abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 juli 2016 @ 04:17:33 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_164081901
.....prestigieuze paste niet in de TT.

Ze zijn al 15 jaar aan het vergaderen, steggelen, ontwerpen, kibbelen, hoop geven, geld zoeken, sponsors geïnteresseerd maken, bedelen, bedisselen, koeioneren, enthousiasmeren, voorliegen, stemmingmakerijen, beïnvloeden, wanhopen, desilusioneren, beduvelen, bedotten, wanbeleidten, zwijgen, hopen, intemmen, afkeuren, bevroeden, ontkrachten, stimuleren, ontmoedigen, politiciseren, polemieken, onthullen, bruskeren, gedogen, ontkennen, beweren, samenzweren, over een eventuele verbouwing van de oude Kuip, het bouwen van een nieuwe Kuip of over de plaats waar de misschien in de planning passende, moderne, nieuwe Kuip moet komen.

In Rotterdam komt een 60 meter hoog reuzenrad naast de Erasmusbrug, als het aan de bouwer en de gemeente ligt. Eerst moeten er nog gesprekken gevoerd worden met omwonenden, voordat de attractie - die vijf jaar moet blijven staan - kan worden gebouwd.

Ik zelf heb ondertussen al een stuk of vijf topics geopend over het feit dat het er aan zat te komen, dat er een besluit zou worden genomen. Niet eens dat er een besluit was of dat het in kannen en kruiken zou zijn geweest. Begin dit jaar werd er weer eens groots aangekondigd dat er een beslissing was genomen over de plaats waar de nieuwe Kuip zou worden gebouwd. Interviews met omwonenden, die klaagden en hun beklag deden over het verdwijnen van hun weide uitzicht. Het vernielen van de aanblik van hun ruimtelijke woonomgeving. We zijn bijna een jaar verder, en het is weer eens oorverdovend stil. Als het regent zit je in de kuip zeiknat te worden. Vluchten helpt niet meer, zou niet weten waar naar toe. Schuilen kan ook niet, achter de facade van het zogenaamde legioen, het beste publiek van Nederland wordt door iedereen gezegd, gaat een trieste bedoening schuil. Zelden een kampioenschap, af en toe een bekerwinst. En nog blijven ze aantobben met een ooit mooi stadion, dat inmiddels is ingehaald door een honderden meters lange prestigieuze onzin trap, en een walgelijk kitscherig verlichte, megalomaan kermisrad, die nog lelijker gaat worden dan een huilend, blind zigeunerinnetje in een Kerststal.

Haalt van Bronckhorst de Kerst ? Ze weten nu wat ze in de kuip hebben. Dat bleek vorig jaar al, toen Feyenoord zeven wedstrijden achter elkaar verloor.
Geen geld, geen budget om de trainer te ontslaan. Daarom zit van Geel er ook nog. Bij een beetje topclub, lig je er na drie achtereenvolgende nederlagen rigoureus uit. Dat zegt dus gelijk alles. Bij een topclub. Dat wil Feyenoord ook weer worden. Dat word je echter niet als je meer waarde hecht aan toeristische attracties in je stad dan aan een voetbalarena, waar het legioen, met een eventueel dak boven het hoofd, kan bewijzen dat ze inderdaad het beste publiek van Nederland is. Een stadion die met trots de oude Kuip kan en mag opvolgen.Tot dan blijft het oude stadion een badkuip, waar de stop uit is getrokken, en het water wegloopt door de zuigende afvoer. Succes met het reuzenrad. Zo blijft Feyenoord een slapende reus, die een trap na zou moeten krijgen die op rolletjes loopt. Nu loopt het spaak. Loopt het vast en wordt de achterstand tot de Nederlandse "toppers" steeds groter.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164081904
Schrijf je die tekst nou zelf?
pi_164081906
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 04:18 schreef whatdafuck het volgende:
Ja
pi_164081913
Hoi reuze rad is toch leuk? Hebben ze in Londen al 30 jaar!

En als de kuip groter word worden dan ook de spelers van Fijenoord automatisch beter en winnen ze dan opeens?
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 juli 2016 @ 04:27:27 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_164081917
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 04:18 schreef whatdafuck het volgende:
Ja, heb personeel om op verzenden te klikken. Dat dan weer wel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 29 juli 2016 @ 04:29:19 #6
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164081920
Niet alleen profileert Rotterdam zich als een architectuurstad, maar floreert ze op het moment ook in kunst en cultuur. En dat is mede dankbaar door -niet per se dit reuzenrad- dit soort projecten. Ik vind het mooi! Deze stad is er qua imago laatste jaren heel erg op vooruit gegaan.

Hoezo is het onzin?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 juli 2016 @ 04:29:35 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_164081921
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 04:23 schreef possetje het volgende:
Hoi reuze rad is toch leuk? Hebben ze in Londen al 30 jaar!

En als de kuip groter word worden dan ook de spelers van Fijenoord automatisch beter en winnen ze dan opeens?
Meer toeschouwers, meer activiteiten, meer uitstraling, meer sponsors, meer reclame opbrengsten, meer interlands, meer internationale finales, meer tv-exposure, meer prestige, meer aantrekkingskracht voor talenten etc....

vrijdag 29 juli 2016 @ 04:30:13 #8
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164081922
De architectuur is zo interessant, heel anders dan waar ook in Nederland.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_164081923
Zelf woon in in Rotterdam , iets wat ik heel irritant aan Rotterdam vind is het belachelijk stroeve en tegenwerkende woonboten beleid! je hebt in Rotterdam enorm veel lege kades en daar mag je geen woonboot neerleggen/ aanmeren! Wat dat betreft is het vrije Amsterdam veel leuker..
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 juli 2016 @ 04:32:26 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_164081924
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 04:29 schreef richolio het volgende:
Niet alleen profileert Rotterdam zich als een architectuurstad, maar floreert ze op het moment ook in kunst en cultuur. En dat is mede dankbaar door -niet per se dit reuzenrad- dit soort projecten. Ik vind het mooi! Deze stad is er qua imago laatste jaren heel erg op vooruit gegaan.

Hoezo is het onzin?
Ik zou dat ook stimuleren, daar geef ik je helemaal gelijk in. Maar het kan ook gelijkwaardig. Natuurlijk is Rotterdam een vooruitstrevende architectuurstad, en hebben ze mooie kunstmanifestaties, activiteiten en projecten. Maar dat moet dan toch ook met de Kuip kunnen. Ik denk dat ze de enorme aantrekkingskracht van dat nieuwe stadion onderschatten. Er moet toch een win-win situatie te creëren zijn ?

pi_164081925
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 04:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Meer toeschouwers, meer activiteiten, meer uitstraling, meer sponsors, meer reclame opbrengsten, meer interlands, meer internationale finales, meer tv-exposure, meer prestige, meer aantrekkingskracht voor talenten etc....

oke wacht ik heb mijn conecties is zal even de Duitsers bellen of ze de oude Kuip willen bombarderen, dan heb je zo weer een nieuwe!
pi_164081927
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 04:30 schreef richolio het volgende:
De architectuur is zo interessant, heel anders dan waar ook in Nederland.
Hoi valt ook best wel mee hoor, hoop nieuwe flatgebouwen maar is het daarmee ook een stad geworden met meer woongenot? geloof van niet..
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 juli 2016 @ 04:35:29 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_164081928
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 04:29 schreef richolio het volgende:

Hoezo is het onzin?
Misschien chargeer ik, dan krijg je wel reacties en een discussie. Ben zelf een kunstliefhebber, en volg sommige dingen uit Rotterdam. Maar ik volg ook het Nederlandse voetbal. Dan vind ik zo'n reuzerad leuk en misschien wel aardig, maar dan denk ik tevens aan de Kuip, waar maar geen goed beleid over wordt gevoerd.

Trouwste user 2022 vrijdag 29 juli 2016 @ 04:36:40 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_164081931
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 04:30 schreef possetje het volgende:
Zelf woon in in Rotterdam , iets wat ik heel irritant aan Rotterdam vind is het belachelijk stroeve en tegenwerkende woonboten beleid! je hebt in Rotterdam enorm veel lege kades en daar mag je geen woonboot neerleggen/ aanmeren! Wat dat betreft is het vrije Amsterdam veel leuker..
Ik ben Ajacied en Amsterdam ligt me meer aan het hart dan de havenstad Rotterdam. In Amsterdam is het wel heel erg druk met boten.

pi_164081932
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 04:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Misschien chargeer ik, dan krijg je wel reacties en een discussie. Ben zelf een kunstliefhebber, en volg sommige dingen uit Rotterdam. Maar ik volg ook het Nederlandse voetbal. Dan vind ik zo'n reuzerad leuk en misschien wel aardig, maar dan denk ik tevens aan de Kuip, waar maar geen goed beleid over wordt gevoerd.

ik vond het ene idee wel grappig dan zouden ze de oude kuip hergebruiken en OM de oude kuip een nieuwe bouwen! Maar dat plan ging toch niet door helaas,,,
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 juli 2016 @ 04:37:32 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_164081933
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 04:32 schreef possetje het volgende:

[..]

oke wacht ik heb mijn conecties is zal even de Duitsers bellen of ze de oude Kuip willen bombarderen, dan heb je zo weer een nieuwe!
Gooien ze Gerd Müller uit een helikopter. Hebben ze gelijk een goeie spits met Der Bomber.

vrijdag 29 juli 2016 @ 15:10:02 #17
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164090473
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 04:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik was even vergeten dat ik in VBL zat. Ach ja, de Kuip.. Daar zijn ze al zo lang over aan het dubben volgens mij, het boeit me bijna niet eens meer iets. :P Maar áls ze het doen, moeten ze natuurlijk wel iets bijzonders neerzetten vind ik. En dat zullen ze ook wel doen gok ik
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator vrijdag 29 juli 2016 @ 15:46:55 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164091307
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 04:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik ben Ajacied en Amsterdam ligt me meer aan het hart dan de havenstad Rotterdam.

Waarom open je dan geen topic over die geflopte noordzuidlijn? :')

Die bouw was al begonnen voordat het nieuwe CS in Rotterdam werd gebouwd, en die bouw was nog bezig nadat Rotterdam CS werd opgeleverd. Sterker nog, ze zijn nog altijd bezig met die noordzuidlijn. Is inmiddels 3 keer over budget heen gegaan en talloze keren qua oplevering uitgesteld. Nu staat het voor? 2018 of zo? Ik denk dat het 2020 zal worden. Zijn ze mooi 17 jaar bezig geweest _O-

Als er één faalproject is in Nederland, dan is het wel in onze hoofdstad. Wat een paupers.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_164094933
In Zaltbommel zullen ze niet aan dit soort projecten gaan beginnen dus doen ze het in Rotterdam.
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 juli 2016 @ 20:25:43 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_164096650
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom open je dan geen topic over die geflopte noordzuidlijn? :')

Die bouw was al begonnen voordat het nieuwe CS in Rotterdam werd gebouwd, en die bouw was nog bezig nadat Rotterdam CS werd opgeleverd. Sterker nog, ze zijn nog altijd bezig met die noordzuidlijn. Is inmiddels 3 keer over budget heen gegaan en talloze keren qua oplevering uitgesteld. Nu staat het voor? 2018 of zo? Ik denk dat het 2020 zal worden. Zijn ze mooi 17 jaar bezig geweest _O-

Als er één faalproject is in Nederland, dan is het wel in onze hoofdstad. Wat een paupers.
Dit is voetbal. Waarom post jij er niet over ?

Trouwste user 2022 vrijdag 29 juli 2016 @ 20:27:15 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_164096673
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 18:59 schreef Nober het volgende:
In Zaltbommel zullen ze niet aan dit soort projecten gaan beginnen dus doen ze het in Rotterdam.
Wij zijn in vergelijking een rijkere cultuurstad dan Rotterdam. Verdiep je er maar eens in. Heb je blijkbaar niet gedaan. Anders deed je niet zo semi-schijtlollig.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')