Heb het allebei opstaan en volg het als er hier iets interessants gebeurdquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:31 schreef Zorro het volgende:
Nou AZ door is ga ik maar eens naar Heracles kijken.
Vorige week vond je PAS nog een leuk ploegje.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig. Dat PAS is maar een slecht ploegje, AZ ook niet zo'n beste dag. PAS loopt alleen maar te zuigen met die halvegaren.
Ze laten vandaag werkelijk niets zien. Sinds vlak na de 1-0 kijk ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorige week vond je PAS nog een leuk ploegje.
Het wordt tijd om mijn vermogen maar weer eens in te zettenquote:
Geloof je niet in karma?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heracles echt heel pover. Die gaan t niet redden zo
Ben alweer blut na dom inzetten op allerlei onzin, nu even maar pauze tot competitie weer begintquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het wordt tijd om mijn vermogen maar weer eens in te zetten
Van Eijden en Luckassen vind ik sowieso geen AZ-niveauquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
De opbouw bij AZ is wel echt triest.
Ik snap niet dat ze geen betere rechtsback aantrekken. Ze zitten al jaren, voor mijn gevoel dan, met die Johansson maar die is blessuregevoelig en pakt ook bijtijds kaarten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van Eijden en Luckassen vind ik sowieso geen AZ-niveau
Eens. Luckassen tegen PSV wordt weer genot.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze geen betere rechtsback aantrekken. Ze zitten al jaren, voor mijn gevoel dan, met die Johansson maar die is blessuregevoelig en pakt ook bijtijds kaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |