SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Alleen Higuain was duurder.twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 27-07-2016 om 21:50:03Bevestigd zojuist: geen speeltijd Milik bij Jong Ajax morgen, zoals Bosz hoopte, maar medische keuring bij Napoli. Zie straks vi.nl #Ajax reageer retweet
![]()
Niet zoveel bijzonders in het artikeltjequote:Ajax heeft Arek Milik toestemming gegeven om naar Italië af te reizen. De Poolse EK-ganger zal donderdag de medische keuring ondergaan bij Napoli, dat de 22-jarige aanvaller voor dertig miljoen euro plus bonussen zal overnemen van de Amsterdammers.![]()
Ik blijf het een bizar bedrag vinden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dacht dat het 34 a 35 miljoen was maar het gaat dus 30 miljoen worden (bonussen ga ik nog even niet vanuit). Ook prima natuurlijk (- ca. 2, 8 miljoen voor Leverkusen overigens) maar dat is toch een vd Hoorntje of een Duartje minder.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet zoveel bijzonders in het artikeltje
[..]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mike Verweij heeft volgens hemzelf de vanzelfsprekende bonussen meegerekend. Dat lijkt geen utopie te worden: die bonussen bedragen dus vier miljoen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dacht dat het 34 a 35 miljoen was maar het gaat dus 30 miljoen worden (bonussen ga ik nog even niet vanuit). Ook prima natuurlijk (- ca. 2, 8 miljoen voor Leverkusen overigens) maar dat is toch een vd Hoorntje of een Duartje minder.![]()
Jellyquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:04 schreef BadderHaring het volgende:
Lekker bedrag voor Milik. Kunnen ze weer mooi rente van trekken.![]()
Geen idee of ze het volle verkoopbedrag uitgeven en ik heb geen glazen bol überhaupt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Dus stijn. Zeg het maar. Aan welke 2 spelers gaan we 35 mil + uitgeven?![]()
Bonussen gaan meestal over het aantal gespeelde wedstrijden of gewonnen prijzen, lijkt me beide nog geen zekerheidje. Maar Mike zal het wel beter weten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mike Verweij heeft volgens hemzelf de vanzelfsprekende bonussen meegerekend. Dat lijkt geen utopie te worden: die bonussen bedragen dus vier miljoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mike Verweij weet alles beter. Die is volgens mij nog net niet live getuige van hoe Marc zijn ontbijt opeet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
[..]
Bonussen gaan meestal over het aantal gespeelde wedstrijden of gewonnen prijzen, lijkt me beide nog geen zekerheidje. Maar Mike zal het wel beter weten.![]()
Ik mag hopen van wel, wat hebben we aan nog meer cash op de bankquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee of ze het volle verkoopbedrag uitgeven en ik heb geen glazen bol überhaupt..
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Wat is dit voor onzinnige redenatie? Een aankoop is alleen goed als er 14 en 16 miljoen voor wordt uitgegevenquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, wat hebben we aan nog meer cash op de bank.
?
![]()
Nee, maar nu kunnen we kijken in een wat hogere klasse ipv een talentje.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzinnige redenatie? Een aankoop is alleen goed als er 14 en 16 miljoen voor wordt uitgegeven?
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Benieuwd wie ze gaan halen. In Nederland zie ik weinig tot niets rondlopen wat iets zou toevoegen bij Ajax.
Spelers gaan halen van boven de pakweg 11 a 12 miljoen lijkt me ook geen goed plan, die vragen ook meestal een salaris wat bijna niet te betalen is voor een Nederlandse club.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sinds wanneer koopt Ajax alleen talentjes als 'vervanger' voor een speler die vertrekt?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar nu kunnen we kijken in een wat hogere klasse ipv een talentje.![]()
Je hebt ook met salaris te maken en met de verhoudingen binnen de selectie.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar nu kunnen we kijken in een wat hogere klasse ipv een talentje.
Je kunt wel nog verder gaan met talentvolle spelers die nog niet doorgebroken zijn, gearriveerde spelers in de prijsklasse van boven de 12 miljoen hebben meestal ook de clubs voor het uitkiezen (en ben je al bijna kansloos als NL. club zijnde).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
We hebben nog geen AZ speler aangetrokken.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hooguit iemand van AZ, anders niemand.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:13 schreef Pedroso het volgende:
Benieuwd wie ze gaan halen. In Nederland zie ik weinig tot niets rondlopen wat iets zou toevoegen bij Ajax.
Spelers gaan halen van boven de pakweg 11 a 12 miljoen lijkt me ook geen goed plan, die vragen ook meestal een salaris wat bijna niet te betalen is voor een Nederlandse club.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Is dit vandaag gepost ?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen is Marc lekker vakantie aan het vierenRED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: