Niet voor ze een avond mijn kloppend lid in hun achterste langdurig hebben mogen ontvangen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
Mono, help je de meisjes die hun vriendje kwijt zijn nog steeds bij de gevonden voorwerpen?
Gaat er geknald worden? *zet champagne koudquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:49 schreef Monopoly het volgende:
Wie wil via teamspeak mijn instelleningen goed zetten zodat ik vanavond live kan knallen?
Mits het werkt. Heb wel iets leuks in gedachten. Moet nog wel wat muziek binnen harken maar dat houd mij niet tegen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaat er geknald worden? *zet champagne koud
Neem anders even contact met Rob op!quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:49 schreef Monopoly het volgende:
Wie wil via teamspeak mijn instelleningen goed zetten zodat ik vanavond live kan knallen?
Dat zal ik vanavond nog wel proberen. Ik maak eerst alles even af. Als het morgen wordt is dat ook geen punt. Wil de show/quiz rond hebben. Heeft nogal wat voeten in de aardequote:
Heh, beetje verveeld.quote:
Soms denk ik, is wel leuk om GoT t erug te kijken omdat het zoveel informatie is/was, maar ik zoek het eigenlijk niet omdat het zoveel afleveringen zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh, beetje verveeld.Ben wat ouwe afleveringen van Game of Thrones aan het kijken.
Hoestie daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |