Wat leggen we er op Stijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer dan 17? Ik denk dat hij er al met gemak 10 maakt in alle thuiswedstrijden.
dit is de eredivisie hequote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op basis van wat? Die man maakte er zelfs in Denemarken maar 14.
Is niet dat er hier extreem veel wordt gescoord. Niet iedere matige spits uit het buitenland is een Bulykin of Vleminxx.quote:
zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:59 schreef opperkleurder het volgende:
Ajax verkoopt Arek Milik aan Napoli en is op zoek naar een geschikte opvolger. Bertrand Traoré zou volgens De Telegraaf de belangrijkste kandidaat zijn, maar het is onduidelijk of Chelsea de Afrikaan wil laten gaan. De Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio van Sky Italia komt nu met een wel heel opvallend alternatief; hij claimt dat Ajax denkt aan de komst van Mario Balotelli.
Dat zou leuk zijn
Ik kreeg een nieuwsbrief van ze. Plek is een stuk beter, ze zaten eerst behoorlijk uit de route.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker![]()
morgen lunchen bij Gin, zitten nu op een nieuwe locatie
In Amsterdam is toch niks uit de route, voor mij is alles een half uur fietsen max.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kreeg een nieuwsbrief van ze. Plek is een stuk beter, ze zaten eerst behoorlijk uit de route.
Had ik gisteravond op weg van de kroeg naar huis, tien minuten fietsen waarvan 8 keiharde regen. droog toen ik de deur uit ging en droog toen ik thuis kwam.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:00 schreef Tarado het volgende:
net op het verkeerde moment buiten, kan ik nog een keer gaan douchen
Traoré scoort toch echt heel zelden? Is jong wel maar tochquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker![]()
morgen lunchen bij Gin, zitten nu op een nieuwe locatie
die komt ook niet, Balo trouwens ook nietquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Traoré scoort toch echt heel zelden? Is jong wel maar toch
Wie wel denk je?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
die komt ook niet, Balo trouwens ook niet
hebben ze hun jaarlijkse az speler al gehaald?quote:
echt geen idee, dat ze Milik vroegen om te blijven is geen goed teken, ze hadden dus geen alternatieven, KJH met dik tekengeld proberen over te halen lijkt me nog een optiequote:
de welbekende laatste loodjes.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:38 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ik sleep mezelf echt naar de vakantie. Ik heb geen motivatie meer
Yep. Idd.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de welbekende laatste loodjes.
Is al bekend wanneer de rest kan?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wanneer kun jij naar de Chinese Muur?
Ik kan altijd. Stijn en DP ook trouwens.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is al bekend wanneer de rest kan?
Dat is juist het punt, iedereen kan zo'n beetje altijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is al bekend wanneer de rest kan?
Die laatste twee komen nooit.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan altijd. Stijn en DP ook trouwens.
Inso zit in Moskou nu en ik denk dat de kans klein is dat hij voor een etentje naar Den Haag komt vanuit Londen.quote:
Ik zou hier nog een leuke grap kunnen maken over iemand die wel altijd komt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die laatste twee komen nooit.
Ik zit doordeweeks vrij krap. Of het moet pas tegen 19.00 zijn. Beste is op een zaterdag voor mij.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is juist het punt, iedereen kan zo'n beetje altijd.
Don wil juist liever doordeweeks. Maar om 7 uur kan toch prima.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit doordeweeks vrij krap. Of het moet pas tegen 19.00 zijn. Beste is op een zaterdag voor mij.
Laten we het niveau hier wel een beetje hoog houden amice.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou hier nog een leuke grap kunnen maken over iemand die wel altijd komt.
Ik trap daarom ook niet in die val.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we het niveau hier wel een beetje hoog houden amice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |