SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Alleen Higuain was duurder.twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 27-07-2016 om 21:50:03Bevestigd zojuist: geen speeltijd Milik bij Jong Ajax morgen, zoals Bosz hoopte, maar medische keuring bij Napoli. Zie straks vi.nl #Ajax reageer retweet
![]()
Niet zoveel bijzonders in het artikeltjequote:Ajax heeft Arek Milik toestemming gegeven om naar Italië af te reizen. De Poolse EK-ganger zal donderdag de medische keuring ondergaan bij Napoli, dat de 22-jarige aanvaller voor dertig miljoen euro plus bonussen zal overnemen van de Amsterdammers.![]()
Ik blijf het een bizar bedrag vinden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dacht dat het 34 a 35 miljoen was maar het gaat dus 30 miljoen worden (bonussen ga ik nog even niet vanuit). Ook prima natuurlijk (- ca. 2, 8 miljoen voor Leverkusen overigens) maar dat is toch een vd Hoorntje of een Duartje minder.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet zoveel bijzonders in het artikeltje
[..]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mike Verweij heeft volgens hemzelf de vanzelfsprekende bonussen meegerekend. Dat lijkt geen utopie te worden: die bonussen bedragen dus vier miljoen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dacht dat het 34 a 35 miljoen was maar het gaat dus 30 miljoen worden (bonussen ga ik nog even niet vanuit). Ook prima natuurlijk (- ca. 2, 8 miljoen voor Leverkusen overigens) maar dat is toch een vd Hoorntje of een Duartje minder.![]()
Jellyquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:04 schreef BadderHaring het volgende:
Lekker bedrag voor Milik. Kunnen ze weer mooi rente van trekken.![]()
Geen idee of ze het volle verkoopbedrag uitgeven en ik heb geen glazen bol überhaupt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Dus stijn. Zeg het maar. Aan welke 2 spelers gaan we 35 mil + uitgeven?![]()
Bonussen gaan meestal over het aantal gespeelde wedstrijden of gewonnen prijzen, lijkt me beide nog geen zekerheidje. Maar Mike zal het wel beter weten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mike Verweij heeft volgens hemzelf de vanzelfsprekende bonussen meegerekend. Dat lijkt geen utopie te worden: die bonussen bedragen dus vier miljoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mike Verweij weet alles beter. Die is volgens mij nog net niet live getuige van hoe Marc zijn ontbijt opeet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
[..]
Bonussen gaan meestal over het aantal gespeelde wedstrijden of gewonnen prijzen, lijkt me beide nog geen zekerheidje. Maar Mike zal het wel beter weten.![]()
Ik mag hopen van wel, wat hebben we aan nog meer cash op de bankquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee of ze het volle verkoopbedrag uitgeven en ik heb geen glazen bol überhaupt..
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Wat is dit voor onzinnige redenatie? Een aankoop is alleen goed als er 14 en 16 miljoen voor wordt uitgegevenquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, wat hebben we aan nog meer cash op de bank.
?
![]()
Nee, maar nu kunnen we kijken in een wat hogere klasse ipv een talentje.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzinnige redenatie? Een aankoop is alleen goed als er 14 en 16 miljoen voor wordt uitgegeven?
AFCA
Benieuwd wie ze gaan halen. In Nederland zie ik weinig tot niets rondlopen wat iets zou toevoegen bij Ajax.
Spelers gaan halen van boven de pakweg 11 a 12 miljoen lijkt me ook geen goed plan, die vragen ook meestal een salaris wat bijna niet te betalen is voor een Nederlandse club.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sinds wanneer koopt Ajax alleen talentjes als 'vervanger' voor een speler die vertrekt?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar nu kunnen we kijken in een wat hogere klasse ipv een talentje.![]()
Je hebt ook met salaris te maken en met de verhoudingen binnen de selectie.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar nu kunnen we kijken in een wat hogere klasse ipv een talentje.
Je kunt wel nog verder gaan met talentvolle spelers die nog niet doorgebroken zijn, gearriveerde spelers in de prijsklasse van boven de 12 miljoen hebben meestal ook de clubs voor het uitkiezen (en ben je al bijna kansloos als NL. club zijnde).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
We hebben nog geen AZ speler aangetrokken.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hooguit iemand van AZ, anders niemand.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:13 schreef Pedroso het volgende:
Benieuwd wie ze gaan halen. In Nederland zie ik weinig tot niets rondlopen wat iets zou toevoegen bij Ajax.
Spelers gaan halen van boven de pakweg 11 a 12 miljoen lijkt me ook geen goed plan, die vragen ook meestal een salaris wat bijna niet te betalen is voor een Nederlandse club.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Is dit vandaag gepost ?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen is Marc lekker vakantie aan het vierenRED ONS HENNIEGOD![]()
Dit kan toch niet, mits dit ook rond deze tijd isquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen is Marc lekker vakantie aan het vieren
En dan begin ik nog niet eens over die pens en zwembroekMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het zijn ook geen auto's die worden gekocht. Als je maar genoeg betaald dan komt die speler wel. Kijk naar China waar giga salarissen worden betaald, maar toppers gaan daar ook niet naar toe.
Voor nederland staan de spelers in hun prime ook niet in de rij. Ajax moet het hebben van talenten subtoppers en over de hill toppers."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Hoe zou Sigthorsson ervoor staan na dit EK maar al met al een matig seizoen bij Nantes?quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Dus stijn. Zeg het maar. Aan welke 2 spelers gaan we 35 mil + uitgeven?![]()
Misschien is hij daar gewoon aan het scouten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan toch niet, mits dit ook rond deze tijd is
En dan begin ik nog niet eens over die pens en zwembroekOh.![]()
Hahaha goeiequote:Op woensdag 27 juli 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is hij daar gewoon aan het scouten.
Ajax scouten.![]()
Marc is niet geïnteresseerd in vrouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen best wat leuke vrouwen in bikini daar rondlopen.![]()
Hoe weet jij dit?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Marc is niet geïnteresseerd in vrouwen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zijn gewoon wat foto's van Marc aan het Veluwemeer. Even een frisse duik genomen om dat gezeik van die Napolitanen af te spoelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ook niet in mannen aan zijn transferbeleid te zien.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Marc is niet geïnteresseerd in vrouwen.Oh.![]()
Geruchten gaan dat ie het in het verleden met Gordon gedaan heeft.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Open voor een terugkeer denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zou Sigthorsson ervoor staan na dit EK maar al met al een matig seizoen bij Nantes?AFCA
Voetballers zijn geen homo'squote:Op woensdag 27 juli 2016 22:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat ie het in het verleden met Gordon gedaan heeft..
AFCA
Milik meer waard dan Suarez destijds. Waar gaat de voetballerij toch naartoe.
AFCA
Geen flauw idee wie Ajax als spits wil kopen. Hoogstens Traore zou ik een realistische optie vinden. Haller gaat het gewoon echt niet worden. Het zal wel uit Zuid-Amerikaanse sferen komen.![]()
Als jij het al niet weet dan zal Marc Overmars helemaal radeloos zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen flauw idee wie Ajax als spits wil kopen. Hoogstens Traore zou ik een realistische optie vinden. Haller gaat het gewoon echt niet worden. Het zal wel uit Zuid-Amerikaanse sferen komen.![]()
![]()
Haller, als ze dat doen dan verlies ik alle hoopquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen flauw idee wie Ajax als spits wil kopen. Hoogstens Traore zou ik een realistische optie vinden. Haller gaat het gewoon echt niet worden. Het zal wel uit Zuid-Amerikaanse sferen komen..
AFCA
Voor een voormalig meisjesidool wordt ie maar lelijk oudquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen is Marc lekker vakantie aan het vieren
Is dat zijn zoon?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij het al niet weet dan zal Marc Overmars helemaal radeloos zijn.
This is our hope.
![]()
Je humor blijft onverminderd goed.quote:
Henkje Veldmate. Die heeft spelers binnengevist die zelfs Ajax Netwerk niet kon raden.![]()
Soms een voltreffer , soms niet. In ieder geval een beter rendement dan Piet de Visserquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je humor blijft onverminderd goed.
Henkje Veldmate. Die heeft spelers binnengevist die zelfs Ajax Netwerk niet kon raden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ga ervanuit dat Ajax gaat bieden op Traore iig.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Soms een voltreffer , soms niet![]()
Dan gaat Ajax het waarschijnlijk niet doenquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat Ajax gaat bieden op Traore iig.
(Ik hoop dat je gelijk hebt btw)RED ONS HENNIEGOD![]()
Enige realistische optie voor Ajax als ik alles zo afweeg.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan gaat Ajax het waarschijnlijk niet doen
(Ik hoop dat je gelijk hebt btw)![]()
Update 22.37 uur
Ajax heeft Arek Milik toestemming gegeven om naar Italië af te reizen. De Pool zal morgen bij Napoli gekeurd worden, zo meldt Voetbal International. De 22-jarige spits is bij die club de beoogd opvolger van Gonzalo Higuaín die naar Juventus vertrok. De Amsterdammers krijgen in ruil voor Milik dertig miljoen euro plus bonussen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Frank Overmars is zijn zoon ja.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor een voormalig meisjesidool wordt ie maar lelijk oud
Is dat zijn zoon?Oh.![]()
Ajax kennende vinden ze hem dan opeens prima voor zowel de spitspositie als de linksbuitenpositie.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat Ajax gaat bieden op Traore iig.
Hoe zit het eigenlijk met zijn status bij Chelsea nu?Oh.![]()
4e spits, maar zal wel niet weg mogenquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kennende vinden ze hem dan opeens prima voor zowel de spitspositie als de linksbuitenpositie.
Hoe zit het eigenlijk met zijn status bij Chelsea nu?![]()
Conte gaat 4-2-4 spelen in balbezit dus ja.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
4e spits, maar zal wel niet weg mogen![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 27-07-2016 om 23:48:13Verbaast me wel dat ik nooit een vraag krijg over Hakim Ziyech.#Ajax 😉 reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 27-07-2016 om 23:48:13Verbaast me wel dat ik nooit een vraag krijg over Hakim Ziyech.#Ajax 😉 reageer retweet
![]()
Hij weet dus meerquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:48 schreef Brammess het volgende:
![]()
Huntelaar is onze enige overgebleven hoop.
Anders kom je uit bij de categorie Haller, Ryan Babel en Mark Uth.![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:48 schreef Brammess het volgende:
AFCA
Huntelaar is ook een utopie. Weinzierl wil hem graag houden. Sané gaat daar ook weg dus veel verkoopleed zullen ze de fans ook niet aan willen doen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Huntelaar is onze enige overgebleven hoop.
Anders kom je uit bij de categorie Haller, Ryan Babel en Mark Uth.![]()
Onwaarschijnlijk, maar sluit het niet uitquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huntelaar is ook een utopie. Weinzierl wil hem graag houden.
Milik zou ook blijven![]()
Doe maar geen Ziyech. We hebben El Ghazi al.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik verwacht niet dat Embolo daar meteen de boel gaat dragen met zijn 19 jaar.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk, maar sluit het niet uit
Milik zou ook blijven![]()
2 mocro's in een team zorgt wel voor onrust ja.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Doe maar geen Ziyech. We hebben El Ghazi al.AFCA
Ik moet ff zoeken naar mn account.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:51 schreef Brammess het volgende:
Stijn ik beveel je trouwens wakker te blijven, mijn Blendle tegoed is op![]()
Of juist niet, samen chillen in een Golfquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2 mocro's in een team zorgt wel voor onrust ja.![]()
Dat vraag ik mij al jaren af.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi zou ik verkopen, maar wie ben ik.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maar Embolo gehaald. En mss is er toch een Ajax-clausule. Of een paar miljoen op tafel leggen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huntelaar is ook een utopie. Weinzierl wil hem graag houden. Sané gaat daar ook weg dus veel verkoopleed zullen ze de fans ook niet aan willen doen.
Maar is ook redelijk onwaarschijnlijk inderdaad![]()
HIj is wel echt heel ego geworden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi zou ik verkopen, maar wie ben ik.AFCA
Wat een schijtlollig tweet van Verweij, hopelijk luidt de kop 'Ajax toont andermaal geen interesse in Ziyech'![]()
Deze post verrast mij nietquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Doe maar geen Ziyech. We hebben El Ghazi al.![]()
Kuch Traore Kuch of Huntelaar.twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 27-07-2016 om 23:57:08Morgen in @telesport ... De nummer 1 op de kandidatenlijst #Ajax als opvolger @arekmilik9 #moeilijkhaalbaar reageer retweet
![]()
Zucht... En dan :''We doen het met deze groep''quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuch Traore Kuch of Huntelaar.twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 27-07-2016 om 23:57:08Morgen in @telesport ... De nummer 1 op de kandidatenlijst #Ajax als opvolger @arekmilik9 #moeilijkhaalbaar reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Niet zo cynisch doen, het zijn vast spelers die of gebakken met geld zitten of nog perspectief hebben bij hun club ook al kan het een plaatsje op de bank zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zucht... En dan :''We doen het met deze groep''![]()
Freek Jansen en Zwartkruis verslaan samen Ajax, amice.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis de man van VI? Wanneer komt die terug![]()
Tja het is gewenning geworden met zequote:Op donderdag 28 juli 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo cynisch doen, het zijn vast spelers die of gebakken met geld zitten of nog perspectief hebben bij hun club ook al kan het een plaatsje op de bank zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Freek Jansen was het ja, Zwartkruis komt nooit met primeurtjesquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Freek Jansen en Zwartkruis verslaan samen Ajax, amice.![]()
Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Freek Jansen was het ja, Zwartkruis komt nooit met primeurtjes![]()
>Niet zo cynisch doenquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo cynisch doen, het zijn vast spelers die of gebakken met geld zitten of nog perspectief hebben bij hun club ook al kan het een plaatsje op de bank zijn.
>Powerloungen![]()
#moeilijkhaalbaarquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zucht... En dan :''We doen het met deze groep''
AFCA
Je weet niet eens de situatie van de speler en je loopt er al allerlei oordelen op los te laten..quote:![]()
Wat? Dat staat er achter de tweetquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet niet eens de situatie van de speler en je loopt er al allerlei oordelen op los te laten... Ik vind dat zo typisch Mike
AFCA
Ze hebben op t EK gezien hoe belangrijk Kolbein ook op hoog niveau is, dus die zullen ze wel terug halen. Maar ik hoop dat ze voor een type Machlas gaan. Overigens zou ik zelf gewoon met Dolberg spelen en Ziyech proberen te halen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Chelsea-spits Traoré bovenaan
Chelsea-spits Bertrand Traoré staat bij Ajax bovenaan de lijst om Arek Milik in de ArenA te vervangen. Maar het grote Afrikaanse talent van de Londense club, in het seizoen 2014-2015 onder trainer Peter Bosz uitkomend voor Vitesse, weet echter pas in de laatste week van de transferperiode of hij mag worden uitgeleend.
Traoré hoort op dit moment tot de A-selectie van Chelsea. Dat was een jaar geleden ook al zo, maar in 12 maanden is Traoré niet verder gekomen dan 16 duels en vier goals. Vaak speelde hij ook geen 90 minuten. De spits uit Burkina Faso wil op 20-jarige leeftijd nu elke week spelen. Die gelegenheid kan Ajax hem bieden, maar dan moet het afwachten of Chelsea-coach Antonio Conte nog bereid is hem uit te lenen. De kans daarop is op dit moment klein.
Daarom moet Ajax naar alternatieven kijken in binnen- en buitenland. In de Nederlandse competitie is alleen de Franse spits Sébastien Haller geschikt, maar FC Utrecht vraagt voor hem een slordige tien miljoen euro. Bij Wolfsburg is Bas Dost nog op zoek naar een nieuwe club. De lijst van Ajax is echter groter.![]()
Hoezoquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:44 schreef skysherrif het volgende:
Wat een volledig nietszeggend artikel.?
![]()
Wat zegt het dan? Ik had gehoopt op iets meer concrete informatie. Helemaal nadat werd aangegeven eind juli er een spits zou staan.quote:![]()
Wat nou schaam je, ik snap de naïviteit hier niet. Denk je dat het Ajax van de '90 zo ver had kunnen komen zonder wat ervaren spelers erin? We hebben straks een elftal bestaande uit allemaal 20-jarige. Goede ervaren spelers zijn gewoon nodig zodat de talenten zich ook sneller en beter ontwikkelen.quote:AFCA
De oudste speler van het jaren 90 Ajax was misschien 24/25quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou schaam je, ik snap de naïviteit hier niet. Denk je dat het Ajax van de '90 zo ver had kunnen komen zonder wat ervaren spelers erin? We hebben straks een elftal bestaande uit allemaal 20-jarige. Goede ervaren spelers zijn gewoon nodig zodat de talenten zich ook sneller en beter ontwikkelen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
De oudste speler van het jaren 90 Ajax was misschien 24/25
http://www.voetbal.com/teams/afc-ajax/1995/2/RED ONS HENNIEGOD![]()
Op Rijkkaard en Blind naquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.voetbal.com/teams/afc-ajax/1995/2/![]()
En dan waren de meesten alsnog 23-25. Niet 18 tot 21 zonder goede ervaren spelers, zoals sommige opstellingen nu al zijn.quote:AFCA
Die waren toen 24. Evenoud als Veltman nu is.quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boertjes, Van Vossen , Vd Brom , Silooy , Grim
Valt reuze mee hoe ERVAREN dat elftal was.![]()
Uhm ze hadden wel de nodige Europacup wedstrijden achter de rug + een UEFA Cup en WK/EKquote:Op donderdag 28 juli 2016 01:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die waren toen 24. Evenoud als Veltman nu is.
Valt reuze mee hoe ERVAREN dat elftal was.
Rijkaard en Blinds ervaring zal ik helemaal niet over beginnenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ben je nou serieus? Nu hebben we allemaal 18-21 jarige met veltman als meest ervaren speler. Toen was een groot gedeelte van de basis al verder dan veltman nu. In ervaring en in leeftijd.quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die waren toen 24. Evenoud als Veltman nu is.
Valt reuze mee hoe ERVAREN dat elftal was.AFCA
Ervaring vind ik een compleet overschat fenomeen in een zich steeds verder ontwikkelende voetbalwereld. We zouden juist meer moeten investeren in tactiek, techniek en waar het kan fysiek. Dat is waar we ver op achter lopen, niet die fabeltjes over ervaring wat hard nodig is. We worden in Europa niet afgetroefd op termen als ervaring maar toch echt op kwaliteit, afspraken en weten waar je staat en wat je moet doen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou schaam je, ik snap de naïviteit hier niet. Denk je dat het Ajax van de '90 zo ver had kunnen komen zonder wat ervaren spelers erin? We hebben straks een elftal bestaande uit allemaal 20-jarige. Goede ervaren spelers zijn gewoon nodig zodat de talenten zich ook sneller en beter ontwikkelen.![]()
Precies. Ik vraag me af hoeveel ervaring Liefering heeft.quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ervaring vind ik een compleet overschat fenomeen in een zich steeds verder ontwikkelende voetbalwereld. We zouden juist meer moeten investeren in tactiek, techniek en waar het kan fysiek. Dat is waar we ver op achter lopen, niet die fabeltjes over ervaring wat hard nodig is. We worden in Europa niet afgetroefd op termen als ervaring maar toch echt op kwaliteit, afspraken en weten waar je staat en wat je moet doen.![]()
En jij denkt dat de 18-20 jarige het niet sneller gaan leren wanneer er een mentor in hun linie loopt zeg maar die op hun fouten kan wijzen? En dan heb ik niet over een Westermann als ervaren speler. En jij denkt dat Kieft en andere goede speler bullshit lullen als ze zeggen dat ze het meest leerde van de (goede) ervaren spelers in hun teams?quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ervaring vind ik een compleet overschat fenomeen in een zich steeds verder ontwikkelende voetbalwereld. We zouden juist meer moeten investeren in tactiek, techniek en waar het kan fysiek. Dat is waar we ver op achter lopen, niet die fabeltjes over ervaring wat hard nodig is. We worden in Europa niet afgetroefd op termen als ervaring maar toch echt op kwaliteit, afspraken en weten waar je staat en wat je moet doen.AFCA
Die fouten die gemaakt worden kan je toch niet meer corrigeren, van die fouten leer je evengoed wel. Zie bijvoorbeeld;quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En jij denkt dat de 18-20 jarige het niet sneller gaan leren wanneer er een mentor in hun linie loopt zeg maar die op hun fouten kan wijzen? En dan heb ik niet over een Westermann als ervaren speler. En jij denkt dat Kieft en andere goede speler bullshit lullen als ze zeggen dat ze het meest leerde van de (goede) ervaren spelers in hun teams?
1:30
Denk je dat Sinkgraven nu nog zoiets gaat doen? Of zou hij dit niet doen als er een ervaren speler naast hem stond?![]()
De lijst van Ajax is groter, zal Eto'o erop staan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:43 schreef Brammess het volgende:
Chelsea-spits Traoré bovenaan
Chelsea-spits Bertrand Traoré staat bij Ajax bovenaan de lijst om Arek Milik in de ArenA te vervangen. Maar het grote Afrikaanse talent van de Londense club, in het seizoen 2014-2015 onder trainer Peter Bosz uitkomend voor Vitesse, weet echter pas in de laatste week van de transferperiode of hij mag worden uitgeleend.
Traoré hoort op dit moment tot de A-selectie van Chelsea. Dat was een jaar geleden ook al zo, maar in 12 maanden is Traoré niet verder gekomen dan 16 duels en vier goals. Vaak speelde hij ook geen 90 minuten. De spits uit Burkina Faso wil op 20-jarige leeftijd nu elke week spelen. Die gelegenheid kan Ajax hem bieden, maar dan moet het afwachten of Chelsea-coach Antonio Conte nog bereid is hem uit te lenen. De kans daarop is op dit moment klein.
Daarom moet Ajax naar alternatieven kijken in binnen- en buitenland. In de Nederlandse competitie is alleen de Franse spits Sébastien Haller geschikt, maar FC Utrecht vraagt voor hem een slordige tien miljoen euro. Bij Wolfsburg is Bas Dost nog op zoek naar een nieuwe club. De lijst van Ajax is echter groter.Oh.![]()
Die jongen die nu in Turkije speelt, ben zijn naam even kwijtquote:Op donderdag 28 juli 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De lijst van Ajax is groter, zal Eto'o erop staan?![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ervaring vind ik een compleet overschat fenomeen in een zich steeds verder ontwikkelende voetbalwereld. We zouden juist meer moeten investeren in tactiek, techniek en waar het kan fysiek. Dat is waar we ver op achter lopen, niet die fabeltjes over ervaring wat hard nodig is. We worden in Europa niet afgetroefd op termen als ervaring maar toch echt op kwaliteit, afspraken en weten waar je staat en wat je moet doen.![]()
![]()
Jij denkt niet dat boven genoemde kwaliteiten zoals techniek, tactiek en fysiek te maken hebben met ervaring/leeftijd?![]()
Sink was toen/is niet klaar voor het grote Ajax.quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die fouten die gemaakt worden kan je toch niet meer corrigeren, van die fouten leer je evengoed wel. Zie bijvoorbeeld;
1:30
Denk je dat Sinkgraven nu nog zoiets gaat doen? Of zou hij dit niet doen als er een ervaren speler naast hem stond?![]()
Techniek niet zoveel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij denkt niet dat boven genoemde kwaliteiten zoals techniek, tactiek en fysiek te maken hebben met ervaring/leeftijd?
Tactiek en fysiek wel.Oh.![]()
Die fout op 1:30 is net zoveel een fout van Bazoer.quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sink was toen/is niet klaar voor het grote Ajax.
Ook nog niet klaar voor Ajax?Oh.![]()
Ajacied overdrijft de invloed van de trainer een beetje.quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Techniek niet zoveel.
Tactiek en fysiek wel.![]()
Die heeft zeker wel invloed, en vooral op een jeugdige groep lijkt mij. Die willen dan nog wel wat houvast hebben, en dan is het belangrijk dat dat goed is.quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajacied overdrijft de invloed van de trainer een beetje.
Als je een team hebt met al veel ervaren spelers is de rol van de trainer minder belangrijk. Die moet dan vooral alles goed peoplemanagen.Oh.![]()
Alsof je die kwijtraakt. Misschien om op de training in de muur te zettenquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi zou ik verkopen, maar wie ben ik.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Aardige statistieken, international, heeft FYSIEK.quote:Op donderdag 28 juli 2016 03:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof je die kwijtraakt. Misschien om op de training in de muur te zetten
Dat zijn wel wat factoren om een leuk verkooppraatje over te houden.Oh.![]()
Even een heel gek idee. Maar zou Ajax niet gewoon vol voor Bony moeten gaan?Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Wtf? Kijk het elftal dat de CL won er nog eens op na....quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
De oudste speler van het jaren 90 Ajax was misschien 24/25![]()
Blind, Rijkaard en Silooy waren wel wat ouder jaquote:Op donderdag 28 juli 2016 06:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wtf? Kijk het elftal dat de CL won er nog eens op na....Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Silooy is van 1970, die was 25. Maar in de selectie zaten er wel meer van 25 en ouder. Uit mijn hoofd Van Vossen en Grim bijvoorbeeld, al waren dat geen basisspelers.quote:Op donderdag 28 juli 2016 06:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Blind, Rijkaard en Silooy waren wel wat ouder ja
De selectie van toen was in die tijd erg jong voor CL succes, maar als je het vergelijkt met teams die PSV en Ajax nu de CL in sturen, valt dat reuze mee.![]()
Als je denkt dat ervaring niet belangrijk is snap je er niks van. Zo'n Bruma heeft zich ook geweldig ontwikkeld en dat is voor een zeer groot deel te danken aan Moreno. Veltman kan er nu nog niks van en moest het leren van Johny.![]()
Staan precies de namen in die wij ook al noemden. Als er nu wat namen genoemd werden van de grotere lijstje...quote:![]()
Als jouw theorie klopt, dan zouden er ook zeer jeugdige teams met zeer veel succes moeten zijn. Welke zijn dat? Ook is het apart dat vrijwel elk Europees topteam op z'n minst een mix zoekt tussen talenten en ervaring. Zitten daar dan alleen maar mensen die er minder verstand van hebben dan jij?quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ervaring vind ik een compleet overschat fenomeen in een zich steeds verder ontwikkelende voetbalwereld. We zouden juist meer moeten investeren in tactiek, techniek en waar het kan fysiek. Dat is waar we ver op achter lopen, niet die fabeltjes over ervaring wat hard nodig is. We worden in Europa niet afgetroefd op termen als ervaring maar toch echt op kwaliteit, afspraken en weten waar je staat en wat je moet doen.
Een beter punt zou zijn dat Ajax geen ervaren speler met kwaliteit kan halen, een beetje wat Frank en Overmars zeiden. Maar PSV is dit wel gelukt met Guardado en heeft er nu wellicht weer eentje.![]()
En juist kan op zo'n moment ervaring ontzettend helpen. Een Poulsen en Stam waren dan misschien geen uitblinkers, maar hadden wel de slimmigheidjes die de jeugd gewoon niet heeft of gebruikt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ervaring vind ik een compleet overschat fenomeen in een zich steeds verder ontwikkelende voetbalwereld. We zouden juist meer moeten investeren in tactiek, techniek en waar het kan fysiek. Dat is waar we ver op achter lopen, niet die fabeltjes over ervaring wat hard nodig is. We worden in Europa niet afgetroefd op termen als ervaring maar toch echt op kwaliteit, afspraken en weten waar je staat en wat je moet doen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
even ter rectificatie.quote:
nee niet voor Europa maar tegen een hoop eredivisieclubs kan het wel.
dit was overigens gewoon als reactie op een 3-4-3 discussieFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Sanchez wint copa![]()
oh en Mike is een kluns
Ik heb al meerdere keren vragen gezien richting hem over Ziyech, alleen beantwoord hij ze niet. Toevallig gisteren nog.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Silooy is van 1963, in '94/'95 voornamelijk reserve door de doorbraak van Reiziger. Mocht trouwens in het seizoen erop weer wat wedstrijden meedoen. Grim is uit 1965 en Van Vossen uit 1968. Samen met Blind en Rijkaard dus de "oudjes" van de ploeg, die verder voornamelijk uit jonge spelers bestond.quote:Op donderdag 28 juli 2016 06:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Silooy is van 1970, die was 25. Maar in de selectie zaten er wel meer van 25 en ouder. Uit mijn hoofd Van Vossen en Grim bijvoorbeeld, al waren dat geen basisspelers.
De selectie van toen was in die tijd erg jong voor CL succes, maar als je het vergelijkt met teams die PSV en Ajax nu de CL in sturen, valt dat reuze mee.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Dennis Verhoef @gewoondennis1 23 uur23 uur geleden
Goedemorgen @MikeVerweij wanneer denk je meer te weten over de transfer van Milik? En weet jij iets af van interesse ajax in Ziyech?
0 retweets 0 vind-ik-leuks
Mark Korteweg @Markk86 12 uur12 uur geleden
@MikeVerweij @jelleverburg en Ziyech?
Youri Uitterdijk @youriu 10 uur10 uur geleden
@MikeVerweij hallo Mike. Is Ziyech ooit een optie voor Ajax geweest?
dit was gisteren alleen alFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alsjeblieft geen ziyech.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Maar wel "jong". Litmanen en de broertjes De Boer waren 24/25/26 in die periode. Het is ondenkbaar om in deze tijd zulke spelers zo lang te behouden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Silooy is van 1963, in '94/'95 voornamelijk reserve door de doorbraak van Reiziger. Mocht trouwens in het seizoen erop weer wat wedstrijden meedoen. Grim is uit 1965 en Van Vossen uit 1968. Samen met Blind en Rijkaard dus de "oudjes" van de ploeg, die verder voornamelijk uit jonge spelers bestond.![]()
Ik zou bij Ajax nu geen speler weten die beter is dan Ziyech (gezien zijn laatste 2 seizoenen).quote:
Zelfs als hij faalt gaat hij echt niet minder opleveren. Die wordt elk jaar meer waard, zeker als hij bij Ajax gespeeld heeft.
Je koopt hem nu voor 10-15(ik zet ruim in) en je krijgt dat er minimaal voor terug als hij faalt.
slaagt hij wel is hij zo het dubbele waard.
kan ook als buitenspeler gehaald worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eens, ondenkbaar nu. We hadden ook een bizar goede mix. Alles klopte gewoon. En toch was dat elftal qua samenstelling nog niet zo lang bij elkaar. Eigenlijk pas vanaf 1993/1994. En Ajax werd dat seizoen nog volledig weggespeeld door Parmaquote:Op donderdag 28 juli 2016 08:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar wel "jong". Litmanen en de broertjes De Boer waren 24/25/26 in die periode. Het is ondenkbaar om in deze tijd zulke spelers zo lang te behouden.
'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Vijf clubs zijn op dit moment concreet geïnteresseerd in Hakim Ziyech. Ted van Leeuwen, technisch manager van FC Twente, vertelt dat woensdagavond voor de camera van FOX Sports.
Er begint eindelijk concreet iets te spelen rond de Marokkaanse sterspeler van de Tukkers. "Het begint nu een beetje zoals wanneer je een stop uit een afvoerputje trekt. Het begint nu heel snel te draaien. Ik denk dat er nu een stuk of vijf clubs over zijn", onthult Van Leeuwen.
"Hoe snel dat gaat, hangt natuurlijk ook van die clubs af - en van Hakim zelf. Want uiteindelijk bepaalt hij waar hij naartoe gaat. Wat voor clubs het zijn? Clubs die wat groter zijn dan wij, haha. De fase van voorzichtig informeren is voorbij, er beginnen nu getallen op papier te komen", vervolgt hij. "Er wordt onderhandeld, links en rechts."
Van Leeuwen vindt het moeilijk om aan te geven op welke termijn een deal definitief beklonken kan zijn . "Soms valt er bij onderhandelingen een pauze van vijf dagen en dan kan het weer in een dag rond zijn. Het is heel moeilijk te zeggen. Ik ga er wel vanuit dat hij weggaat. Hakim is er ook klaar voor, vind ik." Twente zou tien á vijftien miljoen euro verlangen voor de international.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het middenveld van Ajax is zo vol... ik zou hem niet halen. Misschien als we Klaassen, Bazoer en Serero verkopen.![]()
Dit werd ook gezegd over Sulejmani.quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zou bij Ajax nu geen speler weten die beter is dan Ziyech (gezien zijn laatste 2 seizoenen).
Zelfs als hij faalt gaat hij echt niet minder opleveren. Die wordt elk jaar meer waard, zeker als hij bij Ajax gespeeld heeft.
Je koopt hem nu voor 10-15(ik zet ruim in) en je krijgt dat er minimaal voor terug als hij faalt.
slaagt hij wel is hij zo het dubbele waard.
kan ook als buitenspeler gehaald worden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
maar als een speler beter is dan wat je al hebt, dan doet dat er toch niet toe.quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:51 schreef TheJanitor het volgende:
Het middenveld van Ajax is zo vol... ik zou hem niet halen. Misschien als we Klaassen, Bazoer en Serero verkopen.
Ziyech > SinkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
you win some, you loose some.quote:
zonder risico word je geen kampioenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sink zit op de bank. Dus komt Ziyech op de bank en Sink naar de tribune?quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar als een speler beter is dan wat je al hebt, dan doet dat er toch niet toe.
Ziyech > Sink![]()
ik doelde meer op het feit dat dat de creatieve speler zou moeten zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Sink zit op de bank. Dus komt Ziyech op de bank en Sink naar de tribune?
Ziyech kan overigens ook spelen op de plek van ghazi of younessFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ach, als Milik echt voor 35 weggaat, en je kan een leuk spitsje kopen voor ook 10-15. Stel dat je dan geen buitenspeler vindt, waarom dan niet Ziyech? Vind het wel een redelijk 'veilige' aankoop.quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:51 schreef TheJanitor het volgende:
Het middenveld van Ajax is zo vol... ik zou hem niet halen. Misschien als we Klaassen, Bazoer en Serero verkopen.
Aan de andere kant heeft hij volgens mij geroepen dat hij naar het buitenland wil?![]()
Ajax is denk ik niet eens in de race voor hemquote:Op donderdag 28 juli 2016 08:51 schreef TheJanitor het volgende:
Het middenveld van Ajax is zo vol... ik zou hem niet halen. Misschien als we Klaassen, Bazoer en Serero verkopen.![]()
Dat lijkt mij ook.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is denk ik niet eens in de race voor hem![]()
Gaat me niks verbazen als PSV hem (probeert te) haalt/halen. Als ze slim zijn stallen ze Maher bij Twente, kijken of daar nog wat van komt.![]()
en hij daar dan de sterren van de hemel speelt omdat hij dan eindelijk goede voetballers om hem heen heeft.....quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat me niks verbazen als PSV hem (probeert te) haalt/halen. Als ze slim zijn stallen ze Maher bij Twente, kijken of daar nog wat van komt.
Als Ajax Ziyech haalt neem ik een Overmars UI voor het hele seizoenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
denken dat ze 10-15 miljoen voor 1 speler gaan uitgevenquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, als Milik echt voor 35 weggaat, en je kan een leuk spitsje kopen voor ook 10-15. Stel dat je dan geen buitenspeler vindt, waarom dan niet Ziyech? Vind het wel een redelijk 'veilige' aankoop.
Aan de andere kant heeft hij volgens mij geroepen dat hij naar het buitenland wil?No way.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
dan was het al rond geweest denk ik, die jongen is zelf nogal picky want hij staat toch al een tijdje in de etalagequote:Op donderdag 28 juli 2016 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat me niks verbazen als PSV hem (probeert te) haalt/halen. Als ze slim zijn stallen ze Maher bij Twente, kijken of daar nog wat van komt.![]()
denken dat Milik verkocht zou worden voor 25 milquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:09 schreef franklop het volgende:
[..]
denken dat ze 10-15 miljoen voor 1 speler gaan uitgevenNo way.
![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van Leeuwen zegt dat het nu pas is gaat lopen rond Ziyech.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan was het al rond geweest denk ik, die jongen is zelf nogal picky want hij staat toch al een tijdje in de etalageFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sinkie al vergeten? En dat was nog een binnenlandse transfer halverwege het seizoen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:09 schreef franklop het volgende:
[..]
denken dat ze 10-15 miljoen voor 1 speler gaan uitgevenNo way.
![]()
dat komt omdat hij bij veel clubs niet bovenaan het lijstje staat en dat zijn dan geen NL clubsquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Van Leeuwen zegt dat het nu pas is gaat lopen rond Ziyech.![]()
Misschien stond hij bij Ajax en PSV ook niet bovenaan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat komt omdat hij bij veel clubs niet bovenaan het lijstje staat en dat zijn dan geen NL clubsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij was voor NL begrippen een topaankoop geweest en dat is hij in de PL bijvoorbeeld nietquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Misschien stond hij bij Ajax en PSV ook niet bovenaan.![]()
Het middenveld is wel de laatste linie waar je in moet investeren. Aanval en verdediging heeft veel en veel meer een kwaliteitsinjectie nodig. En leuk dat Ziyech ook als buitenspeler kan, maar je gaat geen 15 miljoen uitgeven aan een speler om hem vervolgens niet in zijn kracht te gebruiken. Want het zal wel richting de 15 gaan als er vijf clubs in de race zijn.![]()
Ziyech komt meermaals op mij over als een jongen die weet wat goed voor hem is en niet voor het geld gaat.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was voor NL begrippen een topaankoop geweest en dat is hij in de PL bijvoorbeeld niet
Is echt met de sport bezig en wil beter worden en prijzen pakken. Dan is Ajax (of PSV) een prima opstap natuurlijk, dan wanneer je vanaf twente meteen Europa in duikt. Kom je toch anders binnen bij een totenham of een liverpool.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je zo'n matig team als Twente kan dragen, is de stap naar ajax of psv echt niet meer nodigquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech komt meermaals op mij over als een jongen die weet wat goed voor hem is en niet voor het geld gaat.
Is echt met de sport bezig en wil beter worden en prijzen pakken. Dan is Ajax (of PSV) een prima opstap natuurlijk, dan wanneer je vanaf twente meteen Europa in duikt. Kom je toch anders binnen bij een totenham of een liverpool.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
lekker met serero, schone en gudelj blijven ballen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het middenveld is wel de laatste linie waar je in moet investeren. Aanval en verdediging heeft veel en veel meer een kwaliteitsinjectie nodig. En leuk dat Ziyech ook als buitenspeler kan, maar je gaat geen 15 miljoen uitgeven aan een speler om hem vervolgens niet in zijn kracht te gebruiken. Want het zal wel richting de 15 gaan als er vijf clubs in de race zijn.
Als een speler beter is dan wat je hebt speelt hij ze wel uit de basis.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bij Twente ging hij toch ook voor het geld, dat het er uiteindelijk niet was is een ander verhaal, ik heb toch wel een andere mening over hem qua sportiviteit vs geldquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech komt meermaals op mij over als een jongen die weet wat goed voor hem is en niet voor het geld gaat.
Is echt met de sport bezig en wil beter worden en prijzen pakken. Dan is Ajax (of PSV) een prima opstap natuurlijk, dan wanneer je vanaf twente meteen Europa in duikt. Kom je toch anders binnen bij een totenham of een liverpool.![]()
Beetje toeval was dat ook wel natuurlijk. Beetje zoals Leicester, alleen dan met bizar goed voetbal. Ach ja, we kunnen iig zeggen dat wij de beste waren vlak voor het grote geld het voetbal ging verwoestenquote:Op donderdag 28 juli 2016 08:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eens, ondenkbaar nu. We hadden ook een bizar goede mix. Alles klopte gewoon. En toch was dat elftal qua samenstelling nog niet zo lang bij elkaar. Eigenlijk pas vanaf 1993/1994. En Ajax werd dat seizoen nog volledig weggespeeld door Parma![]()
![]()
is misschien wel zo, toch ben ik van mening dat een twente niet de cultuur hebben van een europese topclub zoals Ajax dat nog wel heeft.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je zo'n matig team als Twente kan dragen, is de stap naar ajax of psv echt niet meer nodigFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die stonden inderdaad allemaal in de basis afgelopen pot. Met nota bene een blessure van Bazoer.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lekker met serero, schone en gudelj blijven ballen.
Als een speler beter is dan wat je hebt speelt hij ze wel uit de basis.![]()
dus alleen je basisspelers tellen bij een nieuwe aankoop?quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die stonden inderdaad allemaal in de basis afgelopen pot. Met nota bene een blessure van Bazoer.
dan hebben we dus maar 3 middenvelders, kan een vierde er ook wel bij.
Ziyech past perfect in het spel van BoszFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bij Twente kon hij rekenen op een basis plaats op zijn positie. Bij dat andere subtop clubje niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Twente ging hij toch ook voor het geld, dat het er uiteindelijk niet was is een ander verhaal, ik heb toch wel een andere mening over hem qua sportiviteit vs geld![]()
hij is daar niet voor het geld heen gegaan hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Twente ging hij toch ook voor het geld, dat het er uiteindelijk niet was is een ander verhaal, ik heb toch wel een andere mening over hem qua sportiviteit vs geldFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij is daar niet voor het geld heen gegaan hoor.![]()
![]()
Niet dus, want zelfs met een blessure van Bazoer speelden ze niet. Je hebt met Riedewald, Klaassen, Bazoer en toch ook Gudelj vier volwaardige basismiddenvelders. Dan heb je nog Van de Beek als prima wissel. Dus minimaal twee wisselspelers met een zeer goed niveau. Die kunnen jij en ik niet opnoemen in de aanval en verdediging kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dus alleen je basisspelers tellen bij een nieuwe aankoop?
dan hebben we dus maar 3 middenvelders, kan een vierde er ook wel bij.
Ziyech past perfect in het spel van Bosz
En dat is nog eens buiten twee megatalenten die eraan komen (Nouri en De Jong).![]()
ben ik deels met je eens, het is ook best vol op het middenveld.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet dus, want zelfs met een blessure van Bazoer speelden ze niet. Je hebt met Riedewald, Klaassen, Bazoer en toch ook Gudelj vier volwaardige basismiddenvelders. Dan heb je nog Van de Beek als prima wissel. Dus minimaal twee wisselspelers met een zeer goed niveau. Die kunnen jij en ik niet opnoemen in de aanval en verdediging kan ik je vertellen.
En dat is nog eens buiten twee megatalenten die eraan komen (Nouri en De Jong).
overigens staan nouri en de jong er nog niet dit jaar.
Maar Ziyech is gewoon iemand die bewezen heeft het aan te kunnen, die zou ik best in een wat vrije rol op de flank durven zetten. Hoger rendement dan Ghazi heb ik het idee, ook minder ego gezien zijn assist bij twente.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als er iets is waar we behoefte aan hebben is het vleugelspelers die het spel breed kunnen houden. Dat bevordert je spel ook enorm. Makkelijker positioneren in de opbouw en in de helft van de tegenstander, de tegenstander makkelijker uit elkaar spelen, et cetera, et cetera. El Ghazi kon dat op zijn tijd enorm goed, maar die is nu compleet uit vorm.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ben ik deels met je eens, het is ook best vol op het middenveld.
Maar Ziyech is gewoon iemand die bewezen heeft het aan te kunnen, die zou ik best in een wat vrije rol op de flank durven zetten. Hoger rendement dan Ghazi heb ik het idee, ook minder ego gezien zijn assist bij twente.![]()
Met de kennis van nu - en wellicht ook wel met de kennis van toen - had Ziyech gewoon gehaald moeten worden in plaats van Sinkgraven. Destijds moet ik zeggen dat ik het wel een aardige aankoop vond (althans, voor zeven miljoen), speler naar mijn hart. Helaas heeft hij hopeloos gefaald, ik kan niet anders zeggen. En aangezien Bosz Schöne boven hem verkiest ziet de toekomst er zwaar bewolkt uit voor 'em.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ben ik deels met je eens, het is ook best vol op het middenveld.
Maar Ziyech is gewoon iemand die bewezen heeft het aan te kunnen, die zou ik best in een wat vrije rol op de flank durven zetten. Hoger rendement dan Ghazi heb ik het idee, ook minder ego gezien zijn assist bij twente.![]()
El Ghazi is al tijden niet meer in vorm geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
El Ghazi uit vorm na een officiele wedstrijd wat een kul weer![]()
vanaf winterstop vorig jaar is hij uit vormquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
El Ghazi uit vorm na een officiele wedstrijd wat een kul weerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nieuw seizoen nieuwe kansen niet blijven hangen in het verleden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ghazi is al tijden niet meer in vorm geweest.![]()
hij is gewoon niet zo goedquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nieuw seizoen nieuwe kansen niet blijven hangen in het verleden.![]()
Daar heb je zeker gelijk in. Alleen vrees ik dat hij vreselijk veel voorsprong op zijn concurrentie heeft ingeboet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
ok, hij is nu uit vormquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nieuw seizoen nieuwe kansen niet blijven hangen in het verleden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik bedoel, als je het objectief bekijkt was het een treurig seizoen voor die jongen. Daar doet die lucky augustusmaand voor hem niets aan af. Er zaten wel kolderieke goals tussen die bij hem het goede stukje opvielen.![]()
Dit seizoen moet het wel gebeuren 10 goals 10 assists en wat constanter zijn moet gewoon lukken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik bedoel, als je het objectief bekijkt was het een treurig seizoen voor die jongen. Daar doet die lucky augustusmaand voor hem niets aan af. Er zaten wel kolderieke goals tussen die bij hem het goede stukje opvielen.![]()
Loop maar niet te hard van stapel want hij heeft het geluk gehad dat Cerny wat minder was in de voorbereiding, anders had hij dinsdag gewoon op de bank gezeten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit seizoen moet het wel gebeuren 10 goals 10 assists en wat constanter zijn moet gewoon lukken.![]()
Sinkgraven heeft dan ook geen 10-15 miljoen gekost.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sinkie al vergeten? En dat was nog een binnenlandse transfer halverwege het seizoen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Is hij uberhaupt ooit echt in vorm geweest?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ghazi is al tijden niet meer in vorm geweest."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij kende een leuk eerste seizoen en je merkte wel dat zijn type een goede bijdrage kon leveren aan het spel. Diepte.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Is hij uberhaupt ooit echt in vorm geweest?![]()
http://ajaxfanzone.nl/201(...)ot-125-miljoen-euro/quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Sinkgraven heeft dan ook geen 10-15 miljoen gekost.
http://www.voetbalprimeur(...)oor-middenveld-.html
mogelijk 12,5 staat hierFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Pcies. Guusje Hupperts kan nog altijd de nieuwe Robben worden!quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja mogelijk ja. Die bonus van mogelijk 6 miljoen had vast als voorwaarde dat hij tenminste 5 wedstrijden in Jong Ajax zou spelenquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
http://ajaxfanzone.nl/201(...)ot-125-miljoen-euro/
http://www.voetbalprimeur(...)oor-middenveld-.html
mogelijk 12,5 staat hier
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ik weet er het fijne niet van, maar dat ze er teveel voor hebben betaald lijkt mij duidelijk. Dat is met de kennis van nu.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja mogelijk ja. Die bonus van mogelijk 6 miljoen had vast als voorwaarde dat hij tenminste 5 wedstrijden in Jong Ajax zou spelen
Met de kennis van toen hadden ze voor dat geld Ziyech moeten halen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech de Verlosserquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik weet er het fijne niet van, maar dat ze er teveel voor hebben betaald lijkt mij duidelijk. Dat is met de kennis van nu.
Met de kennis van toen hadden ze voor dat geld Ziyech moeten halen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sanchez wint gewoon even de Copa Libertadores met op één na meeste intercepties.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
ik denk dat hij toen der tijd een grotere kans op om het tij te keren.quote:
Sink was toen al een twijfel geval, Ziyech was veel verder en beter.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zit nu de wedstrijd terug te kijken, heeft een paar beste tackels hoor. Staat erg vaak precies goed. Ik ben hoopvol over deze beer.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:31 schreef gazhims3lv het volgende:
Sanchez wint gewoon even de Copa Libertadores met op één na meeste intercepties.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ben je aan het trollen? El ghazi is gewoon te slecht. On top of that ook uit vorm.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit seizoen moet het wel gebeuren 10 goals 10 assists en wat constanter zijn moet gewoon lukken.![]()
Kan hij het ook met ruimte in de rug?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zit nu de wedstrijd terug te kijken, heeft een paar beste tackels hoor. Staat erg vaak precies goed. Ik ben hoopvol over deze beer.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
spelen in de tweede helft ver vooruit, maar heeft dan ook een stuk minder te doen dan in de eerste helft.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Kan hij het ook met ruimte in de rug?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
is die Miguel Borja niks voor Ajax. Speelt deze wedstrijd ook gewoon goed.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bazoer gaat het wel lastig krijgen als Sanchez er meteen kan staan, dan zal Bosz Riedewald wellicht vaker op 6 zetten met Klaassen, dan blijft er nog 1 plek over voor VD Beek, Gudelj, Bazoer, Sinkgraven, enz enz enz![]()
Hopen dat ie inziet dat klaassen veel meer dan vervangbaar isquote:Op donderdag 28 juli 2016 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bazoer gaat het wel lastig krijgen als Sanchez er meteen kan staan, dan zal Bosz Riedewald wellicht vaker op 6 zetten met Klaassen, dan blijft er nog 1 plek over voor VD Beek, Gudelj, Bazoer, Sinkgraven, enz enz enz![]()
Ziyech is beter dan Klaassen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hopen dat ie inziet dat klaassen veel meer dan vervangbaar isWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Niet mee eens. Ajax mist creativiteit, en Ziyech is de oplossing.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ziyech is niet de speler die ajax nodig heeft.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
dit dus, sink zou deze man moeten zijn maar heeft de kwaliteit niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ajax mist creativiteit, en Ziyech is de oplossing.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja klopt, maar waarom het nooit lukt in Europa heeft meer met kwaliteit te maken dan met de trainer.quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft zeker wel invloed, en vooral op een jeugdige groep lijkt mij. Die willen dan nog wel wat houvast hebben, en dan is het belangrijk dat dat goed is.
Als je een team hebt met al veel ervaren spelers is de rol van de trainer minder belangrijk. Die moet dan vooral alles goed peoplemanagen.![]()
Combinatie van de twee. Qua kwaliteit is Ajax niet heel veel minder dan de ploegen door wie we zijn uitgeschakeld de laatste jaren. Met een goede tactiek had je daar gewoon door tegen gegaan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar waarom het nooit lukt in Europa heeft meer met kwaliteit te maken dan met de trainer.Oh.![]()
als je het spel ziet in de wedstrijd tegen PAOK, zie je gewoon dat dit tijd nodig heeft maar zeker effectief kan zijn. nog 2 goede aankopen en je gaat echt wel weer een zonnige tijd tegemoetquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Combinatie van de twee. Qua kwaliteit is Ajax niet heel veel minder dan de ploegen door wie we zijn uitgeschakeld de laatste jaren. Met een goede tactiek had je daar gewoon door tegen gegaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben wel voor een ervaren aanspeelpunt in de spits en dan een linksbuiten van ongeveer 22-25 jaar. Er zijn nog wel wat andere veranderingen in de selectie die ik wil zien, maar dat gaat toch niet gebeuren helaas.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als je het spel ziet in de wedstrijd tegen PAOK, zie je gewoon dat dit tijd nodig heeft maar zeker effectief kan zijn. nog 2 goede aankopen en je gaat echt wel weer een zonnige tijd tegemoetOh.![]()
de selectie is al best wel veranderd dit seizoen als je er van uit gaat dat er nog een buitenspeler en ene spits bij komt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een ervaren aanspeelpunt in de spits en dan een linksbuiten van ongeveer 22-25 jaar. Er zijn nog wel wat andere veranderingen in de selectie die ik wil zien, maar dat gaat toch niet gebeuren helaas.
in de winterstop nog 1 of 2 erbij (afhankelijk hoe het gaat lopen)
dan volgend seizoen weer een plek of 4 vervangen (doorselecteren van een veltman, klaassen, gudelj, dijks, ghazi) en je bent echt wel weer op de goede wegFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In de winterstop zie ik er niet echt iets bijkomen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de selectie is al best wel veranderd dit seizoen als je er van uit gaat dat er nog een buitenspeler en ene spits bij komt.
in de winterstop nog 1 of 2 erbij (afhankelijk hoe het gaat lopen)
dan volgend seizoen weer een plek of 4 vervangen (doorselecteren van een veltman, klaassen, gudelj, dijks, ghazi) en je bent echt wel weer op de goede weg
Maar volgende zomer de spelers doorselecteren die niet in het systeem van Bosz passen, en dan hopen dat de scouting weer wat parels heeft. Of als er een leuke speler doorbreekt in Nederland kan je die oppikken.Oh.![]()
Als bosz nog trainer is dan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de winterstop zie ik er niet echt iets bijkomen.
Maar volgende zomer de spelers doorselecteren die niet in het systeem van Bosz passen, en dan hopen dat de scouting weer wat parels heeft. Of als er een leuke speler doorbreekt in Nederland kan je die oppikken.AFCA
als ze bosz dit seizoen ontslaan is dat totale onkunde.quote:
die moet je minimaal een jaar geven, en natuurlijk zijn er grenzen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)-nederlandse-top.htm
Ik las even dit artikel. Als je onderaan die tabel ziet van de prestaties van Ajax is het echt dieptriestZo weinig gepresteerd terwijl we wel het meeste budget hebben
Oh.![]()
viesdikquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf die Aissati is ook veranderd zeg, de teringFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij is nu BEAST.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf die Aissati is ook veranderd zeg, de tering![]()
Hij kan ook zelf weggaanquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als ze bosz dit seizoen ontslaan is dat totale onkunde.
die moet je minimaal een jaar geven, en natuurlijk zijn er grenzen.AFCA
puntjequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik voel dat er vanav nieuws over transfers komt.
Ik zie het nog wel weken duren.Oh.![]()
laatste week traore komt niet, we gaan het met deze groep doen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.
Ik zie het nog wel weken duren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee. Ik denk dat ze wel beseffen dat er echt wel wat bij moet. Ik hoop niet dat ze gaan wachten op traorequote:Op donderdag 28 juli 2016 15:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
laatste week traore komt niet, we gaan het met deze groep doen.AFCA
als ze interesse hebben in Traore moeten ze nu toeslaan. Dat hij pas in de laatste week iets hoort is onzin, iedereen heeft een prijs. En als het op niks uit draait moeten je nog tijd hebben om te kunnen schakelen naar plan B de volgende op de lijst.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat ze wel beseffen dat er echt wel wat bij moet. Ik hoop niet dat ze gaan wachten op traoreFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gewoon 8-10 miljoen bieden voor Traoré en als hij voor die prijs niet mag komen gewoon doorschakelen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als ze interesse hebben in Traore moeten ze nu toeslaan. Dat hij pas in de laatste week iets hoort is onzin, iedereen heeft een prijs. En als het op niks uit draait moeten je nog tijd hebben om te kunnen schakelen naar plan B de volgende op de lijst.Oh.![]()
Hij gaat daar echt niet weg. Forget it. Hij is derde keuze in de spits terwijl Conte al met twee spitsen speelt. Vannacht stond hij zelfs in de basis. Costa keert waarschijnlijk terug naar Atletico.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon 8-10 miljoen bieden voor Traoré en als hij voor die prijs niet mag komen gewoon doorschakelen.![]()
makkelijker gezegd dan gedaan, alsof Chelsea dat wat uitmaakt en die jongen wil ook voor z'n kans gaan en dan is het nog de vraag of Ajax hem wil en hij naar Ajax wil, want die 1+1 conclusies van Bosz kent hem dus komt/wil hij naar Ajax zeggen ook heel weinigquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als ze interesse hebben in Traore moeten ze nu toeslaan. Dat hij pas in de laatste week iets hoort is onzin, iedereen heeft een prijs. En als het op niks uit draait moeten je nog tijd hebben om te kunnen schakelen naar plan B de volgende op de lijst.![]()
Tja maar misschien heeft Chelsea ook nog meer plannen om spitsen te halen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat daar echt niet weg. Forget it. Hij is derde keuze in de spits terwijl Conte al met twee spitsen speelt. Vannacht stond hij zelfs in de basis. Costa keert waarschijnlijk terug naar Atletico.
Maar dan zal Ajax wel Haller of Dost halen.Oh.![]()
Ajax wil hem wel volgens de Telegraaf. En kan best dat hij naar Ajax wil komen voor een goed salaris en meedoen om de prijzen. En je kan je hier prima ontwikkelen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
makkelijker gezegd dan gedaan, alsof Chelsea dat wat uitmaakt en die jongen wil ook voor z'n kans gaan en dan is het nog de vraag of Ajax hem wil en hij naar Ajax wil, want die 1+1 conclusies van Bosz kent hem dus komt/wil hij naar Ajax zeggen ook heel weinigOh.![]()
zegt ook weinig, en de kans is klein. Maar wachten is geen optie. Nu komen anders doorschakelen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
makkelijker gezegd dan gedaan, alsof Chelsea dat wat uitmaakt en die jongen wil ook voor z'n kans gaan en dan is het nog de vraag of Ajax hem wil en hij naar Ajax wil, want die 1+1 conclusies van Bosz kent hem dus komt/wil hij naar Ajax zeggen ook heel weinigFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Huntelaar > Traore > Haller > Dost > Lens
(of zouden ze Dost hoger hebben?)
welke spitsen hebben ze nog meer genoemd?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daarover verschillen we van mening.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Combinatie van de twee. Qua kwaliteit is Ajax niet heel veel minder dan de ploegen door wie we zijn uitgeschakeld de laatste jaren. Met een goede tactiek had je daar gewoon door tegen gegaan.
Zelf zie ik graag op elke linie een ervaren speler, zeker van achteruit is dat nuttig.![]()
beter dan Dost of Lensquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De Jong?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:12 schreef mokkiemok het volgende:
welke spitsen hebben ze nog meer genoemd?![]()
Gewoon een speler in de leeftijdscategorie 25-30 met genoeg kwaliteit ja. Daarvan mag er wel eentje in elke linie staan. Maar Marc denkt helaas dat zulke spelers niet naar Ajax komen, dus we doen het dan of met talenten of met 32+ spelers.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daarover verschillen we van mening.
Zelf zie ik graag op elke linie een ervaren speler, zeker van achteruit is dat nuttig.Oh.![]()
Soms denk ik dat Vjenne een kloon van mij is, maar zo erg zit ik nog niet aan de drugs dat ik dat zou vergeten.
AFCA
Siem? of Luuk?quote:
Siem is geen spits.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Marc is de laatste die moet denken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een speler in de leeftijdscategorie 25-30 met genoeg kwaliteit ja. Daarvan mag er wel eentje in elke linie staan. Maar Marc denkt helaas dat zulke spelers niet naar Ajax komen, dus we doen het dan of met talenten of met 32+ spelers.
Men moet gewoon eens normaal gaan scouten en niet alleen op talenten letten voor de lange termijn.![]()
Siem, maar die is echt wel langs gekomen in hun lijstquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Siem? of Luuk?
Siem is geen spits.![]()
Ajax moet vooral eens ambitie tonen en niet meteen snel de hoop opgeven dat er niemand wil komen. Om goede spelers in de leeftijdscategorie 25-30 te halen kost veel doorzettingsvermogen, omdat veel spelers waarschijnlijk niet willen komen nee. Maar je moet dan hopen op die ene die dat wel wil.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Marc is de laatste die moet denken.
Men moet gewoon eens normaal gaan scouten en niet alleen op talenten letten voor de lange termijn.Oh.![]()
Riedegodquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:28 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
nog veel te leren dus.
Wederom blijkt riedewald het wel weer goed te doen iigOh.![]()
die foto linksonder, zou wat vreemd zijn als die 6 anderen voorwaarts zouden bewegen bij balverliesquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:28 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
nog veel te leren dus.
Wederom blijkt riedewald het wel weer goed te doen iig![]()
Riedewald tastte bij de tegengoal ook mis. Het moment net na plaatje 3.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:28 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
nog veel te leren dus.
Wat een domme opmerking over dat Riedewald enige die vooruit gaat, ja joh hij is daar enige op foto die achter de bal staatquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:28 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
nog veel te leren dus.
Even kijken of ze de fotos ergens beter uitleggen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking over dat Riedewald enige die vooruit gaat, ja joh hij is daar enige op foto die achter de bal staat![]()
- Huntelaar mag en wil niet weg bij Schalke;quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:12 schreef mokkiemok het volgende:
welke spitsen hebben ze nog meer genoemd?
- Dost gaat geen dusdanig sportieve en financiële stap terug doen;
- Haller kan elders veel meer verdienen, is relatief duur en heeft bovendien geen band met Ajax. Ik kan me niet voorstellen dat er geen club komt uit de Premier League of dergelijke;
- en bij Lens betwijfel ik of Ajax voor hem het salarisplafond wil breken (zo goed is 'ie niet) en wanneer Ajax dat niet wil dan is hij niet te betalen.
Blijft eigenlijk alleen Traore over. En dan als huurling wel te verstaan, want Chelsea gaat die niet voor een appel en een ei aan Ajax verpatsen (zeker niet voor bedragen van <10 die ik voorbij heb zien komen).
Ik denk dat ze een overbruggingsspits gaan nemen tot Huntelaar volgend jaar terugkeert (Pantelic-achtige aankoop). Een dure spits kopen zou vreemd zijn daar je al met Cassiera en Dolberg zit.Hoe zie je dat voor je? Wat heb je als Marc Overmars zijnde te bieden?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet vooral eens ambitie tonen en niet meteen snel de hoop opgeven dat er niemand wil komen. Om goede spelers in de leeftijdscategorie 25-30 te halen kost veel doorzettingsvermogen, omdat veel spelers waarschijnlijk niet willen komen nee. Maar je moet dan hopen op die ene die dat wel wil.
Een speler moet in de leeftijd van 25-30 zichzelf financieel onafhankelijk voetballen. Die jaren wil nagenoeg niemand doorbrengen in de Eredivisie. Bovendien is het ook nog eens van belabberd niveau, waardoor en sportief ook weinig eer te behalen valt.
'Ambitie tonen' en 'doorzetten' gaan hierin helemaal geen verandering brengen. Ik doe even een ruwe schatting dat in Europa alleen al zo'n 50 clubs zijn die je een hoger salaris dan Ajax kunnen geven.
Als je echt wat kan en 25+ bent dan ga je niet bij Ajax voetballen voor 1 tot 2 miljoen. Een goede Eredivisiespeler als Wijnaldum kon al 5(!) miljoen pakken bij Newcastle United en dan mocht hij nog lekker Premier League voetballen ook.
[ Bericht 0% gewijzigd door JeanPaulBelmondo op 29-07-2016 06:08:50 ]She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Badder die over PSV begint in een Ajax topic, je verwacht het niet.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waar schrijf ik dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 07:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV speelt niet in de Eredivisie dus?
Je doelt overigens vast op Guardado en Moreno. Dat 2 prima spelers voor PSV zijn (en Ajax), maar zij spelen simpelweg op hun niveau.
Dat heeft niet zoveel met ambitie of doorzettingsvermogen van Brands te maken. Als Stoke City zich had gemeld voor Moreno dan had hij Brandts bedankt voor de moeite en het eerste vliegtuig naar Engeland gepakt.
Neemt niet weg dat je voor alles wel een uitzondering hebt, maar inprincipe ga je niet in Nederland voetballen op je 27e, tenzij je simpelweg niet hogerop kunt. Een sportieve en financiële doodzonde zou het zijn.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Badder, normaal reageren of optyfen.'Wish I was old and a little sentimental'
Dat is inderdaad een verschil in beleid en ook realiteitszin, Ajax heeft nog steeds een beetje een topclub syndroom terwijl je dat Europees gezien al een heel lang niet meer bent en zoals het er nu naar uitziet ook niet meer gaat worden, dus in plaats van jonge toppers in spe met alle onzekerheid van dien kan je ook wat routine inkopen die een paar stappen boven je huidige niveau zitten en het geheel gemiddeld optrekken.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:08 schreef Bronson_ het volgende:
Daarnaast heeft Baddertje wel gelijk. Maar wel vermakelijk als die zo mad wordt.
Of ze het opzettelijk niet doen of ze die spelers gewoon niet kunnen vinden weet ik niet.![]()
Is nog maar de vraag of je Europa ingaat tenzij je Twente uit bedoeltquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:25 schreef Smoofie het volgende:
Met cassiera en dolberg europa in. Weer een teletubbie elftal
![]()
Ik vind Dolberg (die paar wedstrijden dat ik hem gezien heb) helemaal niet slecht spelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:25 schreef Smoofie het volgende:
Met cassiera en dolberg europa in. Weer een teletubbie elftal
![]()
Zeker een speler met potentie, maar als eerste spits in de CL (als Ajax dat al haalt) is natuurlijk waanzin.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind Dolberg (die paar wedstrijden dat ik hem gezien heb) helemaal niet slecht spelen.![]()
Badder brengt het wel weer op z'n manier dat je over je hele lichaam jeuk hebt van dat betwetering KUTtoontje uit z'n poephoofd, maar de kritiek is hier al vaker door anderen geuit natuurlijk.
Niet dat van Wolfswinkel nou De Verlosser is, maar om ons heen kunnen wél 'toppers' gehaald worden, en wij horen altijd dat 'dat type speler' niet voor NL kiest... Dan gaat er ergens niet goed. Ik riep het een paar jaar terug al, toen was je ook nog eens kampioen en speelde je dus gegarandeerd CL. Maar vervolgens kunnen dat soort spelers volgens Marcie Netto allemaal niet en haalt PSV even Guardado en de Jong, als niet-kampioen zijnde en vCL-deelnemerTjah...
![]()
Ook idioten hebben soms een punt, dat is waar.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
Badder brengt het wel weer op z'n manier dat je over je hele lichaam jeuk hebt van dat betwetering KUTtoontje uit z'n poephoofd, maar de kritiek is hier al vaker door anderen geuit natuurlijk.
Niet dat van Wolfswinkel nou De Verlosser is, maar om ons heen kunnen wél 'toppers' gehaald worden, en wij horen altijd dat 'dat type speler' niet voor NL kiest... Dan gaat er ergens niet goed. Ik riep het een paar jaar terug al, toen was je ook nog eens kampioen en speelde je dus gegarandeerd CL. Maar vervolgens kunnen dat soort spelers volgens Marcie Netto allemaal niet en haalt PSV even Guardado en de Jong, als niet-kampioen zijnde en vCL-deelnemerTjah...
Wij weten ook allang dat Marc natuurlijk onzin praat, maar goed, dat verander je niet zomaar.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Badder heeft ook een punt. Het is natuurlijk te treurig voor woorden om als Ajax zijnde te verkondigen dat dit soort spelers onhaalbaar zijn en PSV ondertussen doodleuk Guardado, de Jong, Moreno etc. naar Nederland haalt.'Wish I was old and a little sentimental'
Noem dan eens namen jongens; welke spits van tussen de 25-30 jaar wil bij PSV of Ajax komen ballen. Die ook nog eens een meerwaarde is voor het elftal.
Die zijn er simpelweg bijna niet. Dost en Lens gaan hun salaris niet door 3 delen om in de Mickey Mouse competitie te mogen spelen.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Maar hierboven had ook iemand gelijk toen hij zei dat sommige 'ster'spelers van PSV hier op hun niveau spelen. Vooral De Jong wordt genoemd, terwijl ik er van overtuigd ben dat dit zijn plafond is (wat uiteraard nog steeds hoger ligt dan het plafond van veel Ajacieden).![]()
Een van Wolfswinkel gaat naar Vitesse toe, om maar eens een spits te noemen van tussen de 25-30quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:07 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Noem dan eens namen jongens; welke spits van tussen de 25-30 jaar wil bij PSV of Ajax komen ballen. Die ook nog eens een meerwaarde is voor het elftal.
Die zijn er simpelweg bijna niet. Dost en Lens gaan hun salaris niet door 3 delen om in de Mickey Mouse competitie te mogen spelen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
spits ja maar of dat ook een aanwinst zou zijn is wat andersquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Een van Wolfswinkel gaat naar Vitesse toe, om maar eens een spits te noemen van tussen de 25-30![]()
Zo kan je natuurlijk alles afdoen. Ik zou ook niet direct staan te juichen om Ricky hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
spits ja maar of dat ook een aanwinst zou zijn is wat andersMaar het is wel een jongen in de juiste leeftijdscategorie met ervaring in grote(re) competities. Ajax krijgt het niet eens voor elkaar om dat soort types te halen, die ik toch nog een treetje lager heb staan dan een Dost, de Jong, en zeker Huntelaar.
![]()
Kom op zeg, wat heeft Ricky nou precies gepresteerd in het buitenland? Overal volledig geflopt, dat hij ervoor kiest om een langdurig contract te ondertekenen bij Vitesse zegt al genoeg. Totaal geen spits voor Ajax![]()
Tevezquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:07 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Die zijn er simpelweg bijna niet. Dost en Lens gaan hun salaris niet door 3 delen om in de Mickey Mouse competitie te mogen spelen.![]()
Ik zat vandeweek nog aan Van Wolfswinkel te denken en toen dacht ik: die wil vast niet terugquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Portugal heeft ie prima gepresteerd hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom op zeg, wat heeft Ricky nou precies gepresteerd in het buitenland? Overal volledig geflopt, dat hij ervoor kiest om een langdurig contract te ondertekenen bij Vitesse zegt al genoeg. Totaal geen spits voor AjaxTjah, hij valt net tussen wal en schip vrees ik. Niet de fysiek voor Engeland of Duitsland, en dan kom je beetje in twijfelachtige categorie. Geld scheppen in Turkije is ineens ook minder interessant. Dus dan maar 'clubliefde'. Denk dat het voor de ED een prima spits gaat blijken hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat vandeweek nog aan Van Wolfswinkel te denken en toen dacht ik: die wil vast niet terug![]()
dit is gewoon geen goed voorbeeldquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo kan je natuurlijk alles afdoen. Ik zou ook niet direct staan te juichen om Ricky hoorMaar het is wel een jongen in de juiste leeftijdscategorie met ervaring in grote(re) competities. Ajax krijgt het niet eens voor elkaar om dat soort types te halen, die ik toch nog een treetje lager heb staan dan een Dost, de Jong, en zeker Huntelaar.
![]()
Hoorde dat Ajax Balotelli wil jongens![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Mino Raiola is hard op zoek naar een club waar Balotelli zijn loopbaan weer op het juiste spoor kan krijgen en volgens Di Marzio heeft de zaakwaarnemer contact gehad met Marc Overmars, die wel eens wilde weten wat de mogelijkheden waren. Di Marzio claimt dat een samenwerking tussen Ajax en Balotelli mogelijk zou kunnen zijn, als de Amsterdammers zich weten te plaatsen voor de Champions League. Zonder Champions League-voetbal zou Balotelli sowieso geen interesse hebben.
Laat maar![]()
Oh net te laat. Dan nog![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alleen als Ajax CL haalt, never gonna happen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoorde dat Ajax Balotelli wil jongens![]()
![]()
PAOK uit winnen jullie gewoon, daarna wordt t wel pittig met deze selectie ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen als Ajax CL haalt, never gonna happen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
AS Roma, Gladbach zijn sowieso een onmogelijke opgave.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PAOK uit winnen jullie gewoon, daarna wordt t wel pittig met deze selectie ja.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: