 schreef ikke_84 het volgende:
Marjolijntje je droom![]()
Ik droomde dat ik bv gaf en dat het heel goed gingen toen kwam peuter binnen stormen met een big smile
![]()
Balen van je afspraak, moet je nu dan weer een week wachten denk je?
http://www.babypark.nl/babypark-amersfoort.htmlquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:26 schreef Quoi het volgende:
Iemand nog een goede foute babysuperwinkeltip tussen Hoenderloo en Delft? Meneer bedenkt zich ineens dat we helemaal geen box/speel/muziekmobiel hebben. Dat we dat niet echt nodig hebben houd ik wijselijk voor me natuurlijk![]()
![]()
Ik heb het nu over een eckte fysieke winkel hè?
Niet helemaal op de route maar in Apeldoorn heb je de Babymax.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:26 schreef Quoi het volgende:
Iemand nog een goede foute babysuperwinkeltip tussen Hoenderloo en Delft? Meneer bedenkt zich ineens dat we helemaal geen box/speel/muziekmobiel hebben. Dat we dat niet echt nodig hebben houd ik wijselijk voor me natuurlijk![]()
![]()
Is dit een hint?quote:
Zou dan eerder naar de vestiging in Gouda gaan, die is groter 😊quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.babypark.nl/babypark-amersfoort.html
ik hoop het echt zeer van harte niet zeg! 😱 Nopenopenope, those days are long gone! 😂quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:38 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Is dit een hint?![]()
Quoi geen tips.
Ik zou ook niet melden dat je dat niet nodig hebtveel shop plezier
![]()
Miezziej ben je van plan veel lawaai te maken tijdens de bevalling?![]()
Ik heb last van mijn hormonen. Ik stuur man net een berichtje dat hij zo lief is en ik moet er gewoon van huilen
Nee, eigenlijk niet, maar je weet maar nooitquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:38 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Is dit een hint?![]()
Quoi geen tips.
![]()
Ik heb last van mijn hormonen. Ik stuur man net een berichtje dat hij zo lief is en ik moet er gewoon van huilen
Hahaha Ikke, dat zijn nog eens berichtenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:38 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Is dit een hint?![]()
Quoi geen tips.
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als dat zo is eet ik twee schoenen op. It's a promise.
alleen hierom al zou ik zulks nooit doen. 💕quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als dat zo is eet ik twee schoenen op. It's a promise.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hoop het echt zeer van harte niet zeg! 😱 Nopenopenope, those days are long gone! 😂
dat voelt beter hè. Dat je meer 'vrij' bent om naar buiten te gaan enzo. (Denk ik zomaar) hoe gaat het nu met je puinbekken?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:44 schreef Mies_poes het volgende:
Oh en vandaag is mijn laatste dag ziektewet en daarna VERLOF!Eigenlijk vanaf maandag, maar het weekend zit ertussen. Toch een fijn gevoel om straks verlof te hebben na twintig weken ziektewet.
ik heb mijn eerste kind net 'af' die gaat volgende week het huis uitquote:
Heerlijk he die hormonenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:42 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar je weet maar nooit![]()
Ik moest gister ook opeens een beetje huilen. Vraagt mijn man wat er is. "Ik weet het niehiiet ik wil gewoon de baby" en vervolgens ging ik mezelf uitlachen
![]()
ow ja dat was echt een inschattingsfoutquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb mijn eerste kind net 'af' die gaat volgende week het huis uit![]()
![]()
Maar ik neem wel een hond ofzo.
Hé jij hier?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat voelt beter hè. Dat je meer 'vrij' bent om naar buiten te gaan enzo. (Denk ik zomaar) hoe gaat het nu met je puinbekken?
ik heb héle zoete kindjes heurquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:55 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
ow ja dat was echt een inschattingsfout![]()
Wel weer een hele stap als je kind het huis uit gaat![]()
Honden zijn ook leuk hoor.
En die luisteren ook nog eens een stuk beter
dat herken ik wel hoor. Dat het dan meer 'mag'quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:55 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Hé jij hier?
Het is meer dat het psychisch anders voelt, want veel meer dan elke dag even naar de supermarkt lopen, zit er toch niet in
Puinbekken is still going strong bergafwaarts. Maar ja, het is niet anders.
Wat ben je voor een mod als je dat lijstje niet eens uit je hoofd kent?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb héle zoete kindjes heuren het zou technisch gezien nog best kunnen. Maar drie is echt genoeg
![]()
Ff lezen wie er zwanger zijn en hoever enzo.
een lang afwezigequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:05 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Wat ben je voor een mod als je dat lijstje niet eens uit je hoofd kent?
Ik kende dat nog niet. Ben je daar tijdens je zwangerschap onder behandeling geweest of erna?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat herken ik wel hoor. Dat het dan meer 'mag'
Echt balen van je bekken. Ik had veel baat bij therapie van het spine and jointcenter. Heb jij ook zoiets?
Prenatal of Babypark Amersfoort of een babydump ergens?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:26 schreef Quoi het volgende:
![]()
Eentje? Ik maak zo'n twee keer per maand een foto van het vooraanzicht van mijn buik, toevallig net ook. Mijn buik zit vol. Echt geen mooi gezicht, maar ik ben er zo trots op dat daar een baby'tje in zit. Mijn babyquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb wel koopdrang, maar ik vind alles te duur of te stomEn ik wil normale kleren voor mezelf hebben, maarja..
Ik ontdekte een scheur op mijn buik
tijdens en erna. Een therapeut van daar bij mij in de buurt dan. Het hielp niet verbeteren maar wel voorkomen van slechter worden. En oefeningen die de boel weer recht konden zetten.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:07 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Ik kende dat nog niet. Ben je daar tijdens je zwangerschap onder behandeling geweest of erna?
Ik ben gisteren voor voorlopig de laatste keer bij de bekkenfysio geweest, omdat het niet helpt. Ze zei zelf al dat er meestal wel een balans wordt gevonden met oefeningen, maar bij mij niet. Dus ik ga thuis de oefeningen doen en na de bevalling maar verder kijken.
Ik wil ook normale kleding voor mezelfquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb wel koopdrang, maar ik vind alles te duur of te stomEn ik wil normale kleren voor mezelf hebben, maarja..
Ik ontdekte een scheur op mijn buik
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:16 schreef WupWup het volgende:
Leuk SQ! Ik heb deze al een paar weken liggenhttps://www.noppies.com/n(...)i4mM4CFQPgGwodbPIHtA
Ohhhhh dan heb ik ineens weinigquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:39 schreef Veruca_Assault het volgende:
Ik telde even de babykleding;
16 broekjes in maat 50/56
18 topjes 50/56
21 rompertjes 50/56
3 onsies 50/56
Oh dear. De onsies heb ik zelf gekocht, de rest gekregen 😂
Haha goed beginquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:39 schreef Veruca_Assault het volgende:
18 topjes 50/56
21 rompertjes 50/56
3 onsies 50/56
Kan ook nog veranderen! Mijnes kwam eruit met donker haar en grijze ogen, een jaar later is hij rossig blond met bruine ogenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:55 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Haha goed begin![]()
Leuk ook dat je zoveel gekregen hebt!
Ik zou niet weten wat voor kleuren zullen gaan passen bij de baby. Ben echt benieuwd hoe onze mix er uit ziet
Ok ik neem mijn woorden terug over veel hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:39 schreef Veruca_Assault het volgende:
18 topjes 50/56
21 rompertjes 50/56
3 onsies 50/56
Dat is 1 van mijn specialiteiten.. ik vind het echt een bagger winkelquote:
Die heeft nog geen meldplichtquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:10 schreef Mies_poes het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met Twinkle gaat.
Hier ook nog nooit geslaagd in de babyparkquote:
Nee, da's dan redelijk normaalquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:16 schreef Veruca_Assault het volgende:
Ik denk dat ik er een serieus punt van moet gaan maken om alles gedragen te laten zijn. Het meeste heb ik gekregen van mijn zussen. Ik heb er 3 en die zijn koopziek ofzo. En ook allemaal echt leuk spul! Geen winnie de Pooh meuk enzo. Veel grafische printjes enzo.
Ik heb nog praktisch niets in 62 en hoger maar koop ook niets omdat ik weer veel meuk verwacht.
Heb trouwens 10 mega hydrofielen en 10 kleinere. Ook best veel volgens mij...
+1, ik kom er eigenlijk altijd alleen om te plassenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:20 schreef Burdie het volgende:
Bij de Prénatal vind ik alles te duur of lelijk of niet nodig.
Nou hebben wij natuurlijk maar weinig nodig omdat buikbaby een voorganger heeft waar we veel voor gekocht hebben.
Wat leuk dat je al wat hebt! En SQ ook al! Ik heb me gisteren nog in kunnen houden bij een sale-rek van BESS. Maar dit keer gaat het niet lang duren tot de eerste aankoopquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:16 schreef WupWup het volgende:
Leuk SQ! Ik heb deze al een paar weken liggenhttps://www.noppies.com/n(...)i4mM4CFQPgGwodbPIHtA
Ik herinner me nog dat ons eerste uitstapje-met-baby naar de Prénatal ging. Ik wilde zo graag voor kuiken een jongenspakje kopen ipv alleen maar unisex. Het viel toen zo tegen wat ze hadden, het was allemaal lelijk, te groot of duurquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1, ik kom er eigenlijk altijd alleen om te plassen(als ze dit nu lezen laten ze me nooit meer binnen
)
Van de tien keer dat ik bij prenatal kom koop ik twee keer iets denk ik. Ik heb er een keer een Dooky gekocht en een billendoekjesdoos en ooit een paar jurkjes voor mezelf.
Ja da's mijn ervaring dus ook. Al gaan er hele volksstammen helemaal op los.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat ons eerste uitstapje-met-baby naar de Prénatal ging. Ik wilde zo graag voor kuiken een jongenspakje kopen ipv alleen maar unisex. Het viel toen zo tegen wat ze hadden, het was allemaal lelijk, te groot of duur.
Ik kom meestal uit op dat wat ik wil is dan net weer niet in de winkel dus moet online.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:28 schreef marel88 het volgende:
Ik ben er ook helemaal niet goed in, ergens speciaal naar toe gaan om wat te kopen. Ik loop beter toevallig tegen iets aan.
O hoi geen zorgen om mij hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:10 schreef Mies_poes het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met Twinkle gaat.
Nou hèquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:34 schreef Crumpette het volgende:
+111111.
jongenskleren zijn sowieso in nederland om te huilen vaak.
Beterschapquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Lichamelijk niks te klagen. Psychisch hakt het er flink in. Dat had ik bij nr 1 en 2 ook vanaf rond de 32 weken. Trap er weer met beide pootjes in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, ook in grotere maten wordt het niet beter merk ikquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:01 schreef Cygne het volgende:
Wat een tof pakje sq!
Hoi, er klopt helemaal niks van de info die je van je apotheek en huisartsenpraktijk hebt gekregen. Ik DM je even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks. Lief!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:03 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hoi, er klopt helemaal niks van de info die je van je apotheek en huisartsenpraktijk hebt gekregen. Ik DM je even.
oh ik vind het zó leuk om jou hier te zien hequote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:01 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Inderdaad, ook in grotere maten wordt het niet beter merk ik![]()
Van 1e pakjes hou ik me nog even afzijdig; eerst maar de volgende weken doorkomen
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ik vind het zó leuk om jou hier te zien he![]()
Dat zat ik mij ook vandeweek te bedenken!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:11 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]ik ben ook zo blij hier te zijn
![]()
En met zoveel bekenden ook nog eens
Dit. Ben vroeger apothekersassistente geweest en dit middel wordt regelmatig gebruikt, juist bij zwangerschapsmisselijkheid.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:03 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hoi, er klopt helemaal niks van de info die je van je apotheek en huisartsenpraktijk hebt gekregen. Ik DM je even.
Ja, dat wist ik inderdaad. Maar er werd dus expliciet bijgezegd dat ik het daarna niet meer kreeg. Zowel door de apothekersassistente en de huisartsassistente.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:19 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Dit. Ben vroeger apothekersassistente geweest en dit middel wordt regelmatig gebruikt, juist bij zwangerschapsmisselijkheid.
Die 14/15 dagen klopt wel, bij eerste uitgifte mag je maar voor 2 weken meegeven, is met alle medicatie
Misschien ook goed om het farmacotherapeutisch kompas nog even na te lezen hierop, dat zegt iets heel anders dan de assistentes.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:24 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik inderdaad. Maar er werd dus expliciet bijgezegd dat ik het daarna niet meer kreeg. Zowel door de apothekersassistente en de huisartsassistente.
Maar ik ben weer blij met jullie input.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:11 schreef Fazzoletti het volgende:
![]()
Voor 99% van de geneesmiddelen is het Kompas geen actuele bron van informatie bij zwangerschap en borstvoeding, maar in dit geval wel omdat Emesafene speciaal geregistreerd is voor gebruik bij zwangerschapsmisselijkheid.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:04 schreef Clubsoda het volgende:
Misschien ook goed om het farmacotherapeutisch kompas nog even na te lezen hierop, dat zegt iets heel anders dan de assistentes.
jij gaat zo hard dat je voor de peuterdreumescombomeet kanquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:16 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
Volgend jaar gewoon een baby/peuter combomeet
Dank voor die toevoegingquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Voor 99% van de geneesmiddelen is het Kompas geen actuele bron van informatie bij zwangerschap en borstvoeding, maar in dit geval wel omdat Emesafene speciaal geregistreerd is voor gebruik bij zwangerschapsmisselijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cygne, wat kut die misselijkheid. Lijkt me heel naar![]()
En Twinkle'gelukkig' herken je het, maar het maakt het niet minder lastig lijkt me.
Of een babydreumescombomeetquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij gaat zo hard dat je voor de peuterdreumescombomeet kan
Ik vind het anders prima pakjes voor een meisje.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had de helft van mijn pakjes kunnen recyclen als dit een jongen is.
Ware het niet dat ik alles verkocht heb![]()
Ja dat zat ik me ook net te bedenken toen ik door die foto's bladerdequote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:40 schreef Crumpette het volgende:
Omg die mini f lijkt al zo veel op F nu!te gek.
ik ook, anders had ik het haar nooit aangetrokkenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:42 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ik vind het anders prima pakjes voor een meisje.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:48 schreef Unihipili het volgende:
Ohh ik begreep het verkeerd.
Ik bedoel dan; ik vind ze allemaal best wel unisex.
6 dagen! Toen kon ik hem nog net voor de laatste keer in z'n 1e pakje frotten (franse maten vallen kleinquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, anders had ik het haar nooit aangetrokken
Ja, F lijkt daar echt bizar veel op F al! Hoeveel dagen is hij daar?
Juist leuk toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
Al doe ik mijn dochter tegenwoordig wel een staartje of een speldje in want ik merk dat mensen daar echt mee worstelen. Als baby was ze altijd een "hij" maar nu zie je ze echt tot het pijnlijke toe twijfelen
Boaz nooit uitgescholden voor jongen? Valt me tegenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn babyDjenna werd ook regelmatig uitgescholden voor jongen ondanks compleet in het roze. In het eerste jaar had ze ook niet zoveel haartjes (dus ik snap het ergens wel maar toch
)
Bij Boaz nooit gehad bedenk ik me nu.
Mwah, ik kocht laatst van Razz een meisjes pakje over; blauw met witte sterretjes.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:41 schreef Roomsnoes het volgende:
Oii zoete F 😍
Straks heb je er gewoon nog een fazz! Ik vind het zo tof!
En verder eens met dat shoppen voor jongetjes lastiger is. Nou was ik al niet van de typische meisjeskleding, maar probeer maar eens donkerblauw met sterretjes te ontwijken. Doe mij ook maar rood, geel en groen!
Noooquote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:17 schreef Miezziej het volgende:
Als ik niet binnenkort beval, weet ik het ook niet meergenoeg lichaamsbeweging gehad voor een heel jaar
Ik dacht ik ga ff wassen. Was er iets met de afvoer. Hele zolder onder het water. En alleen thuis. The joys of life.
/liefdagboek
Wat liefquote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:49 schreef Cygne het volgende:
Ah Miez wat naar!![]()
Zetpillen zijn binnen. Man hoefde die andere niet eens in te leveren. 'Oooh is het zooo erg?!', had ze gezegd.
En ik heb iets kunnen eten. Man had een klein bekertje gevuld met feta, olijfjes en wat knoflook. Bleef erin en het smaakte zelfs. Ik kan wel bijna huilen van opluchting.
Hij had gelezen op internet dat je maag niet te vol of te leeg mag zijn omdat dat het erger maakt. En welke drankjes helpen. Dat heeft hij dus allemaal gehaald.
Ah wat lief!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:49 schreef Cygne het volgende:
En ik heb iets kunnen eten. Man had een klein bekertje gevuld met feta, olijfjes en wat knoflook. Bleef erin en het smaakte zelfs. Ik kan wel bijna huilen van opluchting.
Hij had gelezen op internet dat je maag niet te vol of te leeg mag zijn omdat dat het erger maakt. En welke drankjes helpen. Dat heeft hij dus allemaal gehaald.
Vocht buiten je knieën?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:39 schreef Miezziej het volgende:
Dus lekker op de knieën water opdweilen. Ongeveer een hele emmer volLichtpuntje: ontdekt dat ik geen vet-knieën heb maar vocht-knieën
![]()
![]()
Als het goed is, dekt de verzekering je schade. Kan je een klusjesman laten komen als je wiltquote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:39 schreef Miezziej het volgende:
De vloer lijkt redelijk in orde, alleen is er ook water langs de muur gelopen. Hopelijk trekt dat nog weg. En anders moet ik daar maar heel veel foto's ophangen van de baby straks ofzo![]()
Jup.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
Mijn kraampakket is zojuist afgeleverd, dan ben je wel echt heel erg zwanger hè?
probeerden ze je ook te foppen met een leuk kadootje bovenop?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
Mijn kraampakket is zojuist afgeleverd, dan ben je wel echt heel erg zwanger hè?
Ik zat ook te denken aan zo'n haakje, maar heb het nog niet gedaan. Wat was jullie gedachtegang hierachter? Vind je het geen prettig idee als je baby daar met de deur dicht ligt?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:19 schreef Quoi het volgende:
Cygne, dat is een fijne mijlpaal. En wat lief van jouw meneer, die olijfjes en feta enzo!
Miezz, minder![]()
Terwijl ik een tukje deed installeerde mijn meneer een poesproof haakje op de babykamer. Zo kan 'ie op een kier zonder dat ze er in kunnen. Ronde twee van poes versus deur is nu net ingegaan. Tot zover 0:1![]()
Ofwel, we zijn weer thuis
Dat nog niet. Bbz tot ruim 7 weken. Missed abortion ben ik gecuretteerd met 12 weken. Maar werd toen al met de echo 10 dagen teruggezet. Nu iig nog geen achterstand gezien.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:16 schreef Mies_poes het volgende:
Jee wat kut Miezziej! Hopelijk valt de schade mee!
Wat goed, Cygne! Is dit dan ook je langste zwangerschap ever?
Sorry, meld! Was met windows 10 in de weerquote:
Vooralsnog gaat het zoals het moet gaan dusquote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:22 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dat nog niet. Bbz tot ruim 7 weken. Missed abortion ben ik gecuretteerd met 12 weken. Maar werd toen al met de echo 10 dagen teruggezet. Nu iig nog geen achterstand gezien.
Voorlopig niet. Ons huis zit zo in elkaar dat alles beneden is behalve de babykamer (waskamertje, wc en berging). Kiertje lijkt me erg fijn dan, maar wil er niet altijd een poes hebben. Een van de twee is inmiddels verknocht aan de kamerquote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:22 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken aan zo'n haakje, maar heb het nog niet gedaan. Wat was jullie gedachtegang hierachter? Vind je het geen prettig idee als je baby daar met de deur dicht ligt?
Ja, een badthermometer, terwijl ik juist had bedacht er geen te kopen, omdat je ook gewoon met je elleboog kan voelen of het goed is.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
probeerden ze je ook te foppen met een leuk kadootje bovenop?
Mijn man zo van: "Je loopt straks dus helemaal leeg?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Vivi verrassingsfoppakket![]()
Nah ik heb de vorige keren het overgrote deel met de kraam mee kunnen geven op haar laatste dag
Wij hebben 'm van IKEA, maar als je zoekt op 'deurhekje' vind je wel een hoop alternatievenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:18 schreef Fieder het volgende:
Burdie das n handig hekje! Wat voor merk is dat?
Ja, die hadden dit jaar het beste pakket qua vergoedingen rondom zwangerschap.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:34 schreef Burdie het volgende:
Vivi, ben je ook bij Delta Lloyd verzekerd?
Maar niet het beste cadeau bij het kraampakket helaasquote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:35 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja, die hadden dit jaar het beste pakket qua vergoedingen rondom zwangerschap.
Deze is van bébé-jou, dat merk waar de babyzaken vol mee liggen. En anders heb ik mijn ellebogen nog.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:41 schreef Burdie het volgende:
Maar niet het beste cadeau bij het kraampakket helaas.
De badthermometer van de vorige keer was echt heel snel stuk. Als 'ie het ooit goed gedaan heeft.
Ikea heeft momenteel niets vanwege een terugroepactie. Dus iedereen die van zijn ikea traphekje af wil, retour naar Ikea en je krijgt je geld terug.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben 'm van IKEA, maar als je zoekt op 'deurhekje' vind je wel een hoop alternatieven.
Wij hebben er ook een bij de achterdeur, handig om de deur open te kunnen houden zonder dat de honden steeds naar buiten gaan.
Die van mij ligt hier al twee weken ongeopend. Ontkenningsfase? Beetje laat he ;-)quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
Klopt inderdaad helemaal geen bal van, echt welke apotheek vertelt jou dit? emesafene is júist voor misselijkheid tijdens zwangerschap. Heel veel onderzoek heeft geen aanwijzingen voor schadelijkheid aangetoond. Neem het alsjeblieft als je niks kunt binnen houden! Apotheker hier dus als je meer info wenst kun je me altijd even een berichtje sturen!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:03 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Daarom noemde ik ook het alternatiefquote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:54 schreef Sull het volgende:
Ikea heeft momenteel niets vanwege een terugroepactie. Dus iedereen die van zijn ikea traphekje af wil, retour naar Ikea en je krijgt je geld terug.
Dees!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:45 schreef Burdie het volgende:
Welke, Quoi?.
Ik zou wel adviseren je goed in te lezen tzt, er zitten ook best wat nadelen aan inbakeren namelijk.
Nooooou dat laatste is wel wat pessimistisch hoor! Je hoeft niet dood om het matras te verzieken. Aan 300 cc heb ik genoegquote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja, een badthermometer, terwijl ik juist had bedacht er geen te kopen, omdat je ook gewoon met je elleboog kan voelen of het goed is.
[..]
Mijn man zo van: "Je loopt straks dus helemaal leeg?" er zit ook echt genoeg absorberend materiaal in om volledig dood te bloeden zonder het matras te verpesten.
Ik heb het ook genomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:29 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad helemaal geen bal van, echt welke apotheek vertelt jou dit? emesafene is júist voor misselijkheid tijdens zwangerschap. Heel veel onderzoek heeft geen aanwijzingen voor schadelijkheid aangetoond. Neem het alsjeblieft als je niks kunt binnen houden! Apotheker hier dus als je meer info wenst kun je me altijd even een berichtje sturen!
Zal ik doen. Ik laat sowieso jou voorquote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:31 schreef ikke_84 het volgende:
Quoi laat je baby nog maar ff zitten hoor
Hopelijk helpt het haakje voldoende om poes buiten te houden.
Zal ik ook nog een keer, gewoon voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:11 schreef Fazzoletti het volgende:
![]()
Ja joh, zo'n 3e doe je er toch gewoon even bij?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zal ik ook nog een keer, gewoon voor de gezelligheid?
+1quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:31 schreef mignonne het volgende:
Nooooou dat laatste is wel wat pessimistisch hoor! Je hoeft niet dood om het matras te verzieken. Aan 300 cc heb ik genoeg![]()
*scheefliggendematjeshaat
Als je je benen nog even dicht knijpt kan je toch nog mooi 4 weken meegenietenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:18 schreef Crumpette het volgende:
Godsamme jongens, ben ik net klaar en dan word het hier weer gieren van het lachen?
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:22 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Als je je benen nog even dicht knijpt kan je toch nog mooi 4 weken meegenieten
Dus jij gaat gelijk voor nr 3 na dees? Wat gaaf!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:32 schreef Fazzoletti het volgende:
Wel jammer dat je al te laat bent voor een irish twin Razz
Had toch leuk geweest om dat nóg een keer te zien hier![]()
zo interpreteerde ik het ook niet johquote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:47 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Nee dat weet ik natuurlijk, zo bedoelde ik het niet, sorry
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:49 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
zo interpreteerde ik het ook niet johno worries
Ik dacht dat jij plots al je baby hadquote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:18 schreef Crumpette het volgende:
Godsamme jongens, ben ik net klaar en dan word het hier weer gieren van het lachen?
In dat geval al tijdens je laatste week van kraamzuivering aan de clomidquote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:49 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
zo interpreteerde ik het ook niet johno worries
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:51 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij plots al je baby hadMaar ik kwam dus even spieken of Razz alweer knocked up was
![]()
Wutquote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:51 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij plots al je baby hadMaar ik kwam dus even spieken of Razz alweer knocked up was
![]()
quote:
Hoe durft ie?!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Wutheb ik een baby?
nee helaas lig ik nog als een aangespoelde walvis in mijn bed.
trololo kint komt vast op zijn UD ofzo.
+1quote:Op zaterdag 30 juli 2016 07:35 schreef Dot. het volgende:
41+6 kinderen kan ik wel aanraden trouwens, worden ze heel leuk van
of twee weken er na inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Wutheb ik een baby?
nee helaas lig ik nog als een aangespoelde walvis in mijn bed.
trololo kint komt vast op zijn UD ofzo.
Neequote:Op zaterdag 30 juli 2016 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of twee weken er na inderdaad(ik weet dat je daar liever niet aan denkt, maar hou er rekening mee dat dat óók kan
)
Twee kindjes krijgen die allebei geboren worden binnen 1 jaar (maar geen echte tweeling zijn), dat noemt men een 'Irish twin'!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:38 schreef WupWup het volgende:
Wat is trouwens toch dat Irish twin wat jullie steeds roepen?
Zeer goede vraagquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:38 schreef WupWup het volgende:
Wat is trouwens toch dat Irish twin wat jullie steeds roepen?
Bij mij was de echo met 24 en 26 weken prima. Met 28 weken heb ik nog een echo gehad en daar was niet veel meer op te zien.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:27 schreef Ooi86 het volgende:
Ik check ook even in. Vandaag had ik met 20+1 weken de medische echo. Alles was helemaal goed en het is nog steeds een jongen![]()
Zo leuk om weer even naar de baby te kunnen kijken. Nu maar eens een afspraak gaan maken voor een pretecho. Nog tips over op welke termijn dat het best is? Ik dacht zelf een week of 25?
Wij hebben m vorige week met 25 weken gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:27 schreef Ooi86 het volgende:
Ik check ook even in. Vandaag had ik met 20+1 weken de medische echo. Alles was helemaal goed en het is nog steeds een jongen![]()
Zo leuk om weer even naar de baby te kunnen kijken. Nu maar eens een afspraak gaan maken voor een pretecho. Nog tips over op welke termijn dat het best is? Ik dacht zelf een week of 25?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 30-07-2016 13:45:58 ]S. 2014
J. 2016
Kun je niet gewoon minder met ze delen zo van tevoren? Scheelt misschien die drama telkens. Of stellen ze echt van die heel gerichte vragen ofzo?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:01 schreef Mies_poes het volgende:
Wij zijn vandaag bij mijn schoonouders en vertelden dat we het geboortekaartje pas twee weken na de geboorte willen versturen. Zoals we er nu tegenaan kijken willen we eerst lekker rustig bijkomen en genieten met de mensen doe dichtbij ons staan. Daarna mag de drukte losbarsten. Toen schoonmoeder het hoorde schreeuwde ze tot drie keer toe dat ze het ontzettend dom vond en belachelijk. Juist de kraamzorg kun je gebruiken voor het bezoek. Wat we er ook tegenin brachten, het is ontzettend dom van ons
Toen ook maar even verteld dat we de eerste paar uur na de geboorte ook niet meteen bellen, we willen eerst lekker met zijn drietjes zijn en het lijkt me ook heel speciaal dat verder niemand weet dat ze er isLaten we zeggen dat ze not amused was
Ben maar even op bed gaan liggen om te 'rusten'. Ik kan zó slecht tegen mensen die met hun mening zo hard zijn over onze keuzes. Wij doen het lekker op onze manier.
Bovenkant en de blaas? Huhquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:48 schreef Selvaria het volgende:
Een beurs gevoel thv bovenkant baarmoeder/blaas (anatomie is niet mijn sterkste vlak, maar daar ongeveer), klinkt dat iemand bekend in de oren?
Zo opgezwollen ben ik nog niet inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:09 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Bovenkant en de blaas? Huh.
Bovenkant bij middenrif wel.
Jepp. Ik heb erg last van mijn blaas. Steeds als er ook maar een druppel in zit, voelt het geïrriteerd, dat blauwe plekken gevoel. En ik moet echt heel irritant vaak plassen, iets wat ik echt niet herken van de zwangerschap met O. Maandag even met een plasje langs de dokter om een blaasontsteking uit te sluiten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:48 schreef Selvaria het volgende:
Wij zijn ook niet van plan een duowagen te kopen, ondanks dat N. pas 20 maanden is als baby 2 komt. Meerijplankje of anders draagdoek/zak zal voldoende moeten zijn en anders zien we dat dan wel en is zo'n ding alsnog snel genoeg aangeschaft.![]()
Een beurs gevoel thv bovenkant baarmoeder/blaas (anatomie is niet mijn sterkste vlak, maar daar ongeveer), klinkt dat iemand bekend in de oren?
Thnxquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:51 schreef Soempie het volgende:
voor Ooi. Met hoeveel weken had je al gezien dat het een jongetje was?
Ja prima hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
gefeliciteerd met de goede echo Ooi!
Wil je <jongen> achter je naam in de OP?
Dat is zeker wel een optiequote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:52 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon minder met ze delen zo van tevoren? Scheelt misschien die drama telkens. Of stellen ze echt van die heel gerichte vragen ofzo?
Ik weet welke dat is. De abc-zoom. Dat was de nachtmerrie van mijn vriend. Hij riep gelijk daf we die niet gingen kopen toen we wisten dat we een tweeling kregen. Hij zei; dan komt eerst een kind, dan waaaaaaagen, dan nog een kind, dan duwstang en dan pas de vader/moeder. Slagschip noemde hij het.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
Een vriendin van mij heeft straks een peuter van 2 jaar en 3 maanden als haar tweede geboren wordt en ze heeft alvast een duowagen gekocht (nieuw). En dan niet zo'n compacte met een "ondergeschoven kindje" of met de kindjes naast elkaar, maar eentje waarbij de kindjes recht achter (of tegenover, als je de voorste wandelwageninzet omkeert) elkaar zitten. Ik vind het een ontzettend lomp ding.
Mijn dreumes vindt het prachtig onderin! "Annie onde, Tas bove!" roept ze dan. Dus het lijkt misschien zieliger dan het isquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:10 schreef ikke_84 het volgende:
Vivi die lange wagens zijn echt lomp ja![]()
Maar ik vind die waar 1 kindje onderin zit echt zieligwel naar gekeken want compact maar ik zou me heel schuldig voelen om 1 van de 2 onderin weg te moffelen.
Burdie je schoonmoederlaat ze de wagen toch lekker daar staan dan kan ze er zelf mee gaan wandelen als de kindjes een keer komen.
Mijn peuter is al 2.5 geweest maar gaat nog prima in de buggy, lui ding
Lekker thuis blijven, of laat je man alleen gaanquote:Op zondag 31 juli 2016 09:00 schreef Miezziej het volgende:
Blij dat ik (nog?) niet hoef na te denken over duo wagens e.d.
Vanmiddag ook een verjaardag. Stiekem niet zo heel veel zin inDenk niet dat we tot laat zullen blijven. Als ik niet kom denkt iedereen vast dat ik aan het bevallen ben dus voel me ook een beetje verplicht
. Ach ja, het is wel leuk om mensen weer te zien enzo.
Verder wil ok graag coconnen merk ik. Gister had ik wat harde buiken en krampen dus hoopte stiekem op wat actie maar helaas. Hopelijk is mijn lichaam gewoon goed aan het voorbereiden. Ik heb nog steeds last van mijn handen en soms is dat best pijnlijk, dat ben ik een beetje zat
Ik 4 jaar terugquote:Op zondag 31 juli 2016 09:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Succes Angelatje. Op 31-7 worden hele leuke kinderen geboren.
2 jaar geleden lag ik op de verloskamer...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |