abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164079624
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 00:53 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Soms denk ik, is wel leuk om GoT t erug te kijken omdat het zoveel informatie is/was, maar ik zoek het eigenlijk niet omdat het zoveel afleveringen zijn _O-

Heel soms pak ik een aantal korte scenes mee bij LB maar niet te veel want ik heb moeite om niet te spoilen _O-

Hier wel goed, leuk gebeld met LB, nu lekker muziek draaien.. naar Win10 geupgrade, tot nu t oe maar 1x een error.. hopelijk blijft het daar bij :P
Hehehe het is wel de moeite waard het terug te kijken; een aantal dingen vallen ineens op z'n plek en je komt soms ook dingen tegen die juist weer nieuw licht schijnen op wat er nog zou kunnen komen. :D
Wat dat laatste betreft zijn er sowieso al wel genoeg fanboy theorieën op internet te vinden, maar toch is het interessant! :D
pi_164079641

Wat vind je hiervan ToT

(en Knokkels evt)
pi_164079663
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 00:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Hehehe het is wel de moeite waard het terug te kijken; een aantal dingen vallen ineens op z'n plek en je komt soms ook dingen tegen die juist weer nieuw licht schijnen op wat er nog zou kunnen komen. :D
Wat dat laatste betreft zijn er sowieso al wel genoeg fanboy theorieën op internet te vinden, maar toch is het interessant! :D
Ja klopt, maarja dunno kost toch heel wat tijd en ik denk dan ik heb nog nieuwe series en films.. en moet nog fokken en dit en .. en.. _O-
pi_164079683
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 00:57 schreef Geo4kant het volgende:

Wat vind je hiervan ToT

(en Knokkels evt)
Klinkt wel geinig! :)
pi_164079701
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 00:58 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ja klopt, maarja dunno kost toch heel wat tijd en ik denk dan ik heb nog nieuwe series en films.. en moet nog fokken en dit en .. en.. _O-
Hehehe! :D Snap ik! :P
Ja ik doe het ook alleen uit verveling.

Ik zat net weer te kijken naar die scène te kijken van: "I understand that if one more word comes out of your cunt mouth, I'm gonna have to eat every fucking chicken in this room!" _O_ _O_ _O_ _O_
pi_164079726
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 01:01 schreef ToT het volgende:

[..]

Hehehe! :D Snap ik! :P
Ja ik doe het ook alleen uit verveling.

Ik zat net weer te kijken naar die scène te kijken van: "I understand that if one more word comes out of your cunt mouth, I'm gonna have to eat every fucking chicken in this room!" _O_ _O_ _O_ _O_
Quotes _O_
pi_164079744

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2016 01:03:21 ]
pi_164079755
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 01:02 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Quotes _O_
Hehehe er zitten echt GENIALE uitspraken in die serie! Uiteraard voornamelijk van Tyrion, maar absoluut ook van meerdere anderen! :D

Waar ik overigens ook zowat kippenvel van krijg is het geluid tijdens het opwekken van de firebreath van de draken als ze eenmaal volwassen zijn! _O_ _O_ _O_
pi_164079777

pi_164079815
Tyrion tijdens zijn 2e rechtszaak blijft sowieso echt absoluut de hoofdreden waarom hij die Emmy gewonnen heeft! _O_

pi_164079852
Maar dan ook kei hard verdiend, niet omdat hij een midget is. Of veel af deed vallen.. of een lastig onderwerp deed.. kuch kuch Dallas Buyers Club.
pi_164079912
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
Maar dan ook kei hard verdiend, niet omdat hij een midget is. Of veel af deed vallen.. of een lastig onderwerp deed.. kuch kuch Dallas Buyers Club.
Hij verdiende het AB-SO-LUUT!!!! _O_
pi_164080023
Sowieso TV series laatste 3 tot 5 jaar _O_

Echt vele malen beter dan films.
pi_164080049
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso TV series laatste 3 tot 5 jaar _O_

Echt vele malen beter dan films.
Ik heb niet zo gek veel series gezien de laatste tijd eigenlijk.

_O_ Dat veldslag tegen het leger van Ramsay in het afgelopen seizoen! _O_ Mijn God, daar kan geen film tegenop! _O_
pi_164080070
* Elfletterig zat niet op te letten hier, sorry

Is er nog wat nieuws / bijzonders te melden?
pi_164080084
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 01:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zat niet op te letten hier, sorry

Is er nog wat nieuws / bijzonders te melden?
Bier is lekker! :P
Maar dat is niet nieuw of bijzonder! :')

B:)B Proost!
pi_164080106
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 01:20 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik heb niet zo gek veel series gezien de laatste tijd eigenlijk.

_O_ Dat veldslag tegen het leger van Ramsay in het afgelopen seizoen! _O_ Mijn God, daar kan geen film tegenop! _O_
Misschien Gladiotor?

Maar die was goed ja. Al was die scene met de handboog zeker wel cool.. maar kan het toch niet laten om tegen mijn scherm te schreeuwen "ZIGZAGGEN!!!!!"
pi_164080118
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 01:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Bier is lekker! :P
Maar dat is niet nieuw of bijzonder! :')

B:)B Proost!
Schokkend nieuws dit
pi_164080127
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 01:22 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Misschien Gladiotor?

Maar die was goed ja. Al was die scene met de handboog zeker wel cool.. maar kan het toch niet laten om tegen mijn scherm te schreeuwen "ZIGZAGGEN!!!!!"
_O- Dat had ik ook ja, dat zigzaggen! _O-
Maar de veldslag zelf; nog NOOIT een film gezien waarbij de absolute chaos van de strijd zo goed verfilmd is! _O_
pi_164080150
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 01:24 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Dat had ik ook ja, dat zigzaggen! _O-
Maar de veldslag zelf; nog NOOIT een film gezien waarbij de absolute chaos van de strijd zo goed verfilmd is! _O_
Ik zat ook zo van, pak die speren vast en trek ze naar binnen en gebruik die tegen hen.. en dan zie je ook de details dat ze aan de achterkant breder zijn waardoor ze praktisch niet afgepakt konden worden.

Die getrainde formatie, steeds een stukje opschuiven _O_
pi_164080172
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 01:25 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik zat ook zo van, pak die speren vast en trek ze naar binnen en gebruik die tegen hen.. en dan zie je ook de details dat ze aan de achterkant breder zijn waardoor ze praktisch niet afgepakt konden worden.

Die getrainde formatie, steeds een stukje opschuiven _O_
_O- Dat had ik ook met die speren, of gewoon er tussenin gaan staan! _O-
Maar die formatie is historisch correct, ook dat er eentje met een zwaard achter staat voor als je een schild wegtrekt! :Y
pi_164080194
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 01:26 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Dat had ik ook met die speren, of gewoon er tussenin gaan staan! _O-
Maar die formatie is historisch correct, ook dat er eentje met een zwaard achter staat voor als je een schild wegtrekt! :Y
I know maar hoe bruut het ook is, je kijkt dan naar een stukje kunst :D
pi_164080207
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 01:28 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

I know maar hoe bruut het ook is, je kijkt dan naar een stukje kunst :D
Zeker! En het is vaak ook echt moeilijk te zien wat CGI is en wat niet.
Hoe geniaal de eerste seizoenen ook waren, af en toe vond ik het op dat gebied net een paar keer wat tekort schieten.
pi_164080236
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 01:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Zeker! En het is vaak ook echt moeilijk te zien wat CGI is en wat niet.
Hoe geniaal de eerste seizoenen ook waren, af en toe vond ik het op dat gebied net een paar keer wat tekort schieten.
Toen was het ook gewoon omdat ze al die kampen moesten introduceren en het politieke spel eerst wat meer moesten tonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')