ik weet het nog wel!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:49 schreef Crumpette het volgende:
Meld. zometeen weer naar de vk! En ik ben alweer vergeten wat ik wou vragen eerder deze week. Oh well...
Hoe weet je dat in en Nederlandse webwinkel?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
Bij aliexpress heb ik nog niet durven te bestellen (tip wel eerder gehad in het Dummies topic), hoe weet je zeker dat het 100% katoen of bamboe is en niet (deels) synthetisch?
Het is wel katoen maar heel dun, niet vergelijkbaar met het origineel.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
Bij aliexpress heb ik nog niet durven te bestellen (tip wel eerder gehad in het Dummies topic), hoe weet je zeker dat het 100% katoen of bamboe is en niet (deels) synthetisch?
Nee hoor, bijna alle kleding die ik er besteld heb is van katoen. Het een wel dikker/betere kwaliteit dan het ander.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:37 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Het is wel katoen maar heel dun, niet vergelijkbaar met het origineel.
De kleding is wel voornamelijk synthetisch.
Ah ok, andere kleding besteld dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee hoor, bijna alle kleding die ik er besteld heb is van katoen. Het een wel dikker/betere kwaliteit dan het ander.
Maar werd het dan verkocht alsof het katoen zou zijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:37 schreef Mariposas het volgende:
De kleding is wel voornamelijk synthetisch.
Ja. Deze bijvoorbeeld :quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Maar werd het dan verkocht alsof het katoen zou zijn?
Die tweede is een slechte H&M ripoffquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:57 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja. Deze bijvoorbeeld :
http://s.aliexpress.com/3mAVzaq2 en
http://s.aliexpress.com/NvqmuUzQ
Borstvoeding heb ik dan nog niet over gedroomdquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:49 schreef ikke_84 het volgende:
Marjolijntje je droom![]()
Ik droomde dat ik bv gaf en dat het heel goed gingen toen kwam peuter binnen stormen met een big smile
![]()
Balen van je afspraak, moet je nu dan weer een week wachten denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |