abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2016 @ 13:10:23 #1
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164043221
quote:
Clinton officieel presidentskandidaat Democratische partij
Foto: AFP
Gepubliceerd: 27 juli 2016 00:42
Laatste update: 27 juli 2016 08:28

Hillary Clinton is bij de Democratische conventie in Philadelphia formeel verkozen tot presidentskandidaat namens de Democratische Partij.
Bij de telling kreeg Clinton de benodigde 2.382 stemmen. De stemming was een formaliteit: het was al duidelijk dat Clinton de nominatie zou krijgen.

In de afgelopen maanden hadden genoeg gedelegeerden zich achter de voormalige minister van Buitenlandse Zaken geschaard tijdens de voorverkiezingen.

"Geschiedenis", schrijft Clinton op Twitter als reactie op het nieuws. Sanders, die zelf 1.865 stemmen op de conventie kreeg, sprak als laatste bij het tellen van de stemmen. Hij pleitte ervoor dat Clinton unaniem werd gekozen. De leiding ging daarmee akkoord en het publiek riep luidkeels "ja" op de vraag of Clinton de nieuwe kandidaat moet zijn. <-- :D :D :D

Clinton is officieel de eerste vrouwelijke presidentskandidaat ooit voor een van de twee grote partijen in de Verenigde Staten. Ze moet de nominatie nog officieel accepteren en zal dat naar alle waarschijnlijkheid donderdag doen. Clinton neemt het op 8 november op in de Amerikaanse verkiezing tegen Donald Trump.

Voormalig president Bill Clinton heeft woensdag openhartig gesproken over zijn vrouw tijdens de conventie. "Ze is een wereldverbeteraar, dat is wat ze is."

Menselijk
In een toespraak van ruim veertig minuten lang had Clinton vooral oog voor het menselijke karakter van zijn vrouw. Hij begon zijn speech met het moment dat ze elkaar ontmoetten toen ze samen rechten studeerden.

En hoe hij vanaf dat moment Hillary heeft leren kennen als wereldverbeteraar. De oud-president omschreef zijn vrouw als "iemand die zich nooit tevreden stelt met de status quo".

Naast Bill spraken ook andere bekenden de nieuwe presidentskandidaat toe. Zo sprak Meryl Streep en was de eerste vrouwelijke minister van Buitenlandse Zaken van de VS, Madeleine Albright, ook een van de sprekers.

Sanders
Sommige aanhangers van Sanders liepen boos weg nadat Clinton officieel werd gekozen als kandidaat. Ze stormden de mediatent binnen om daar op de grond te gaan zitten als protest.

De Sanders-supporters zijn boos over het feit dat de partijtop Clinton probeerde te bevoordelen tijdens de voorverkiezingen ten koste van Sanders. Dat bleek namelijk uit gelekte e-mails die op Wikileaks zijn gezet.

Verdeeldheid
Sanders zei dinsdag tijdens zijn speech op de conventie dat de verkiezingen "niet gaan om Hillary Clinton, Donald Trump of Bernie Sanders. Het gaat om de behoeften van de Amerikaanse bevolking en de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen.''

Sanders kon op boegeroep rekenen toen hij opnieuw zijn steun voor Clinton uitsprak. Aanhangers van Sanders kunnen zijn overgave maar lastig verkroppen.
Bron

Dat is natuurlijk weer een leugen van de gebruikelijke propagandakanalen.

Het was namelijk een regelrechte ramp. Omdat vlak voor de conventie WikiLeaks met stukken kwam waaruit bleek dat Sanders nooit een kans heeft gemaakt en het allemaal doorgestoken kaart was. De voorzitter is opgestapt en nu zit er een nieuwe marionet.

Sprekers not stop uitgejoeld

Halve zaal ontevreden weggelopen toen de security de bordjes: NO TPP, en Sanders in beslag nam

Gelukkig komt WikiLeaks binnenkort met de "nuke" om alles in een klap af te maken.
KimDotcom twitterde op maandag 25-07-2016 om 05:46:02 The @Wikileaks nuke to end @HillaryClinton is yet to come. @realDonaldTrump might fall in love with Internet freedom & transparency :) #Huge reageer retweet
Deze vrouw kan gewoon geen president meer worden. En toch gaat ze het worden. En onze media doet gewoon mee met dit toneelstuk uit naam van Clinton. De vrouw die ons de oorlog met Rusland in gaat duwen.

Ze durfde zelf de hele avond niet eens het podium op. :D

Dieptriest dit. Trap er niet in!

woensdag 27 juli 2016 @ 13:18:06 #2
440653 BarryOSeven
pi_164043407
Oh ze hebben zelfs de livestream afwend naar een optreden van Boys II Men wegens de ellende. :D
pi_164043549
Deze verkiezingen zijn nog triester dan die van Zimbabwe in 2008.
NEE!
  woensdag 27 juli 2016 @ 13:28:26 #4
440653 BarryOSeven
pi_164043625
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:24 schreef HexHunter het volgende:
Deze verkiezingen zijn nog triester dan die van Zimbabwe in 2008.
Absoluut, alleen heeft deze uitslag wel impact op ons helaas.

Vergat nog te vermelden dat de Sanders delegates ook weg zijn gelopen bij de conventie.
pi_164044552
Hillary verscheurt eigenhandig de DNC :D
Jammer dat Sanders hier de schuld van gaat krijgen.
  woensdag 27 juli 2016 @ 14:23:13 #6
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_164044832
Ze blijft toch 'The Lesser Evil'. Dus ik hoop wel dat ze uiteindelijk wint.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 27 juli 2016 @ 14:24:00 #7
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
  woensdag 27 juli 2016 @ 14:24:11 #8
440653 BarryOSeven
pi_164044852
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:23 schreef DustPuppy het volgende:
Ze blijft toch 'The Lesser Evil'. Dus ik hoop wel dat ze uiteindelijk wint.
Waarom denk je dat? Volgens mij is Trump degene die vrienden met Putin wil blijven en Hilary diegene die ons allemaal naar de verdoemenis wil helpen.
  woensdag 27 juli 2016 @ 14:25:32 #9
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_164044885
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:24 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Volgens mij is Trump degene die vrienden met Putin wil blijven en Hilary diegene die ons allemaal naar de verdoemenis wil helpen.
Waarom zouden we vriendjes met Putin willen blijven? Grow a fucking spine please.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_164044939
Wat maakt het uit? Grootste deel van de US is net als Europa te stom om na te denken en gaat gewoon massaal Trump stemmen..

Trump wint gewoon op het onderbuikgevoel van de gemiddelde Amerikaan.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_164044940
Hillary gaat eraan :D en terecht :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 27 juli 2016 @ 14:29:14 #12
440653 BarryOSeven
pi_164044964
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:25 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Waarom zouden we vriendjes met Putin willen blijven? Grow a fucking spine please.
:N duidelijk, laat maar
  woensdag 27 juli 2016 @ 14:29:36 #13
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_164044970
Nooit zo'n armoedige keuze gehad... Maar ieke denke het wordt Hillary, ausendelich dan.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 27 juli 2016 @ 14:30:28 #14
440653 BarryOSeven
pi_164044989
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:29 schreef Villas__Rubin het volgende:
Nooit zo'n armoedige keuze gehad... Maar ieke denke het wordt Hillary, ausendelich dan.
Het is allebei ellendig inderdaad.

Alleen is Hillary het ultieme kwaad en bij Trump heb ik nog een klein beetje hoop dat de ellende in de VS blijft.
  woensdag 27 juli 2016 @ 14:35:47 #15
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_164045095
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:30 schreef BarryOSeven het volgende:
Alleen is Hillary het ultieme kwaad en bij Trump heb ik nog een klein beetje hoop dat de ellende in de VS blijft.
Wat maakt haar 'het ultieme kwaad' als ik vragen mag?
Ze kan met gemak liegen alsof het gedrukt staat, en ze heeft de nodige fouten gemaakt als minister, maar is het echt zo erg dan met haar verder? Ik heb ook weinig vertrouwen in haar, maar of het nu zo erg is weet ik ook weer niet.

Ik vind het met Trump een ernstig risico omdat die man helemaal 0,0% politieke ervaring heeft, en het me een grillig persoon lijkt die zich laat leden door z'n ego.

Het is beide gewoon klote.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_164045500
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:35 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ze kan met gemak liegen alsof het gedrukt staat, en ze heeft de nodige fouten gemaakt als minister, maar is het echt zo erg dan met haar verder? Ik heb ook weinig vertrouwen in haar, maar of het nu zo erg is weet ik ook weer niet.

Ik vind het met Trump een ernstig risico omdat die man helemaal 0,0% politieke ervaring heeft, en het me een grillig persoon lijkt die zich laat leden door z'n ego.

Juist dat Trump weinig ervaring heeft is in deze positief; hij kan niet zoveel schade aanrichten. Als hij genoeg weerstand in de eigen partij ondervindt, dan krijgt hij nog minder voor elkaar. Aan de andere kant, kan dat hem dwingen om juist met de Democraten te gaan onderhandelen. Dat zou een stuk positiever zijn dan het kinderlijke blokkeren van de andere partij, wat nu de standaard is geworden.

Wanneer je naar de Clinton aanhang kijkt, zie je allerlei neocons opduiken, die een nogal hoog war hawk gehalte hebben. Dat is op, zijn zachtst gezegd, geen goed teken. Tel hierbij op dat Hillary degene was die de avonturen in Libië er doorheen heeft gedrukt (tegen de wens van Obama), en je kunt je afvragen of je niet beter Hillary als the greater evil kunt zien.

Blijkbaar resoneren de recente schandalen nogal bij het publiek, want de unfavorability rating van Hillary is verder gestegen. Dit is precies wat Trump nodig heeft en wilde bereiken.
  woensdag 27 juli 2016 @ 15:07:41 #17
440653 BarryOSeven
pi_164045627
quote:

[..]

Drexciya was me voor het is vooral de pijlen op Rusland die mij angstig maken voor een toekomst met Hillary.

Verder heb ik een schurfthekel aan mensen die liegen, zo ook Trump en al helemaal aan Mark Rutte.

Liegen brengt onzekerheid en wanorde met zich mee, en ze kunnen doen wat ze willen want je kunt er nooit op vertrouwen dat ze doen wat ze zeggen. Liegen in de politiek is in feite anti-democratisch en mag voor mijn part strafbaar worden gesteld met de hoogst denkbare straf.

In mijn ogen echt niet mens waardig gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door BarryOSeven op 27-07-2016 18:41:02 (Schrijffout, volgens mij ben ik autistisch) ]
pi_164045740
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:25 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Pff kom je uit een ei of zo.
Jij bent zo iemand die graag een oorlog opstart tegen de Russen die dan in Europa word uitgevochten.

Dankzij Poetin is die oorlog er gelukkig nog niet gekomen, maar hoe lang blijft de NAVO die grote beer prikken? Dit kun je niet ongestraft blijven doen.
  woensdag 27 juli 2016 @ 15:19:49 #19
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_164045827
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 15:14 schreef bert888 het volgende:

[..]

Pff kom je uit een ei of zo.
Jij bent zo iemand die graag een oorlog opstart tegen de Russen die dan in Europa word uitgevochten.

Dankzij Poetin is die oorlog er gelukkig nog niet gekomen, maar hoe lang blijft de NAVO die grote beer prikken? Dit kun je niet ongestraft blijven doen.
Er is nog steeds een groot verschil tussen je vijandig opstellen en beste vriendjes worden.
pi_164045849
quote:

[..]

Clinton had gezworen dat ze de geheimhoudingsregels na een cursus begreep en consequenties zou aanvaarden als ze die regels zou overtreden. Binnen een week pushte ze medewerkers al de wet te overtreden. De enige reden dat ze nog niet vervolgd is komt doordat ze Clinton is.
pi_164045881
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 15:19 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Er is nog steeds een groot verschil tussen je vijandig opstellen en beste vriendjes worden.
Hillary heeft op z'n zachts gezegd een hekel aan Putin en Rusland. Die zal, mocht ze president worden, vrij snel gaan aansturen op oorlog.

Trump daarentegen wil zich zo min mogelijk gaan bemoeien met de rest van de wereld. Hij is een isolationist en wil enkel handel drijven.

Hillary is wat mij betreft de anti-christ, daar waar Trump een dorpsgek is.
  woensdag 27 juli 2016 @ 15:22:17 #22
440653 BarryOSeven
pi_164045887
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 15:19 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Jah doh :')
pi_164046169
En zo zul je zien dat Trump ineens toch nog president wordt. Een ruim jaar geleden was dat een onmogelijke gedachte, maar het duurt niet heel lang meer voor Amerika zich achter de oren krabt en denkt: "How de fuck did this happen..."
pi_164046273
:^)

In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_164046325
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')