Hehehe het is wel de moeite waard het terug te kijken; een aantal dingen vallen ineens op z'n plek en je komt soms ook dingen tegen die juist weer nieuw licht schijnen op wat er nog zou kunnen komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms denk ik, is wel leuk om GoT t erug te kijken omdat het zoveel informatie is/was, maar ik zoek het eigenlijk niet omdat het zoveel afleveringen zijn
Heel soms pak ik een aantal korte scenes mee bij LB maar niet te veel want ik heb moeite om niet te spoilen
Hier wel goed, leuk gebeld met LB, nu lekker muziek draaien.. naar Win10 geupgrade, tot nu t oe maar 1x een error.. hopelijk blijft het daar bij
Ja klopt, maarja dunno kost toch heel wat tijd en ik denk dan ik heb nog nieuwe series en films.. en moet nog fokken en dit en .. en..quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe het is wel de moeite waard het terug te kijken; een aantal dingen vallen ineens op z'n plek en je komt soms ook dingen tegen die juist weer nieuw licht schijnen op wat er nog zou kunnen komen.
Wat dat laatste betreft zijn er sowieso al wel genoeg fanboy theorieën op internet te vinden, maar toch is het interessant!
Klinkt wel geinig!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:57 schreef Geo4kant het volgende:
Wat vind je hiervan ToT
(en Knokkels evt)
Hehehe!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja klopt, maarja dunno kost toch heel wat tijd en ik denk dan ik heb nog nieuwe series en films.. en moet nog fokken en dit en .. en..
Quotesquote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe!Snap ik!
Ja ik doe het ook alleen uit verveling.
Ik zat net weer te kijken naar die scène te kijken van: "I understand that if one more word comes out of your cunt mouth, I'm gonna have to eat every fucking chicken in this room!"![]()
![]()
![]()
Hehehe er zitten echt GENIALE uitspraken in die serie! Uiteraard voornamelijk van Tyrion, maar absoluut ook van meerdere anderen!quote:
Hij verdiende het AB-SO-LUUT!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
Maar dan ook kei hard verdiend, niet omdat hij een midget is. Of veel af deed vallen.. of een lastig onderwerp deed.. kuch kuch Dallas Buyers Club.
Ik heb niet zo gek veel series gezien de laatste tijd eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso TV series laatste 3 tot 5 jaar![]()
Echt vele malen beter dan films.
Bier is lekker!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zat niet op te letten hier, sorry
Is er nog wat nieuws / bijzonders te melden?
Misschien Gladiotor?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb niet zo gek veel series gezien de laatste tijd eigenlijk.Dat veldslag tegen het leger van Ramsay in het afgelopen seizoen!
Mijn God, daar kan geen film tegenop!
Schokkend nieuws ditquote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Bier is lekker!
Maar dat is niet nieuw of bijzonder!Proost!
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien Gladiotor?
Maar die was goed ja. Al was die scene met de handboog zeker wel cool.. maar kan het toch niet laten om tegen mijn scherm te schreeuwen "ZIGZAGGEN!!!!!"
Ik zat ook zo van, pak die speren vast en trek ze naar binnen en gebruik die tegen hen.. en dan zie je ook de details dat ze aan de achterkant breder zijn waardoor ze praktisch niet afgepakt konden worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:24 schreef ToT het volgende:
[..]Dat had ik ook ja, dat zigzaggen!
Maar de veldslag zelf; nog NOOIT een film gezien waarbij de absolute chaos van de strijd zo goed verfilmd is!
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zat ook zo van, pak die speren vast en trek ze naar binnen en gebruik die tegen hen.. en dan zie je ook de details dat ze aan de achterkant breder zijn waardoor ze praktisch niet afgepakt konden worden.
Die getrainde formatie, steeds een stukje opschuiven
I know maar hoe bruut het ook is, je kijkt dan naar een stukje kunstquote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:26 schreef ToT het volgende:
[..]Dat had ik ook met die speren, of gewoon er tussenin gaan staan!
Maar die formatie is historisch correct, ook dat er eentje met een zwaard achter staat voor als je een schild wegtrekt!
Zeker! En het is vaak ook echt moeilijk te zien wat CGI is en wat niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I know maar hoe bruut het ook is, je kijkt dan naar een stukje kunst
Toen was het ook gewoon omdat ze al die kampen moesten introduceren en het politieke spel eerst wat meer moesten tonen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker! En het is vaak ook echt moeilijk te zien wat CGI is en wat niet.
Hoe geniaal de eerste seizoenen ook waren, af en toe vond ik het op dat gebied net een paar keer wat tekort schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |