Nuon via Randstad, zoeken nog verkopers met een gladde babbel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:54 schreef ybez het volgende:
Hoi!
Over een kleine maand emigreer ik naar Malta, tot die tijd zoek ik zsm werk. Maar totaal geen inspiratie waar ik op korte termijn snel aan de slag kan of wat ik kan doen.
Enige tips?
Ben zelf 21 jaar oud, ervaring in sales/horeca/klantcontact.
Joe
Oke thanks, ik zoek eigenlijk meer iets met directe uitbetaling enzovoort.Toch thanks voor je tip!quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:58 schreef halfway het volgende:
[..]
Nuon via Randstad, zoeken nog verkopers met een gladde babbel.
Zwart dus? Regio?quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:59 schreef ybez het volgende:
[..]
Oke thanks, ik zoek eigenlijk meer iets met directe uitbetaling enzovoort.Toch thanks voor je tip!
Ja zoiets dacht ik ook, heb het ook al bij veel restaurants geprobeerd maar ze hebben meestal geen zin om iemand aan te nemen voor een maand. Ik geef niet op tho!quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:06 schreef mujentas het volgende:
Misschien zou je de horeca kunnen proberen.
Of promotiewerk ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:07 schreef ybez het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook, heb het ook al bij veel restaurants geprobeerd maar ze hebben meestal geen zin om iemand aan te nemen voor een maand. Ik geef niet op tho!
Yes, ook al contact mee gehad.. maar je krijgt daar trainingen.. zelfde idee met horeca. kutzooi.quote:
Lijkt me wel logisch toch? Of denk je dat je meteen alles weet en zelfstandig kunt werken?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:26 schreef ybez het volgende:
[..]
Yes, ook al contact mee gehad.. maar je krijgt daar trainingen.. zelfde idee met horeca. kutzooi.
Absoluut niet, maar zeg alleen dat dat helaas dus niet kan in deze situatie. Ik waardeer je suggestie.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch toch? Of denk je dat je meteen alles weet en zelfstandig kunt werken?
Ik denk dat er maar weinig werkgevers zijn die je voor zo'n korte periode van werk willen voorzien.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:32 schreef ybez het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar zeg alleen dat dat helaas dus niet kan in deze situatie. Ik waardeer je suggestie.
Yes, zal eens kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig werkgevers zijn die je voor zo'n korte periode van werk willen voorzien.
Misschien zou je nog aan seizoensarbeid kunnen denken, zoals werken in de kassen.
kijken of ze bij het uitzendbureau tegenwoordig nog inpakwerk hebben. Kan me herinneren dat ik wel eens sieraden heb ingepakt voor 4 dagen oid.quote:
Bollenpellen gaat het niet worden, daar hebben we onze Oostblok vrienden voor.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:15 schreef SummerBreeze het volgende:
Amsterdam ligt redelijk dicht bij de Bollenstreek. Dan zou bollenpellen een idee kunnen zijn. Betaalt niet veel, wel veel vraag naar arbeidskrachten, dus grote kans dat ze je (voor het minimumloon) aannemen.
Nee man, promotiewerk in winkels ofzo geven ze je echt geen training voor hoor, hooguit een rapportje via de mail. Heb het zelf jarenlang gedaan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:26 schreef ybez het volgende:
[..]
Yes, ook al contact mee gehad.. maar je krijgt daar trainingen.. zelfde idee met horeca. kutzooi.
Je wil snel en voor korte tijd werk hebben. Denk je echt dat je dan veel eisen kunt stellen?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:34 schreef Zelus het volgende:
[..]
Bollenpellen gaat het niet worden, daar hebben we onze Oostblok vrienden voor.
Je laatste regel is een beetje zinloos.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:42 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Je wil snel en voor korte tijd werk hebben. Denk je echt dat je dan veel eisen kunt stellen?
Je hebt nogal wat noten op je zang, me dunkt.s
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |