Omdat ik Heracles geen uitgoal zie maken. Missen teveel kansen, Arouca gaat daar ineens wel goed zijn. Die gaan ook een bus parkeren daar en dan op een countertje de winnende maken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom ze kansloos zijn
Ja leuk allemaal, maar waar baseer je op dat Heracles kansloos is om te winnen? Als ik dit zooitje zie zou ik toch niet zeggen dat je kansloos bentquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Heracles uit echt niet gaat winnen.
Net als Ajax uit niet gaat winnen bij PAOK
De rechterploegen zijn de ploegen die eruit moeten volgens mij.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hard gelachen hierom. Als je moet letten op de verrichtingen van clubs uit Azerbeidzjan, Macedonië en Cyprus moet je je écht afvragen waar je mee bezig bent.
Waarom zou Arouca opeens goed zijn? Het busje zal wel tevoorschijn komen jaquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik Heracles geen uitgoal zie maken. Missen teveel kansen, Arouca gaat daar ineens wel goed zijn. Die gaan ook een bus parkeren daar en dan op een countertje de winnende maken.
Spreek JR niet tegen. Als je al een post met feiten dichtbarricadeert komt hij met een of ander onderbuikgevoel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal, maar waar baseer je op dat Heracles kansloos is om te winnen? Als ik dit zooitje zie zou ik toch niet zeggen dat je kansloos bent
Nederlandse ploegen winnen zelden uit in Europees verband.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal, maar waar baseer je op dat Heracles kansloos is om te winnen? Als ik dit zooitje zie zou ik toch niet zeggen dat je kansloos bent
Tja, als een mod het zegt zal ik me er maar aan houdenquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spreek JR niet tegen. Als je al een post met feiten dichtbarricadeert komt hij met een of ander onderbuikgevoel.
Dat onderbuikgevoel kwam ook deze wedstrijd uitquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spreek JR niet tegen. Als je al een post met feiten dichtbarricadeert komt hij met een of ander onderbuikgevoel.
Klopt Arouca gaat thuis nog laffer winnen dan ze hier hebben gespeeld. Arouca is echt slecht, maar wel een uitdoelpunt. In Nederland denken ze nog steeds dat balbezit en dominant voetballen punten oplevert.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Heracles uit echt niet gaat winnen.
Net als Ajax uit niet gaat winnen bij PAOK
Omdat Portugese ploegen thuis >>>>>> Portugese ploegen uitquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou Arouca opeens goed zijn? Het busje zal wel tevoorschijn komen ja
Leuk voor je.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat onderbuikgevoel kwam ook deze wedstrijd uit
Je had er gewoon met een 2/3-0 winst heen moeten gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Klopt Arouca gaat thuis nog laffer winnen dan ze hier hebben gespeeld. Arouca is echt slecht, maar wel een uitdoelpunt. In Nederland denken ze nog steeds dat balbezit en dominant voetballen punten oplevert.
FOX commentator heeft al 10x gezegd dat Heracles beter is.
sowquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:39 schreef badschaap het volgende:
wat is heracles een slechte club zeg. Tering
Resultaat telt en dat is het enige waarop Arouca heeft gewonnen, met pure mazzel. Dat heeft niets met 'slim' spelen te maken, maar gewoon met dom geluk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Klopt Arouca gaat thuis nog laffer winnen dan ze hier hebben gespeeld. Arouca is echt slecht, maar wel een uitdoelpunt. In Nederland denken ze nog steeds dat balbezit en dominant voetballen punten oplevert.
Ik help het je hopenquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heracles ook. Bel Hassani 87 en 90+2.
Dit was wel anders dan het balbezit van Ajax onder De Boerquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |