-----twitter:NatashaFatah twitterde op woensdag 27-07-2016 om 22:47:19#BREAKING Police raid mosque, homes of accused of radicalising Muslims, grooming them for jihad #Hildesheim #Germany https://t.co/kZZaewYV8I reageer retweet
Omdat dat waarschijnlijk niet de doelstelling was...quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom vallen ze er niet tijdens het vrijdagmiddaggebed binnen? Dan hebben ze meteen de hele goegemeente te pakken.
Da's dan mooi dom.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat dat waarschijnlijk niet de doelstelling was...
Waarom is het dom? Meer mensen oppakken is niet altijd slim, de juiste mensen oppakken wel. Moslim != crimineel. Criminele moslim == crimineel.quote:
Ze hebben invallen in 8 andere huizen gedaan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom is het dom? Meer mensen oppakken is niet altijd slim, de juiste mensen oppakken wel. Moslim != crimineel. Criminele moslim == crimineel.
Weet jij veel misschien was er juist nu een groep aanwezig die ze wilden hebben, neem aan dat er best wel wat planning en onderzoek aan voorafgegaan is. En je weet ook niet of er nog elders mensen zijn opgepakt tegelijkertijd.
Met 350 krolse agenten een moskee binnenvallen tijdens het middag gebed. Als je dat serieus meent weet je niet waar je over praat. Dat zou zoveel kwaad bloed zetten dat er heus wel weer iemand bipolair genoeg is om meer slachtoffers te maken. Gebruik nou eens je verstand (dit bedoel ik in het algemeen).quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom vallen ze er niet tijdens het vrijdagmiddaggebed binnen? Dan hebben ze meteen de hele goegemeente te pakken.
Lijkt me juist niet erg handig idd. Veel te veel lui daar, waaronder ook genoeg die waarschijnlijk weinig misdaan hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:13 schreef spijkerbroek het volgende:
"Waarschijnlijk"?????quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet erg handig idd. Veel te veel lui daar, waaronder ook genoeg die waarschijnlijk weinig misdaan hebben.
Ik ben maar 1 persoon hoor. En ik ken die lui daar niet. Als je een motorclub als Satudarah binnenvalt zitten daar ook genoeg mensen bij die waarschijnlijk weinig op hun kerfstok hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk"?????
Jullie missen echt gevoel met de realiteit.²
Altijd weer die subtiele bedreigingen vanuit Moslimhoek.....quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met 350 krolse agenten een moskee binnenvallen tijdens het middag gebed. Als je dat serieus meent weet je niet waar je over praat. Dat zou zoveel kwaad bloed zetten dat er heus wel weer iemand bipolair genoeg is om meer slachtoffers te maken. Gebruik nou eens je verstand (dit bedoel ik in het algemeen).²
Of een kwestie van zelfkennis?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:21 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Altijd weer die subtiele bedreigingen vanuit Moslimhoek.....
Die vergelijking wilde ik al eerder maken, maar niet gedaan, maar zo moet je het wel zien.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 persoon hoor. En ik ken die lui daar niet. Als je een motorclub als Satudarah binnenvalt zitten daar ook genoeg mensen bij die waarschijnlijk weinig op hun kerfstok hebben.
Het is een salafistische haathut waar mensen overtuigd worden om naar Syrië af te reizen om daar mensen af te slachten. Best grote kans dat een flink aantal bezoekers al wel wat op de kerfstok heeft.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk"?????
Jullie missen echt gevoel met de realiteit.²
Goh, kom jij ook al met die kerfstok aangezet!quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 persoon hoor. En ik ken die lui daar niet. Als je een motorclub als Satudarah binnenvalt zitten daar ook genoeg mensen bij die waarschijnlijk weinig op hun kerfstok hebben.
Zo te zien zit er nog geen bloed aan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Je bent trouwens wel erg dom als je al je criminele acties op een kerfstok gaat zetten
[ afbeelding ]
Middag gebed ? verdraai je de zaken niet een beetje ?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met 350 krolse agenten een moskee binnenvallen tijdens het middag gebed. Als je dat serieus meent weet je niet waar je over praat. Dat zou zoveel kwaad bloed zetten dat er heus wel weer iemand bipolair genoeg is om meer slachtoffers te maken. Gebruik nou eens je verstand (dit bedoel ik in het algemeen).²
Nee dit was weer een reactie op dat het tijdens een middaggebed zou moeten gebeuren om die hele pleurisbende in één keer op te rollen!quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Middag gebed ? verdraai je de zaken niet een beetje ?![]()
Zo’n 400 Duitse anti-terreureenheden zijn woensdagavond een moskee in het Duitse Hildesheim binnengevallen
'Krolse agenten'.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Middag gebed ? verdraai je de zaken niet een beetje ?![]()
Zo’n 400 Duitse anti-terreureenheden zijn woensdagavond een moskee in het Duitse Hildesheim binnengevallen
Idd, eerste reactie in dit topic.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dit was weer een reactie op dat het tijdens een middaggebed zou moeten gebeuren om die hele pleurisbende in één keer op te rollen!
Oh zoquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dit was weer een reactie op dat het tijdens een middaggebed zou moeten gebeuren om die hele pleurisbende in één keer op te rollen!
Waarschijnlijk een verwijzing naar een hoax van een tijd geleden van een moslima die naar aandringen van haar imam beweerd heeft op gruwelijke wijze verkracht te zijn door elke agent op het politiebureau nadat ze gearresteerd was.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |