Daar heb je een goed punt moet ik zeggenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb allang Castro, maar het is voor een soort "boekje van van Breukelen", dat ik in de toekomst niet zo iets doms ga doen. Ik doe al domme dingen genoeg zonder dat.
Heracles gaat er sowieso uit, maar van AZ zou het erg triest zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
Beide Nederlandse clubs zullen er vanavond wel weer uitgaan
Heracles idem, AZ doet het vaak wel leuk in europaquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé maar even serieus jongens.
AZ mag natuurlijk niet uitgeschakeld worden
Die Van den Brom he, ontslaan die gozertquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh ze staan al achter tegen PAS Giannina
Hij had 532 moeten spelenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die Van den Brom he, ontslaan die gozert
Alleen wereldcoaches snappen datquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij had 532 moeten spelen
Dat was helaas te verwachten na die lucky kutgoalquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:16 schreef Tagliano het volgende:
Sow dat Arouca heeft een alleraardigst busje
Dat was wat voor de Heracles aanhang geweest.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:16 schreef Tagliano het volgende:
Tegen IJsland werd het 1-1, dus dan wordt Heracles al helemaal lastig.quote:
Ik heb geen idee, ik ben ook pas net thuisquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was helaas te verwachten na die lucky kutgoal
Speelt Vermeij of Gladon?
GGMM heeft weer een leuke grap verzonnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Team Rochet is sneller dan het licht.
Wattequote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Team Rochet is sneller dan het licht.
100 Wattequote:
Nee, een grapquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM heeft weer een leuke grap verzonnen.
Ja sorry, dat was ironisch bedoeld.quote:
Excuus, ik ben ietwat vermoeid waardoor ik dat niet door hadquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja sorry, dat was ironisch bedoeld.
Het is echt zaad om naar te kijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:16 schreef Tagliano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |